Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 35 perc 45 másodperc

Heteket mosógép nélkül, azt garantál a Whirlpool garanciája

2016, május 3 - 17:15

Emlékszik még az idei húsvétra? Ugye, hogy őrült rég volt? Egy átlagos család 2 kisgyerekkel azóta legalább 14x mosott. Feltéve, hogy kímélik a gépet, valamilyen okból spórolnak a mosóporral vagy a vízzel, betegek a gyerekek és nem járnak játszótérre, apa külföldi úton van, vagy esetleg a papírruha a heppje anyunak, mert különben biztosan 20 mosás fölött járnak. Nem úgy azok, akiknek csak egy elromlott mosógépe meg 5 év garanciája van rá. 

2016. március 17., az előrelátónak gondolt módon 5 év garanciával vett Whirlpool mosógépünkből pár napja furcsa hangok jönnek, mintha a dob is súrlódna, gondolom csapágyas, felhívom a garanciális telefont. Persze az összes azonosító számra szükségük van számláról, mosógépről, mindenhonnan, sebaj, másnapra megvan, a telefonos kioktat, hogy biztos nem csapágyas, oké, akkor nem, mindegy, legalább küldik a szerelőt. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Roller miatt szállították le a kisgyerekes családot a buszról

2016, május 3 - 10:18

Oké, a szabály, az szabály, mondhatnánk, de még csak ez sem igaz. A BKK üzletszabályzatában ugyanis egy helyen szerepel a roller, és ott bizony ezt mondják róla: "roller /.../ kézipoggyászként díjtalanul szállítható valamennyi járművön, amennyiben az utasok ruházatát, a jármű berendezéseit nem rongálja meg, illetve nem szennyezi be. " 

Kedves Homár, 

talán az olvasóknak és a BKK-nak is tanulságos az alább eset, ami még mindig hihetetlen, hogy velünk tegnap megesett :(.

Budapesten a Margitszigeten a 26-os buszon a Hajós Alfréd Nemzeti Sportuszoda előtti megállóban felszállást és jegyérvényesítést követően leszállított minket vezető, mert nem tudtam összecsukni a lányom gyerek méretű rollerét. A buszon alig ültek, 2 másik kisgyerekkel és a szüleikkel - köztük egy 7 hónapos kismamával - voltunk. A babakocsi, rajta a kismotor és a pótkerekes bicikli nem jelentett gondot sem a sofőr, sem a BKV számára. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Se bakancs, se cserecipő, se szelvény

2016, május 2 - 16:08

Vajon miért tagadja le a cég, hogy átvette a szegecsét vesztett bakancsot?

Tisztelt HomárBlog!

Nem szeretek ilyenhez folyamodni, de ez most már kikívánkozik belőlem. Eddig többször vásároltam a Playersroomnál és nem volt negatív tapasztalatom.

Tavaly Októberben vásároltam a Playersroom-tól egy Dorko Snowtipro bakancsot egy kedvező akció keretében. A bakancs kényelmes, jó semmi gond nem volt vele. Egyik nap felpattant az egyik szegecs és mivel félő voltam hogy teljesen elenged, nem használtam tovább (ez február közepén volt kb.).

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

CBA, ahol a paprika nem, csak a biztonsági őr magyaros

2016, május 2 - 10:44

Ha néha bekényszerülök a sarkunkon lévő CBA-ba, már meg sem állok a zöldséges saroknál, mert az embernek nem vacsora, hanem öngyilkossági gondolatai támadnak a valami teljesen érthetetlen koncepció miatt eleve csak és kizárólag II. osztályú, kornyadozó almák, krumplik, répák és egyéb növények láttán. Mindezt 3 sarokra egy piactól és 1-re egy biozöldségestől. Oké, hogy feladták a versenyt, de akkor nem lenne értelmesebb azon a 9 nm-en egy jó húsos pult inkább? 

De ez csak eszembe jutott. A  posztban más CBA-s problémák vannak.

Tisztelt CBA!

Az csatolt képen látható címkék a váci Széchenyi úti áruházukban találhatók a piros, sárga és zöld kaliforninai paprikákra felragasztva. A terméket azért vásároltam meg, mert az árcéduláján származási helyként Magyarország van feltüntetve már hónapok óta. Gondolom "véletlenül" lett ott felejtve és a szándékosság fel sem merül ebben az esetben... 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

"Amíg biztosítást kell rábeszélni, addig minden happy"

2016, április 29 - 14:42

Hát sok nóvum nicsn ebben a biztosítós esetben sem: az ügyfél csalódottan áll, mert a társaságnak nem akaródzik kifizetnie, amire számítottak tőlük, amikor beütött a baj. Biztosítós és úgy általában pénzügyi panaszokkla a Pénzügyi Fogyasztóvéldemi Központhoz lehet fordulni. 

Szemétláda Groupama

Ami engem rohadtul kiakasztott az az,hogy amíg az ügyfelet be kell húzni a csőbe,biztosítást kell rábeszélni addíg minden happy,de....amikor a havonta fizetett szolgáltatásért nyújtani is kéne valamit egy esetleges kárnál,akkor jön a lehúzom a rolót,és nem hallok meg semmit,nem érdekelsz szitu.Történetem a következő:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Vajon miért nem jó a kéttanús meghatalmazás egy ügyintézéshez?

2016, április 29 - 11:43

Vannak, akik már a hivatali ügyintézés gondolatától is pánikrohamot kapnak, és őszintén szólva, meg is értem őket, általában annyi átláthatatlan szabály, bikfanyelven megfogalmazott tájékoztató és kiszámíthatatlansági faktor szegélyezi a feladatok kipipálásához vezető utat. De ma már legalább a neten utána lehet nézni a dolgoknak. Ez a legtöbb - egyben a minimum is - amit magunkért megtehetünk, meghatalmazás ügyben pl. itt. 

Tisztelt Nemzeti Agrárgazdasági Kamara / Földművelésügyi Minisztérium!

Panasszal kívánok élni területalapú támogatás beadványommal kapcsolatban, kérem mielőbbi intézkedésüket:

Az Önök, százmillió forintokért létrehozott csodálatos informatikai rendszere, a rendszeres  túlterheltség miatt több esetben nem üzemel, lefagy, a nyomtatványokat emiatt nem lehet kitöltetni, ráadásul az egész menürendszer katasztrofális és átláthatatlan, így az ember arra kényszerül, hogy bemenjen az Önök fióktelepére ügyintézni. Jó pár órát sorban állva remélhetőleg el tudja intézni az amúgy 10 perces feladatot, igazán Euórpai szintű hozzáállás.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Szomorúan jelentjük: a Gyradiko tulaja sem egy nagy kommunikátor

2016, április 28 - 10:14

Sokadik alkalommal bizonyosodik be, hogy abból semmi jó nem származik, ha egy vendéglátóhely maga kezeli a facebook-és egyéb közösségi felületeit. Mindenki - nem utolsó sorban maga a hely! - jobban jár, ha a cipész marad a kaptafájánál, a szakács főz, a barista kávét csinál, a pincér felszolgál, a tulajdonos tulajdonol, a social területeket meg jól ráhagyják egy kommunikációs szakemberre. Egy jónevű, magára és a róla kialakult képre igényes hely esetén legalább is. Tessék, ez is miért kellett most. Pedig elfogult vagyok, mert tökre szeretem a Gyradikot.

Ne szórakozz Ghavrilossal! avagy a görög visszavág

Történetünk egy esős vasárnapi napon kezdődik, amikor feleségemmel úgy döntöttünk, hogy görögös ételre éhezünk és azt nem otthonunkban, hanem egy kellemes beülős helyen, egy étteremben szeretnénk elfogyasztani. A neten keresgélve a Gyradiko nevű görög „tavernára” esett választásunk. Választásunk nagyban megalapozta, hogy a weblapjukon egy kellemes, kifejezetten igényes hely képe tetszelgett.

Érkezésünkkor láttuk, hogy valójában egy fa épületszerkezetekből épült, büfé jellegű étkezdébe jöttünk, ahol az ételért hosszasan, 10-20 percig sorba kell állnunk. Úgy döntöttünk, hogy ez mégsem felel meg az előzetes várakozásainknak és nem kívánjuk igénybe venni a „gyors”büfé szolgáltatásait.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Valamilyen italos doboz repült ki a mozdonyvezető fülkéjéből

2016, április 27 - 17:09

Az alábbi sztoriban több problémás pont is van, mégha nem is egyformán súlyosak. Eleve egy bádogdobozt  kihajítani az ablakon nem túl dicséretes, bármilyen szép ívet is sikerül leírni vele landolás előtt. Másrészt ugye kizárt, hogy a MÁV szabályzata megengedje az alkoholfogyasztást munkaidőben. Viszont egy "talán kőbányai sörösdoboz" alapján kik vagyunk mi, hogy eldöntsük, hogy mi volt abban a dobozban? De közben meg mi van, ha tényleg az volt? Mindenestre megpróbáljuk megtudni, hogy mit tehetünk, ha utasként gyanús dolgot tapasztalunk.

Kedves Hilda,

Rettenetes dologra lettem ma, 2016. 04. 25-én figyelmes, mikor a Budapest, Nyugati pu - Veresegyház - Vác vonalon utaztam szeretett mávunk vadonatúj motorvonatával. A 19:00 - kor induló vonat kb 19:24-kor ért Alagi major megállóhoz, és mikor a vonat lassított, láttam, ahogy a vezetőfülkéből gyönyörű ívben kihajítanak egy (talán kőbányai) sörösdobozt. Mielőtt felvetődne, én is a vonaton ültem majdnem legelől, így biztosan jól láttam, ráadásul az új Flirt motorvonatoknak, ha jól láttam nincs nyitható ablaka. Hacsak nem a felsővezetéken egyensúlyozott, az a sörösdoboz bizony a vezetőfülkéből pottyant ki. Korábban is előfordult már, hogy cigarettaszagot éreztem, de akkor elsiklottam felette, most azonban a felvetésre, hogy valaki esetleg alkoholos befolyásoltság alatt vezet vonatot, elkezdett aggasztani a dolog. Buli van a vezetőfülkében? Vagy ökör iszik magában?

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mekk Elek szelleme eleven

2016, április 27 - 10:29

Egyetemleges lelet, mely felemleget kellemetlen esetet. Ne feledd, kezeskedjen neked mester eleve, meg ne legyen ereszed elemekre szedve hetekre.

Kedves Homár és olvasók,

íme egy rövid történet, hogy hogyan NE újítsatok fel lakást. Elöljáróban annyit, hogy feleségem 8. hónapos terhes, tehát a felújítást gyors be kell fejezni (immár. Mikor nekikezdtünk, még volt időnk...) 

Egy kispesti panellakást vásároltunk tavaly év végén. Tudtuk (azaz megvásárlás után megtudtuk), hogy két feladat vár ránk a felújítás során:
- elektromos rendszer teljeskörű felújítása
- fürdőszobafelújítás és hidegburkolás (fürdőben és konyha/nappaliban), két fal bontásával ill. áthelyezésével

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Hol élünk, hogy kérvényezni kell a regisztráció törlését?

2016, április 26 - 15:26

Ricsárd leírása szerint könnyebb lehet a politikusokat szóra bírni a Parlamentben, mint kicsekkolni a Díjnet rendszeréből, ha mégsem ezen keresztül intézné már a számláit az ember. Állításával ellentétben mi találtunk a honlapon infót a regisztráció megszüntetéséről a GYIK-ban, de persze ez nem enyhíti a többhetes emailes válasz abszurditását.

Üdv,

díjnet régebben tök jó volt, aztán jött a rezsidémon meg a haverjai és azóta budapesten szinte használhatatlan. Pár releváns szolgáltató van csak a rendszerükben. Emiatt törölni kezdtem a regisztrációimat.

1. Meglepődtem, hogy ehhez kvázi engedélyt kell kapni, tehát nem lehet simán "Törlés"-re kattintani, nincs ilyen, írni kell nekik. (keresőben kellett utánanézni, hogyan lehet egyáltalán elindítani a törlési procedúrát)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Lejáratközeli oltóanyagot szórt ki a patika?

2016, április 26 - 11:36

Bedöglött a 3 napja vásárolt mosógép? Nem akarják garanciában javítani a telót? Bunkó volt a pincér? Bármelyiknél több veszélyt jelenthet, ezért sokkal kiakasztóbb, ha gyógyszertárban fut bele az ember valami Homárra való esetbe, pláne, ha az oltás és a gyerek szavak is szerepelnek a sztoriban. Hát már a gyógyszerészében sem bízhat az ember?

Kedves Homár!

Ha jól sejtem, te is nevelsz homárpalántákat, úgyhogy nem mondok semmi újat azzal, hogy az egészség már csecsemőkorban is luxus. A gyerekem 16 hónapnyi életéve alatt kb. 100 ezer forintnyi nagyságrendben költöttem eddig oltásokra. Lehetne azon vitatkozni, hogy ez szükséges-e, szerintem ezt hagyjuk meg mindenkinek egyéni mérlegelési lehetőségnek.

Legutóbb bárányhimlő elleni vakcinát vásároltam, csaknem 20 ezer forintba került a két adag, melyet az orvos írt fel egyszerre. Mikor azonban az orvos utasításának megfelelő időpontban vittem volna a gyereket a második oltásra, kiderült, hogy addigra az oltóanyag már lejárt. Visszamentem a Móricz Zsigmond körtéren található Benu gyógyszertárba reklamálni (természetesen a blokkal együtt), de elhajtottak azzal, hogy szerintük 6 héten belül be kellett volna adni a másodikat, ezt az időszakot pedig lefedte az szavatosság. Az ügyben írtam az alábbi levelet a patikának, választ eddig még nem kaptam. Kíváncsi vagyok a te és olvasóid (egyben szakértőid) véleményére is.

Üdv,

alpynia

Tisztelt Üzletvezető!

Az alábbi panaszom miatt írok Önnek:
2016. január végén vásároltam az Önök Karinthy Frigyes utcai patikájában 2 doboz Varilrix vakcinát gyermekem részére. Február elején meg is kapta az oltást, majd a gyermekorvos utasítása szerint a következőt 3 hónappal később, május elején kellett volna megkapnia, de mivel egyéb ügyben is mentünk hozzá tegnap (április 13-án), elvittem magammal a második adagot, hogy ha lehetséges, azt is adják be neki és ne kelljen 2 héttel később ismét meglátogatnunk a doktornőt.

Ekkor derült ki, hogy a vakcina szavatossági ideje márciusban lejárt. A gyermekorvos tájékoztatása szerint én voltam a héten a 4. anyuka, aki így járt.

Mivel megőriztem a bizonylatot a vásárlásomról, visszamentem a patikába panaszt tenni és kértem, hogy cseréljék ki az oltóanyagot, ahol az Ön kolléganője elküldött, mondván, a gyártó előírása szerint az első két adag között 6 hétnek kell eltelnie, amit lefedett a szavatossági idő, ezért nem foglalkoznak a panaszommal.

Ezután körbe kérdezősködtem a kisgyermekes ismerőseim körében, hogy ki mikor kapta az oltást. A többség a 3 hónapos oltási rend szerint kapta azt meg, általános gyakorlat több körzetben, hogy az elsőt a 15 hónapos, a másodikat pedig a 18 hónapos egyéb oltással együtt adják be a gyerekeknek. Senki sem kapta 6 hétre az első után. Elolvastam az oltóanyag tájékoztatóját is, mely szerint "a második adagot legalább 6 héttel az első adag beadása után célszerű beadni, de semmilyen körülmények között sem adható be 4 héten belül." Tehát a gyártó azt mondja, hogy minimum 6 hetet kell várni, nem pedig azt, hogy akkor kötelező beadni a második adagot.

Hogy ne csak a saját gyermekorvosunk, hanem mások szakmai nézőpontját is megismerhessem, írtam több, általam nem ismert gyermekorvosnak is, az esetet ismertetve érdeklődtem, hogy milyen gyakorlatot folytatnak az oltás kapcsán. Egyikük válasza a következő:

"Nem kell hat héten belül beadni. Legkorábban hat hét múlva lehet beadni a másodikat, de az optimális a három hónap. És nem a patika határozza meg a második oltás időpontját, hanem az oltó orvos. Vagyis a patikának nincs joga ily módon felülbírálnia az orvos rendelkezését. Az az érzésem, a patika pontosan tudja, hogy vaj van a füle mögött. Nyilván próbálja menteni a menthetőt, szabadulni a lejáró készlettől. Azért bátrak voltak, mert az nekik abszolút lutri, melyik orvos hogyan olt. Hat és mondjuk tizenhat hét között bárhol.

A gyógyszerész egy közeli lejáratú készítményt csak akkor adhat ki, ha az az orvos utasítása szerinti adagolás alapján biztosan elfogy a lejárati idő előtt. Az oltóanyag felírásakor mi nem szoktuk és nem is kell szerepeltetni azt, hogy mikor használjuk fel. Hiszen közbejöhet pl. egy akut megbetegedés, ami miatt csúszik az oltás. Szerintem a gyógyszerész mulasztott, mert meg kellett volna kérdeznie az oltó orvost pl. telefonon, hogy milyen oltási terv szerint fogja oltani a gyereket."

Mint vásároló, azt gondolom jogos elvárás lenne részemről, hogy ha vásárolok egy oltóanyagot, akkor az az optimális oltási időszak végéig jó legyen (jelen esetben ez minimum április vége kellett volna legyen, ha a vásárlás napját nézzük) és ha ahhoz a dátumhoz közeli lejáratú, akkor célszerű lenne erre a tényre felhívni a vásárlók figyelmét.

Ezzel szemben, az Önök kolléganője az alábbi - véleményem szerint irreális - elvárást támasztja a laikus vásárlókkal szemben: - miután az orvos megmondja, mikor vigyük vissza a gyereket a második oltásra (ez az információ tehát a vásárlás időpontjában nem is feltétlen ismert a szülő előtt, előttem nem volt az), egyrészt vegyem elő otthon a hűtőből a második oltóanyagot, ellenőrizzem, hogy belefér-e szavatossága az orvos által meghatározott időszakba, - másrészt ha nem, bíráljam felül az orvos szakmai szempontból meghozott döntését (ezzel esetlegesen aláásva a köztünk lévő bizalmat) és erről győzzem is meg, hiszen neki kell beoltani a gyereket, én nem tehetem azt meg. Azt gondolom, hogy az eset megközelítése az Önök munkatársa szempontjából nem etikus és számomra nem elfogadható.

Várom válaszát az esettel kapcsolatban, egyúttal tájékoztatom, hogy levelemet az Ön válaszával együtt (amennyiben válaszol és annak tartalmától függően) a fogyasztóvédelem számára is meg fogom küldeni.

Köszönettel:

XY  

Így látják az esetet a fogyasztóvédők:

Kedves Alpynia !

A lejáratközeli gyógyszerek esetében jogszabályban rögzített követelmény, hogy - az orvos által előírt adagolás alapján - a teljes kiadott gyógyszermennyiség felhasználható legyen a lejárat előtt.

Oltóanyagok esetében sem lehet ez másként különösen akkor, ha a felhasználást számos, előre nem látható körülmény, például a gyermek egészségi állapota, az orvos egyéni mérlegelése is befolyásolja. Erre a készítmény megvásárlásakor fel kellett volna hívni a figyelmedet, így eldönthetted volna, adott feltételek mellett megvásárolod-e a terméket.

Az említett Varilrix készítmény tájékoztatója szerint az első és második oltás között 6-10 hétnek (minimum 4- 6 hétnek) kell eltelnie, tehát jogos az igény, hogy az oltóanyag a 10. héten is beadható legyen.

Amennyiben a patikával nem sikerül megegyezned, úgy bejelentéssel élhetsz a fogyasztóvédelmi hatáskörben eljáró kormányhivatalnál, ugyanis a lejáratközeli gyógyszerek értékesítése bizonyos esetekben tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak is minősülhet. A kormányhivatalok elérhetőségét itt találod.


Kategóriák: Hírek

Ingyenes, majd növény ki is önteni

2016, április 25 - 13:53

Rég volt már fordítógépes kis bohóság nálunk, ideje volt, hogy kapjunk egyet. Annyi biztos, hogy tavasszal és ősszel  kell ültetni, ezt a Aldi által forgalmazott valamit, de aki a hátoldali instrukciók alapján tervezi elvégezni a feladatot, az nagy bajban lesz. Reméljük, azért növekedés és virágzás lesz a vége!


Kategóriák: Hírek

Csak a pr erejéig működött az Interspar akciója

2016, április 25 - 10:32

Olvasónk azt feltételezi, hogy ami vele történt, az nem egyedi eset. Mi passzolunk ebben a kérdésben, de ha a Spar-, Interspar-vásárálók böknek egyet a minikérdőíven, akkor esetleg lesz némi képünk arról, hogy  levélírónk sokattapasztalt vagy csak szimplán rosszindulatú.

Kedves Hilda!

Veszprémi Interspárban a vasárnapi vevőcsábító akció vasárnap nem működik.

A történet ott kezdődik, hogy április 23.-án szombaton bevásároltunk az Interspárban, a vásárlás végén a pénztárostól kaptunk egy 500 Ft értékű kupont, amelyet április 24.-én vasárnap 1000 Ft feletti bevásárlás felett lehetett beváltani. Gondolom a vasárnapi nyitvatartást reklámozták. Vasárnap reggel kiderült, hogy pár dologra még szükségünk lesz , ezért kapóra jött a kupon, hiszen 1000 Ft körüli vásárlásnál ez 50% körüli kedvezmény.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Kidobták a laptopozókat a postáról

2016, április 22 - 16:07

Féltékeny a posta az internetre vagy mi?

Sziasztok,

Első alkalommal írom meg a panaszom, mert ritkán dühít fel ennyire ami történt, de mivel itt nem csak ellenem, hanem családom nyugdíjas tagjaival szemben történt az eset, egy Postahivatalban, nem bírom tétlenül hagyni a dolgot. Történt ugyanis, hogy a postai biztonsági őr, egy túlbuzgó, magát mindenhatónak képzelő biztonsági őrként dolgozó nő, távozásra szólított fel minket a Posta ügyfélvárójából csak azért, mert laptopon meg akartunk valamit nézni.

A rövid, de annál felháborítóbb történet úgy kezdődik, hogy legjobb barátommal és a feleségem nyugdíjas szüleivel mentünk be a postára, hogy elintézzünk nekik egy ügyet a Postán. Sorszámot téptünk, majd elintéztük a dolgot.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Na, így tényleg jobb lenne az Elmű és az ügyfelek élete!

2016, április 22 - 11:56

Kedves Elmű-Émász Energiaszolgáltató! Olyan jó lenne, ha megszívlelnéd az elégedetlen, de higgadtan és összeszedett fogalmazó fogyasztód konstruktív javaslatait!

Tisztelt  ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálat!

A minap egy barátom (vevőazonosító 2600704751, a meghatalmazásából én jártam el) lakását, egy elnézett januári kifizetetlen számla miatt lekapcsolták a hálózatról. Azt nem vitatom, hogy a lekapcsolás a belső szabályzatuknak megfelelő volt, az ügyintézés és a történések alapján szeretnék azonban néhány észrevételt tenni, továbbá konstruktív javaslatot megfogalmazni. Leginkább azt nehezményezem, hogy a lekapcsolás előtt egyetlen tértivevényes levélen kívül SEMMILYENmás úton vagy formában nem próbálták meg megelőzni ezt. Mintha önöknek érdekében állna bajlódni a szerelővel, továbbá a le és visszakapcsolással…

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nekem mint bejelentőnek nincs jogom????

2016, április 21 - 15:00

Az emberek nagy rész csak panaszkodik, panaszkodik, de ennél tovább nem jut. Róbert azonban egészen a hivatalos fogyasztóvédelmi bejelentésig is elment. Rendhagyó módon a meglepetés ott várta. De vajon miért?

Sziasztok!

Gondolom párszor találkoztatok extreme digitalos panasszal, na én még a fogyasztóvédelemhez is írtam.
2015.12.12.-én megindították az eljárást. Eltelt 2 hónap, így rákérdeztem, hogy mégis mi a helyzet. Jött is válasz:

A mai napon elküldött levelére válaszolva az alábbiakról tájékoztatom:

A Főosztályunkon 2015. december 12-én, BPO/001/10228-2/2015. számon megindult eljárásban a 2016. január 20-án kelt, BP/FOGY/0498-2/2016 számú határozatban 100.000 Ft fogyasztóvédelmi bírság megfizetésére köteleztük a vállalkozást, ezen túlmenően köteleztük a Zrt.-t arra, hogy az általa hirdetett termékek szállítására vonatkozó valós adatot, információt tüntesse fel.

Kérem tájékoztatásom elfogadását

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Kéményseprőt nem láttam, szerencsét se találtam

2016, április 21 - 11:36

Gyerekkorom egyik kedvenc könyve volt Gazdag Erzsi Mesebolt című kötete. Egy verset gyűlöltem csak belőle, az elkódorgott füstgyerekről szólót, de azt annyira, hogy mindig összefogtam a lapokat, csak látnom se kelljen a felhőn magányosan sírdogáló kiskéményseprőt. Aztán oviban megtudtam, hogy "kéményseprőt látok, szerencsét találok", persze csak, ha a rigmust mondva hármat tekerek egy gombomon, és addig nem is engedem el, amíg  három vakablakot (vagy könnyített, de persze csak kisebb szerencsét hozó verzióban három szemüveges embert) nem látok, ami végképp megalapozta gyengéd érzelmeimet a fekete ruhás, bakancsos férfiak iránt.  A gyerekkori beidegződések bitangerősek, szóval mi tagadás, máig elég megbocsátó vagyok a kéményseprőkkel, de azért szakikáim, egy óvodába kétszer nem bejutni, azért tényleg már....

Kedves Homár!

Pár éve a Homáron már leírtam a saját esetemet, amikor a kéményseprő elmondása szerint nem tudott bejutni. Én akkor végig otthon voltam és vártam, de csak cetlit találtam. A történet akkor békéltető testületnél végződött.

Úgy érzem, most sikerült a Főkétüsznek szintet lépni. Gyermekem egy olyan óvodába jár, ami kívülről családi háznak látszik. Ha a gyerekek elmennek sétálni az erdőbe az egyik óvó nénivel, akkor is mindig van valaki az óvodában. Az óvodának egy kapucsengője van, ami a házon belül és a kertben is csörög. Annyira hangos, hogy a kert minden sarkában jól hallható.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Észt és magyar nem két jóbarát

2016, április 20 - 14:52

Legalább is a Telekomnál, ami valami rejtályes oknál fogva nem támogatja, hogy Gabi telefonon tartsa a kapcsolatot az észt barátaival.

Sziasztok,

Mivel már több, mint egy éve húzódik, nem mondhatják, hogy nem voltam türelmes.

Telekomnál van 2 éves hűségidőm, ami pár hónap múlva lejár. Korlátlan csomagom van belföldre, a nemzetközi hívásokat pedig rendszerint extraként felszámítják, ez így is normális.

2015. január óta vettem észre, hogy valamiért nem mindig enged külföldre telefonálni az országból. Először nem volt nagyon tetten érhető, mert hol engedett, hol nem, de végül 2015. nyarától semmilyen észt számot nem enged hívni (se mobil se vezetékes). Észtország bár pici, de tagja az Európai Uniónak. Ahogy Magyarország is. Az Uniós egységesítés kapcsán pedig az ember azt hihetné, hogy korlátlanul hívhat bárkit ingyen az Unióban, ehelyett még mindig 200 forint egy perc nemzetközi hívás az Unión belül, ha egyáltalán lehetséges.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Napi fúj: fémforgáccsal turbózott kenyér a Sparból

2016, április 20 - 09:50

A  Spar sokáig példaértékű cégnek számított panaszkezelésből, erre most rövid időn belül ez a második eset, hogy az üzletben történtek mellett a kommunikációból sem vizsgáznak túl jól. Mi történhetett?

Budapesten élünk, alkalmanként Tiszafüredre látogatunk. Március közepén a hosszú hétvégét is ott töltöttük, a Pestre való visszaút előtt vásároltunk a helyi Sparban - többek közt - egy fél kilós félbarna kenyeret. 

Este Budapestre visszaérkezvén jó étvággyal nekiláttam a vacsorámnak, amihez ebből a kenyérből is fogyasztottam. Az egyik falatnál valami karcolta belül a számat, megnéztem, egy fémszál volt. Alaposabban szemügyre vettem a kenyeret, és találtam benne még egy fémszálat, ezt le is fotóztam. Bele volt sütve a héjába. Egyet lenyeltem, szerencsére nem lett tőle később bajom (belegondoltam, hogy ez még a jobbik eset, hogy nem a feleségem nyelte le, aki az öt hónapos kisfiunkat szoptatja, annak beláthatatlan következményei lehettek volna…). A másikat lefotóztam, és megtartottam bizonyítéknak, ha esetleg a Spar kéri, de nem kérte.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Tisztelt CBA! / Kedves Ügyfélszolgálat!

2016, április 19 - 16:01

Csudálatos és alapos elemzés a Dózsa-István sarkon található CBA abc-ről. Én ugyan soha nem jártam ebben az üzletben, de tudom, honnan koppintották! Igaz, a Katona József utcai Reál végül hiába hozta évekig hiba nélkül ezt a lehangoló fílinget, végül úgy bezárták egyik napól a másikra, hogy még csak különösebb űrt sem hagyott maga után. 

Tisztelt CBA! / Kedves Ügyfélszolgálat!

Gratulációmat és köszönetem szeretném kinyilvánítani Önök felé az egyik üzletükben tapasztalt lenyűgöző teljesítményük okán. A mai vadkapitalista, elképesztő versenyt diktáló világunkban ugyanis valóban LENYŰGÖZŐ, hogyan tudnak egy olyan pöcegödörhöz hasonlító helyet nyereségesen üzemeltetni, mint VII. Dózsa György út 54. szám alatti, valamelyik rendkívül jóképességű partnerük által üzemeltetett üzletük. Bár -ha jobban belegondolok-, az üzletet vezető cirkuszi majomnak nincs is olyan nehéz dolga!

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1