Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 1 óra 13 perc

Juhéj, 3 nap szabadságba került, de megvan a rendelés!

8 óra 5 perc

A karácsony a végtelen csomagrendelések, -kiszállítások és ennek következtében az ilyen típusú Homár-posztok szeretettel teli időszaka. Én csak azt nem értem, hogy a webáruházak miért ígérnek valamit, amit nem tudnak betartani? Vagy miért nem tartják be, ha beígérték? Némi kiszámíthatósággal és megbízhatósággal csodákat tudna tenni egy webshop! (Az utólag módosított követés meg mindennek a legalja.)

Kedves Homár!

Elhatároztam, hogy meglepem családomat egy pár nagyobb értékű ajándékkal karácsonyra.  Ki is néztem a termékeket majd rákerestem, hogy kiválasszam a legjobb beszerzési forrást. Vesztemre a mall.hu mellett döntöttem. Miért? Mert azt olvastam a honlapjukon, hogy "A készleten lévő termékeket kötelesek vagyunk a rendelés dátumát követő munkanapon kiszállítani, amennyiben ez nem teljesül, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal." meg hogy "Amennyiben a kiválasztott áru raktáron van és azt megrendeli 16.00-ig, akkor garantáljuk, hogy a következő munkanap már szállítja is a futár (Budapesten belül)".

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nem fogjátok elhinni, miért vár Zsolt 26 napja a nyomtatójára

10 óra 3 perc

???? (Erről a posztról van szó. Aki lusta kattintani: olvasónk rendelt egy porszívót meg egy nyomtatót az Extreme Digiteltől, ki is fizette, de a rendszer valahogy mégis törölte a rendelését, ezt jelezte, beindult az ügyintézés. 22 nap, 4 email, 5 sikeres és végtelen sikertelen telefon után írt nekünk pár napja.)

Szia Homár!

A 26. napnál tartunk. Természetesen továbbra sincs semmiféle válasz, így megeresztettem egy újabb telefonhívást.

Alig 20 perc alatt hipp-hopp kiderült, hogy hol hibádzik a dolog. Tartalmaz a csomag egy digitális újságelőfizetést is 990 forint értékben. És hiszed vagy sem, de ez a D I G I T Á L I S előfizetés nincs készleten. Ezért nem szállítanak.

Naív ügyfélként azt hittem a digitális újság az kevéssé kézzelfogható, még kevésbé dobozba tehető, na de tévedhet az ember. Az, hogy ez miért csak közel 4 hét alatt derül ki, és hogy ezt miért nem tudták ezidő alatt közölni (legalább az előző 5 telefonos megkeresés egyike során), az már nemigen fog kiderülni.

Sebaj! Érzem, hogy már csak napok kérdése és az új akciós porszívóval takaríthatom fel az új akciós nyomtató leendő helyét!

Üdv:

Zsolt

 


Kategóriák: Hírek

Praktikus Homár karácsonyi kiadás

14 óra 12 perc

Valamikor jövő év elején megújul a Homár, lesz itt minden: új ruha, hírek, linkgyűjtemény, diszkógömb. Új fícsörként gyorstalpaló fogyasztóvédelmi oktatásba is kezdünk, amiben nem saját kútfőből, hanem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságéból fogunk válaszolni olvasói kérdésekre. Nyugodtan lehet tehát ezentúl nemcsak sztorikkal, hanem rövid, frappáns kérdésekkel is bombázni minket. Ilyesmikkel:

  • Nem tetszik az ajándékba kapott szarvasos pulóver, szeretném kicserélni egy mormotásra. Kérhetem a boltban a cserét, ha megvan a blokk?
    Nem hibás termék esetén jogszabály nem kötelezi a kereskedőt a termék cseréjére, azonban a kereskedő saját belátása szerint dönthet a csere mellett.

    [...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Több sebből vérző kuponos

2014, december 17 - 15:10

Egy Homár olvasó férfi kozmetikai csomagot vett kuponéknál, aztán többrendbeli csalódás miatt harcias amazonként reklamált, ahol olyanokat írt a levélben, hogy "Rendben, elolvastam, de NEM FOGADOM EL a választ." Kíváncsian várjuk a sztori végét, még akkor is, ha a parfüm-nem parfüm kérdésben pont nincs igaza (az eau de  toilette nem parfüm). 

Kedves Homár olvasók !

Szeretném veletek megosztani az Alkupon nevű webshoppal kapcsolatos észrevételemet és panaszomat. Mivel a meccset még nem játszottuk le a céggel, ezért a posztom kizárólag mindenki tájékoztatására és védelmére kíván szolgálni, így Karácsony előtt. Tehát kérek mindenkit, hogy mellőzze a " ...de nagy marha voltál!" és a " ...megérdemled! ..." hangulatú megjegyzéseket, mivel szívességet szeretnék tenni nektek. Ja és "szarrágó" sem vagyok, mert nem az összeg borít ki, (bár nekem 5eFt-is pénz!), hanem az ELV !

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Vajon mennyi idő kell a Magyar Telekomnál egy telefonvonal megszüntetéséhez?

2014, december 17 - 09:31

Gyuri úgy tűnik akaratán kívül benevezett A világ legtovább tartó lemondása versenybe. Esélyes. És nem mellesleg egészen elképesztően türelmes fiú.

Kedves Homár!

2014.09.09-én pécsi fiókjukban kértem a vonal megszüntetését, mivel gyakorlatolag már hosszú ideje nem használom. Az "Általános szerződési feltételek" szerint ezt 8 napos felmondási határidővel kérhetem.

Eltelt 30 nap, nem történt semmi. Újra felkerestem a fiókot, ahol elnézést kértek, és azt ígérték: néhány napon belül intézkednek, "az informatikusoknak valami problémájuk van az ügyben".

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

"És most ha ezért megbaszlak 16 ezerre!"

2014, december 16 - 13:24

Olvasónk metrózott jeggyel és egy háromévessel, mégis elhangzott a címbeli mondat egy ellenőr szájából. Mekkora primkóság kell már ehhez.

Tisztelt BKK!

 2014.12.11-én 13:05 –kor utaztam a 3 éves kislányommal az M4-es metrón. Kelenföldön szálltunk fel és a Nyugati tér volt a célállomásunk. Természetesen jegyet lyukasztottunk, kislányom nagy örömére, hisz a metrózás a mai programunkat képezte.

A Kálvin téren egy kollega kedvesen köszönt kislányomnak és mosolygott rá, majd felajánlotta menjünk fel lifttel. Mi az M3-as vonalon szerettük volna folytatni utunkat a Nyugati térig. Felmentünk a lifttel, ott ismét egy kollega várt. Kérdezte miben segíthet. Megmutatta az M3-as felé vezető irányt. Mi tovább haladtunk, karomon a kislányommal, aki készségesen, izgalommal és nagy lelkesedéssel átadta a jegyünket az ott várakozó ellenőrnek. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Csokigolyó nélküli krémkaland

2014, december 16 - 09:04

Nem egy first world problem, de tényleg nevetséges a csokigolyó-mennyiség és a hozzáállás is, igaz, olvasónk sem a türelem szobra, ha egy héten belül lezavarta az egész projektet a vásárlástól a Homárig. Nem baj, a Sole-Mizo a rettenetes Krémkaland név meg a külön írt csokigolyó miatt eleve megérdemli az osztást.

Kedves Homár!

Évek óta olvasója vagyok a blognak és sokszor elképesztő dolgokat olvasok, és mindig azzal nyugtatom magamat, hogy ilyen nem történhet meg velem. Ezidáig!

Szóval a mellékelt fényképeken látható minden.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Alakváltó rendelés az E-digitalnél

2014, december 15 - 16:03

A Black Friday napján az Extreme Digital rendszerének beletörött az agya egy rendelésbe, melynek szegény gazdája azóta is várja a hol egy, hol két, hol kifizetett, hol fizetésre váró, hol elküldött, hol még csomagolás alatt álló cuccát. Reméljük, este megírja, hogy megjött-e ma!

Szervusz Homár!

Nov 21-én edigitalos vásárlásra adtam a fejem, nagy kinlódással sikerült a kinézett akciós porszívót és nyomtatót megrendelni. Meggondolatlanul a bankkártyás fizetést választottam. A rendelésről a visszaigazolás megjött mondván rendelésem fizetésre vár. Jó, gondoltam este kifizetem amikor már nem lesz torlódás a webáruházban. Így is lett, aznap este a levélben található linken keresztül rendeztem a számlát. A meglepetés az edigital oldalára visszatérve ért. Az imént kifizetett rendelésem töröltként szerepelt. Volt mellette egy másik rendelés ugyanazzal az összeggel aktívként ami meg fizetésre várt.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Olvasó Homár premier

2014, december 15 - 13:31

Nem rendszeresen, inkább rendszertelenül, de ezentúl lesznek fogyasztóvédelmi hírek. Ilyesmik:

 

  • Legutóbbi vizsgálata után egy csomó szén-monoxid-érzékelőt betiltott a hatóság, mert nem jeleztek időben. Itt lehet csekkolni, hogy mely típusokról van szó.

 

  • Javult a helyzet az elmúlt években, de még mindig vannak anomáliák az autószervizek működésében. A leggyakoribb trükkökről az Origó írt.

 

  • Szombattól új szabályok érvényesek az élelmiszerek címkézésénél, a korábbinál pl. láthatóbban kell jelölni az allergéneket és a magát sajtnak álcázó pizzafeltéten rajta kell lennie, hogy pizzafeltét –növényi zsírral. Bővebben a Tudatos Vásárlóknál.

 

 


Kategóriák: Hírek

Senki nem számított Árösszehasonlító Petire

2014, december 15 - 09:59

Árazd fel, ócsísd le, aztán az ügyesen kikalkulált csalogatószámot helyezd a hirdetésen egy bazi nagy piros plecsni közepébe. A leghervasztóbb módszerű akciózás. De vajon mért nem volt elég nekik a 28%?

Kedves Homár!

Keresgéltem a szallasoutlet.hu oldalon és ráakadtam erre az ajánlatra. Gondoltam megnézem a hotel honlapját kíváncsiságból. Lehet, hogy én vagyok hülye, de akárhogy számolgatom, nekem sehogyan sem jön ki az az összeg, amiről állítólag le van árazva a dolog.

Az árlistán látható, hogy 1 éjszaka, hétköznap 12 900HUF/éj/szoba, reggelivel. Félpanzió felár: 2500HUF/fő/alkalom. Tehát, ha 2 fő elmegy 2 éjszakára és kétszer vacsoráznak, az 2x12900+4x2500=35800HUF.

Akárhogyan számolom, ez sehogyan sem 42000HUF, amit a kuponos oldalon írnak. A szallasoutleten felsorolt szolgáltatások közül (parkolás, wifi, wellness, stb) minden benne van a szobaárban eredetileg is, kivéve az alkoholmentes üdvözlőitalt. Esetleg az tenné ki a maradék 6200HUF kölünbözetet? Vajon milyen alkoholmentes italt szolgálnak fel fejenként 3100HUF értékben?

A kuponos oldalon szereplő kedvezmény így 36% helyett, csak 28%. Gondolom azt próbálják meglovagolni, hogy sokan meg sem nézik, hogy a 36% tényleg 36% és hát a 36% jobban hangzik, mint a 28%...


üdv
Peti


Kategóriák: Hírek

Lemondható-e egy szolgáltatás tartozás mellett?

2014, december 12 - 14:14

Ez egy nagyon szomorú poszt lesz. (Bélát megkérjük, semmiképp ne olvassa el, még összezavarná.) Nemcsak a kilátástalan spirál miatt, amibe olvasónk került legjobb szándéka ellenére is, hanem, mert két héten belül ez a második ilyen tartalmú olvasói levél. A T-től megpróbáljuk megtudni az okokat (gondolom a szerződéses viszonnyal és a behajthatósággal függ össze valahogy) és a lehetőségeket.

Kedves Homár!

Egy kicsit elkéstem a telefonszámla befizetésével mert munkanélküli lettem, be is telefonáltam rögtön a T ügyfélszolgálatra hogy lemondjam a szolgáltatásokat, nem akartam tovább görgetni az adósságot. 

Ekkor ért a meglepetés hogy őszerintük nem lehet lemondani a szolgáltatásokat hiába nincs hűség, mert van egy befizetetlen számlám. Felháborodtam hogy miaz, hogy lemondani nem engedi, ha azt nem tudom kifizetni, majd akkor a mégtöbbet biztos kifogom tudni.  Mert azt odáig értem hogy pl megrendelni nem lehet számlaelmaradással. De hogy már lemondani sem lehet...

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Totális bukta és egy szabadvers az InterStore-vásárlás eredménye

2014, december 12 - 09:13

"Az InterStore Group a legnagyobb cseh, szlovák, magyar internetes áruház, amely már 7 éve segít teljesíteni a bevásárlók vágyait és kívánságait. Napjainkban már több mint 230,000 termékkel és több mint 500,000 elégedett vásárlóval rendelkezik." - meg legalább egy nagyon elégedetlennel, tehetjük hozzá János szabadverses kiakadását olvasva.

Ne vásárolj náluk!!!
A megrendelt árut kifizettem,elküldték.
Nem a megrendelt terméket küldték, ami ráadásul még hibás is lett.
Vissza küldtem, jelezve a termék nem az amit rendeltem és hibás.

Vissza küldték ugyan azt a terméket hibásan!
Elérhetőségük gyakorlatilag nulla. Az e-mail-re nem válaszolnak, a telefon csak egy szlováknyelvű üzenet rögzítő.
Mellékelten küldtek egy levelet, "A TERMÉK HIBÁTLAN"
Így a garanciális igényemet elutasítják,

INNEN NE RENDELJ!!!


Kategóriák: Hírek

Érvényes jegye volt, mégis rendőrrel szállíttatták le a vonatról

2014, december 11 - 14:34

Egészen elképesztő sztori tegnapról. Ami csak a levélíróval való levelezésből derült ki: a Keletiben szállt fel, a jegye Kelenföldtől szólt, mert van BKK-bérlete (csatolta is, érvényes). Egyből jött a kalauz, aki inkább hitt a kütyüjének, mint bármi másnak, többek közt a szemének. Rákérdezünk azért az ő verziójukra is.

Kedves Homár!

Egy egészen friss élményt szeretnék megosztani veled a MÁV-ról.

Történt, hogy ma reggel felszálltam a 9292-es Keleti pu. - Szombathely között közlekedő gyorsvonatra.
1 perc késéssel de elindult a szerelvény, a gondok a jegykezelésnél kezdődtek.

Elektronikusan bemutatott jegyem a jegykezelő szerint nem tartalmazta a gyorsvonati pótjegyet, és megkért, hogy váltsak pótdíjjal megfejelt gyorsvonati pótjegyet  Néztem rá bután, hogy mi a baja hiszen a jegyemen szerepel a gyorsvonati pótdíj, fizettem érte, számlát kaptam róla és a számlamról levonták a jegy és pótdíj összegét. Ezeket mind bemutattam részére és az idő közben megérkező kolléganője részére.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Faxon és mailen küldözgeti a bankkártyáink adatait a Booking.com

2014, december 11 - 09:29

Elképesztő hihetetlen wtf részletek az egyik legnagyobb online szállásfoglaló helyről szóló beszámolóban. Bónusz rejtély, hogy bár az olvasónk által bepanaszolt szállásadó fent van az oldalon, de nem sikerült foglalást produkálni rá, mert jövő októberig random időpontokra csekkolva foglalt volt minden szobája. Ennek mennyi esélye van vajon. Vagy lehet, hogy felfüggesztették? De akkor mért van kinn az odalon? 

Kedves Homár!

Szeretném megosztani veletek kálváriámat, hogy mással ne fordulhasson elő. A történet ott kezdődik, hogy szerettem volna meglepni a párom egy olaszországi nyaralással, és ezért elkezdtem keresni a neten. A booking.com oldalron sikerült egy számomra megfelelő szállást találnom, amit rögtön le is foglaltam. A foglalásnál, készpénzes fizetést választottam, ami azt jelentette, hogy a szállás díját teljes egészében majd csak a megérkezéskor kell kiegyenlítenem, tehát nem kell előleget fizetnem.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

eMag-Sprinter-Black Friday Bermuda-háromszög

2014, december 10 - 16:29

Bár minden kérdésemre ilyen fürgén jönne válasz! Két perce osztottam meg a Facebookon egy hasonló tartalmú posztot, érdeklődve, hogy mások is várnak-e Black Friday-es csomagot az eMagtól, erre tessék, Szonja levele várt a mailboxban. Egy fb-os komment szerint egyébként a Sprinternél átszervezések vannak (pont karácsony előtt???), ami a túlvállalás mellett szintén okozhat némi fennforgást. Megpróbálunk rákérdezni a kilátásokra, de persze lehet, hogy ezzel csak tovább lassítjuk a rendszert.

Kedves Homár!

Az eMag-Sprinter-Black Friday bermuda-háromszögével kapcsolatosan szeretnék megosztani veletek egy történetet. Vásároltunk egy terméket az akcióban, amelyet tíz munkanapon belül ígértek kiszállítani futárral. Az első értesítést december 3-án kaptuk arról, hogy hamarosan a futárszolgálathoz kerül a termék, majd másnap, 4-én kora reggel már arról értesítettek, hogy a futárszolgálatnál van, 48 órán belül érkezik is, előtte hív a futár. Ez egy csütörtöki nap volt, sem aznap, sem másnap nem kerestek bennünket, 5-én este pedig a Sprinter csomagkövető rendszerében sztornózott tételként jelent meg a holmink.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Új Raiffeisenesek körültekintően a pénzfelvétellel!

2014, december 10 - 14:10

Csaba mindenféle indulatot és zsörtölődést mellőzve írta meg levelét, úgyhogy a hőbörgő részeket kénytelenek vagyunk mi pótolni: egy központosított nyilatkozatnyilvántartót biztos nem egyszerű egy élesben működő, ezért folyton változó rendszer mögé kreálni (bár ugye adja magát a kérdés, hogy hogy a francba működött eddig ez az egész enélkül???). Még talán az is oké, hogy ha egyszerre csak egy banknál lehet ilyenje az embernek, akkor jelezze lemondással, ha már máshol akarja ezt érvényesíteni. De egyrészt mért az a megoldás, hogy az átmeneti időszakban egyeseknek nem jár ez a dolog, másrészt és főleg MIT GONDOL AZ, AKI EGY 1-JÉTŐL ÉRVÉNYES VÁLTOZÁSRÓL SZÓLÓ ÉRTESÍTÉST 2-DIKAI DÁTUMMAL AD POSTÁRA???

 Kedves TH!

A Raiffeisen-nél decemberben nem jár az ingyenes készpénzfelvétel, legalább is azoknak az ügyfeleknek, akik korábban más banknál igényelték ezt, és ezután váltottak a Raiffeisen-re:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ügyintézés elszánt olvasó módra

2014, december 10 - 09:34

Olvasónkban aztán emberére talált a reklamációt kezdetben elég lazán kezelő Media Markt és a MyAudio! Viktor levelét részletes, szabatosan megfogalmazott panaszleveleivel együtt közöljük a hasznosság jegyében.

Tisztelt Homár blog!

Az alábbi történetet szeretném megosztani veletek, ami talán tanulságul szolgálhat több fogyasztótársamnak is. Röviden a lényeg annyi, hogy a barátnőm vásárolt egy tabletet a Media Marktban, ami rövid használat után tönkrement, ám a jótállással kapcsolatosan sem a forgalmazó Media Markt, sem a gyártó MyAudio szervize nem azt a magatartást tanúsította, ami tőlük véleményem szerint – és a jogszabályok szerint is – elvárható lett volna. A részletek a fogyasztóvédelmi felügyelőségnek írt panaszomból körvonalazódnak:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Érdemes Kínából rendelni?

2014, december 9 - 14:55

Nem tudom, mi okosat mondhatnánk szegény Ákosnak, aki végtelen türelemről tanúságot téve majd féléve küzd egy Kínából rendelt csomagért, ami visszament, miután némi üzemzavar állt be a Magyar Posta kiszállítja a megrendelőnek a csomagot résznél. A TinyDeal netes híre alapján elég megbízható webáruház, a panaszkezelés viszont úgy tűnik, nem az erősségük. Mért nem küldik ki még egyszer a csomagot? És mért 60% a jóváírás? Kérdés kérdés hátán.

Szia Homár,

megjártam egy kínai (hongkongi) webshoppal, tedd ki légyszi az Ünnepek előtt, hogy a döntésben, ki honnan vásárol, segítsen! Illetve természetesen abban is reménykedek, hogy kapok jótanácsot valakitől.

A TinyDeal webáruháztól többször rendeltem már, mindig időben, pontosan megérkezett a csomag, a termékek rendben voltak, kb azt kaptam amire számítottam. Nekibátorodtam, összeállítottam egy nagyobb csomagot (telefon pótakkumulátorral, fülhallgató, wifi repeater, 1-2 apróság), közel 90 000 Ft értékben. Július elején leadtam a rendelést.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Praktiker beugratós

2014, december 9 - 09:33

Én még nem hallottam önállóan használni a nagygép kifejezést, mégsem ez a legérdekesebb a Praktiker aktuális akciójában. Update: Hogy egyértelmű legyen: az alsó kép volt a hírlevélben, a felső a webshop rideg valósága.

Hello Homár!

Ma a Praktikertől jött egy hírlevél. Bőszen hirdették, hogy "Beko nagygép vásár 50% kedvezménnyel" Gondoltam nosza, igaz, hogy Beko, de féláron? Ha csak pár évig megy, akkor is megéri. Irány a webshop, katt... Ott jött a meglepetés. Ha veszek egy Beko nagygépet (teljes áron), akkor egy Hauser kisgépet vehetek mellé féláron. Remélem rámozdul a fogyvéd is! Mi ez, ha nem a vásárlók megtévesztése?

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Bankkártya nincs, csak a használati díja van levonva

2014, december 8 - 14:42

Bankkártya-küldési mizéria ezúttal a Cib-variációban, ami főleg sok-sok egyeztetésből és várakozásból áll. Ja, és pénzlevonásból.

Kedves Homár!

Ismét egy "naív ügyfél" ír Neked. A történetem a következő:

Szeptemberben elhagytam a bankkártyámat. Miután észrevettem, szeptember 26-án felhívtam a Cib Bank telefonos ügyfélszolgálatát és rögvest letiltattam a kártyát. Ezután rögtön igényeltem újat, illetve értesítési címet is módosítottam. A telefonos hölgy 1,5-2 hetet ígért az új kártya érkezéséig.

2 hét múlva még nem érkezett meg a kártyám, így ismételten hívtam őket, hogy merre járhat a kártyám. Ekkor kiderült, hogy rossz értesítési címet jegyzett fel a hölgy (emelet, ajtó nem stimmelt), de akivel beszéltem rögzítette a jót, majd azt tanácsolta várjak (??), hátha mégis megérkezik.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1