Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 2 óra 19 perc

Bakancshalál Dobogókőn

7 óra 30 perc

Én ilyen szomorú bakancsfotót még nem láttam. Pláne, hogy a kis hülye fogpiszkálóval kitámasztott talp egy Vibram, ami a világ első, kifejezetten hegymászásra kifejlesztett vulkanizált talpa a megbízhatóság és a hosszú élettartam ígéretével. Persze, lehet, hogy ez a példány belebetegedett a dobozban levésbe.

Helló Homár!

Sokáig abban a hitben éltem, hogy a Merrell a minőség szinonimája. Saját káromon kellett megtapasztalnom, ennek az ellenkezőjét. 

5-6 éve vásároltam magamnak (Super Light III. Dark Brown) a kategóriájában magas áron, egy autentikusnak tűnő bakancsot. Évente egy, maximum két alkalommal használtam, ápoltam, dobozban tároltam. 

Egy hete, egy Dobogókői – vagyis koránt sem extrém körülmények között – kiránduláson egy óra hossza alatt teljesen szétesett, elemeire hullott a bakancs. Az elnyűhetetlennek hitt Vibram talp egyszerűen szétporladt, a bakancs megsemmisült. Ilyen, egy hitvány minőségű kínai termék esetében sem fordul elő. Bár most nézem a bakancs címkéjét, ez is csak egy kínai termék: "Made in China”. Tehát mégis...

Több Merrell termékem is volt az elmúlt évek során, folyamatos volt a csalódás, de ez minden elképzelésemet és tapasztalatomat felülmúlta.

Megpróbáltam a Merrel.hu oldalán elküldeni a tapasztalataimat, de 404-es hiba miatt nem tudok kommunikálni velük. Természetesen az online vásárlásra zavartalanul továbbengedett volna az odal...

Kérlek Benneteket, hogy ennek az esetnek a leírását tegyétek közzé, hogy mások tudjanak mérlegelni és ha nem akarnak, akkor ne vásároljanak maguknak ilyen irreálisan drága ipari hulladékot. 


Kategóriák: Hírek

Nem tudja a T-Home bal keze, mit csinál a másik bal

12 óra 25 perc

Sajnos a könnyebb olvashatóság érdekében muszáj voltam tagolni Dániel levelét, pedig egy tömbből faragott csodálatos iromány a döbbenetről, amikor a logikus világban élő fogyasztó találkozik a mamutrendszerek irracionalitásával. Csak annyit mondok: "a telefonos ügyfélszolgálat nincs összekötve a személyes ügyfélszolgálattal, ŐK MÁS rendszert használnak." Muhaha.

Kedves Homár,

Nem kifejezetten türelmes, de átlagpolgár vagyok. Nálam most szakadt el a cérna, mellékelem a T-Home facebook oldalára kirakott posztomat, mert van egy pont, ahol a tehetetlen düh már nem elnyomható az emberben. Ha kiteszik a blogjukra, megköszönöm, szerintem sok sorstársam van. Üdvözlettel, Dániel

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Vajon miért nem kompenzál a DIGI?

2014, október 30 - 15:31

A kiegyensúlyozottság jegyében ezúttal a DIGI-t ütjük olvasónk bunkójával. Emberileg érthető, hogy kiakad azon, hogy pont neki, hűséges mindentelőfizetőnek jár a konkrét nagy semmi az akciós kosárból, szakmailag viszont mit is udvaroljon neki a cég, ha már  évekkel ezelőtt jól elkapták. A tapasztalatok szerint, ha az ember a hűség lejártával bejelenti, hogy szolgáltatót akar váltani, akkor általában sikerül a kedves ügyfél státuszába visszaverekednie magát. A nemszolgáltatás miatt viszont egész biztosan jár kompenzáció, bővebben erről itt olvashattok. 

Tisztelt Homár és Homár-olvasók!

"Szegény" Telekom itt annyi szidást kapott az utóbbi időben, gondoltam, az esélyegyenlőség jegyében most a DIGIn a sor.

Hosszú évek óta a DIGI előfizetői vagyunk, tulajdonképpen nem is volt velük soha semmi komolyabb probléma, azon kívül, hogy a régi ügyfél nem jó ügyfél, nem kap semmi kedvezményt. Valamikor három hete örömmel fedeztem fel a honlapjukon, hogy most a meglévő ügyfelek is köthetnek új hűségszerződést, elég komoly, kb. 30% kedvezménnyel. Legott telefont is ragadtam, hogy akkor mi erre befizetnénk. A vonal túlsó végén azonban az ügyfélszolgálatos nagyon gyorsan lehűtött, hogy csak akkor jár a kedvezmény, ha új szolgáltatást rendelek meg. Mivel nálunk már van TV, telefon és net, nincs mit megrendelni. Mit tehettünk, belenyugodtunk, hogy nem vagyunk elég jók a DIGInek.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

6-ot fizet, 5-öt kap akció a Sparban!

2014, október 30 - 13:10

Péter a XVIII. kerületi Nefelejcs utcai Sparban fotózta tegnap ezt a remek ajánlatot. (Ha esetleg nem lenne egyértelmű: a papírdobozban 5 Milka Cake&Choc lapul, úgyhogy, ha nem ragaszkodunk a dobozhoz, akkor 600 hufért pont eggyel több Milka Cake&Chocot tudunk magunkba tömni, ha a single verzióból tankolunk fel.


Kategóriák: Hírek

Hajni már Nemakaregyilyet

2014, október 30 - 09:10

Legutóbb szeptember közepén írtunk az Úgyismegveszel.hu-ról, akik akkor dicséretes gyorsasággal jelentkeztek nálunk egy meakulpázó levéllel. Remélem az azonos kötelékbe tartozó Akarokegyilyet.hu és szegény Hajni esetében is így lesz ez. Ő ugyanis miközben a félresikerült vásárlás miatt veri a fejét a falba, hevesen ostorozza is magát, amiért a baráti körét is beugrasztotta egy nagy közös önszopatásba. Az biztos, hogy nagy tanulság, hogy számla nélkül ne vegyünk át semmit, plusz valaki mondja már meg, hogy mi a 8-at tud egy 8 az 1-ben fejhallgató!

Sziasztok.Véletlenül találtam meg az oldalt, aminek nagyon örülök, mert fogalmam sincs mit tehetnék.

Eddig úgy gondoltam, nagyon körültekintö és megfontolt vásárló vagyok, de valószinű, csak szerencsém volt, hogy eddig még nem kerültem "bajba". Most bedöltem én is a csábitó, jóval bolti ár alatt kinált kuponos akciónak,ráadásul még a baráti társaságot is magammal rántottam.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Don Pepe is gyáva nyúl

2014, október 29 - 16:29

Mért nem értik meg a cégek, hogy nem az az igazi gáz, ha hibáznak, hanem ha úgy csinálnak, mintha nem tették volna? Don Pepe FB-ján ráadásul még nyáron is elég királyul ment a kapcsolattatás ilyen modatokkal, hogy "Köszönjük, hogy megosztottad velünk észrevételedet. Őszintén sajnáljuk, hogy elégedetlenséget okoztunk Neked.". Kirúgták a közösségi oldal gondozóját vagy mi van?

Kedves Homár!

Régóta tudom hogy kerülni kell az olyan kajákat melyekkel trükközni lehet, de a Don Pepe chili con carne-ja  mai napig kivételt képzett, annyira jó íze volt. Történt ugyanis, hogy a mai ebédem elfogyasztása során a Don Pepe-től rednelt chili con carne-ban találtam két darab spagettitésztát (csak tippelni tudok hogyan kerülhettek bele.....)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Akkor hajnal 4-kor bedobnám az ebédet, problem?

2014, október 29 - 14:09

Az étel-házhozszállítós helyek a kajákat nyilván éjjel csinálják, de, hogy hajnali 4-kor meg 5-kor akarják átadni, én még ilyet nem hallottam. Sőt, szerintem tönkre is menne az, amelyik ezt rendszeresen műveli. Vagy lehet, hogy az Egészségkonyha titokban valami komplex spártai programot is tol az arra vevő kuncsaftoknak, csak levélírónk apukája volt puhány hozzá?

Kedves Homár!

Az Egészségkonyha ételfutárral kapcsolatos nagyon rossz tapasztalatunkról szeretnék beszámolni.

Néhány hónapja kitaláltuk, hogy apámnak, aki éppen két hétig egyedül volt otthon, mivel anyám kórházba került, naponta ételt fogunk rendelni (én nem lakom ott). Az Egészségkonyhát választottam, és megrendeltem az első három napra az ebédet. Felhívtam őket előtte, hogy tisztázzam, minden nap délelőtt hány órakor fogják kiszállítani az aznapi ebédet, mire azt mondták, hogy reggel 8 óra körül. Ebbe bele is egyeztünk, bár már ezt is furcsállottuk.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mit árul az Auchan a diszkont részlegen?

2014, október 29 - 09:30

Hilda vagyok, nem Auchan vásárló, így aztán nem annyira szakérteném meg a témát, remélem jól megteszi majd a köz. Az Auchant viszont megpróbálom majd megkérdezni a dologról. De mit csinál az ember 1 literes energiaiallal? Medvére vadászik éjjel???

sziasztok!

Arra lettem figyelmes a budaörsi Auchan áruházban, hogy a „diszkont” részlegen, ahol ugyebár a legolcsóbb termékeknek kéne lenniük, sokszor drágább termékek vannak, mint az áruházban máshol. Pl. 1literes energiaital 180ft, az energiaitalos részlegen pedig 200ft 1,5 liter. Vagy egri bikavér, sör, keserűlikőr mind-mind 10%al drágább, mint az azzal megegyező, más márkájú termék az áruházban. Persze ez nem minden termékre igaz, de esetenként megtévesztő lehet, és pont azokat tévesztik meg ezzel, akik szűkösen élnek.

üdv: márk


Kategóriák: Hírek

Cégeknek nem jár jótállás a JYSK-nél?

2014, október 28 - 13:55

WTF - kérdi levélírónk, és ennél pontosabban mi sem tudunk fogalmazni. Már mért ne járna jótállás akkor is, ha mondjuk az adminisztrátor alatt esik szét  a vadiúj szék? Ezzel nyilván maga a JYSK is egyetért, hiszen ezt írja a honlapján: A vásárlót az összes termék tekintetében 2 éves szavatossági jog illeti meg. És van ebben megkülönböztetés? Na ugye. Szóval vagy a levélíró értett félre csúnyán valamit, vagy a kolléga volt egy beépített IKEA- vagy KIKA-ügynök. 

Jysk és a számla

Ma bementem egy JYSK áruházba, bútorokról érdeklődni. És mivel már vettem ott széket és asztalt, amik közül a szék bizony véleményes volt, megkérdeztem, milyen jótállás van a bútorokra. 

Azt válaszolták, hogy ha kérek számlát, akkor fél év, ha nem kérek, akkor egy év. Számlát ugyanis magánember nem kérhet, csak cég. Azoknak pedig nem jár az egy év. 

WTF?


Kategóriák: Hírek

Csak elvileg fűt a távfűtés Tatabányán

2014, október 28 - 09:56

Jön a hideg, jön a tél, jönnek a fűtéssel kapcsolatos levelek. Az első egy Tatabányán fagyoskodó családtól érkezett segélykiáltás, bár szerintem a közösségi összefogás és együttes fellépés a leghatékonyabb ilyen esetekben.

Szia Homár!

Véső elkeseredésemben írok Neked. Már nem tudom hová s kinek kellene még írnom.

Tatabányán élek egy tömblakásban. Múlt hét szerdán annak rendje s módja szerint bekapcsolták a távfűtést. Ami sajnos már több mint egy hete mint távhűtés üzemel.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Telefonon kötött szerződést, a futár rohant, a köpönyeg meg eső után jött

2014, október 27 - 15:57

Én már egy ideje rászoktam arra, hogy a telefonos ajánlatokra kapásból az emailcímemmel reagáljak azzal, hogy küldjék el, majd jól megnézem. Eddig nem bántam meg.

Tisztelt Cím!

Az alábbi esetre szeretném felhívni a figyelmét:

A Telenor előfizetője vagyok nagyon hosszú ideje. 2 éves hűségidőm lejárta után egy online ügyintéző felhívott, hogy ajánljon egy "kedvezőbb csomagot", mint amit használtam. Már akkor is jeleztem, hogy elegem van a Telenorból, szeretném a legkisebb előfizetői csomagot választani, mivel már akkor is magas számlákat kaptam. Természetesen lecsökkentették a minimumra.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Hús, csábító hús!

2014, október 27 - 12:55

Egy két évvel ezelőtti eseményt múltkorinak nevezni talán kicsit túlzás, mégis úgy tűnik, hogy a Nagy Nemzeti Munkamegosztásban Krisztiánnak jutott a "kukacos desszertek megtalálása" című célfeladat, legalább is én pl. még sose futottam bele ilyenbe, ő meg már kétszer is.  Izgatottam várom a köz ítéletét arról, hogy mi lapult a dobozban: kukac, hernyó vagy valami egészen más.

Kedves Homár! A múltkori kukacos csokim után ismét belefutottam egy hasonló szituációba. Most a Tesco-ban sikerült egy "Hamlet Assortiment" elnevezésű belga bonbont vásárolnom, amelynek a belső csomagolásán kívül 3 darab kb. 3-4 milliméter hosszú, fehér színű kukacot találtam.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Géza csendben izzik, forralja a levet, Néhány gondolatot a papírra levet.

2014, október 27 - 09:22

Fussunk neki a hétnek egy csudálatos, egyben kissé fájdalmas példával a művészet felszabadító erejéről. Géza ugyanis a bézbólütő helyett népies vers fabrikálásával gyűrte le frusztráltságát, melyet elromlott főzőlapja (és mosógépe és elszívója) generált benne. A naív és a szervíz írásformát a szervizszekció nagylelkűen tudja be a költői szabadságnak, jó?

Terápiás céllal született művemet szeretném megosztani veled. Ahhh, így már mindjárt sokkal jobb. Üdv: Zsolt

Naív

Történetünk hőse Naív Géza volna,
Őszi pásztortűzként képe nem lobog ma.
Nem volt ő nagy ember, csak egy kis fogyasztó,
Helyzete mostanra némileg aggasztó.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ünnep van: pozitív telemaxos poszt

2014, október 23 - 09:51

Annyit szidtuk már, ezért ne titkoljuk el azt sem, ha valaki megdicséri őket. A Homár egy elégedett Telemax-ügyfél levelével köszönti  hosszúhétvégét.

Sziasztok!

2014. 06.14. én vásároltam egy Samsung Galaxy S4 Active készüléket a Partnero GSM-en keresztül. Hivatalos Magyarországi garanciával csak kék színben volt amit abszolút nem bántam meg, gyönyörű a teló. Már régóta vártam rá a Kit Kat frissítést, amit múlt héten kedden meg is kapott. Ezek után elkezdett rendetlenkedni. Sűrűn fagyott és nem hallottam időnként a másik felet. Interneten keresztül megrendeltem a szervizfutárt (természetesen a telót már a vétel után beregisztráltam). Ez szerdán volt, péntekre lehetett időpontot kérni.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Bekrepált a BKK-automata, az utast meg lehordják, miközben fut a pénze után

2014, október 22 - 14:26

Szegény György fullasztó története akár az Ablak szerkesztőségénél is landolhatott volna a 80-as években. Persze minden gép elromolhat, mindenki hibázhat, egy ügyfélszolgálatosnak is lehet rossz napja, de a minimum 30 napos kivizsgálásra, az addig vegyél másik bérletet mondatra és az amúgy is bajban lévő ember sudri stílusú lehordására - pláne így kombóban - nincs bocsánat. Nagyon várjuk a BKK válaszát a XXI. századból.

Tegnap azaz hétfön 13.a volt.Nálam ez nem szokott problémát okozni,de ez a nap maga volt a rémálom.

Rákoscsabán lakom ahol is elindultam Csaba vezér téri buszmegállóba,hogy vegyek 2db bérletet az autómatából, miután a mult havi lejárt. Bevittem a paraméterekt a 2db bérlethez szükséges adatokat,majd a gép kérésére 2db 10 ezer forintost dugtam bele,amit el is nyelt.Néhány másodperc múlva kaptam 2db fél bérletet,vagyis rosszul volt nyomtatva információk hiányoztak róla,vagyis használhatatlan lett.Persze ezek után a gép még a visszajárót sem adta vissza.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Telihold volt Vecsésen vagy alapból bumburnyákok a futárok?

2014, október 22 - 09:25

Sajnos egyelőre László nem válaszolt, így nem tudjuk, hogy azóta kivizsgálták-e a pizzakiszállítás meglehetősen fura módját a Pizza Karavánnál, de talán majd ők elmesélik nekünk, mi történt az elmúlt 12 napban. 

Kedves Tékozló Homár!

Egy mai panaszlevelemet szeretném megosztani veletek. Kíváncsi vagyok, hogy a társaság vajon kivizsgálja, vagy le sem reagálja a levelem. Igazándiból engem jobban bánt a történet, mint talán a céget. Mert az esetek többségében inkább meg voltam velük elégedve, vagy ha panaszom is volt az normálisan kezelték. Lehet, hogy a futárnak fárasztó napja van és az 1001. cím ahova ki kell mennie, de úgy gondolom egy normális hozzáállás mindenkitől elvárható...

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ki az a lúzer, aki 120.000 forintot fizetett két 20.000 forintos repülőjegyért a WizzAirnél?

2014, október 21 - 14:28

Márton önostorozó levele a balul elsült fapados utazások állatorvosi lovát vagy inkább ménesét tárja elénk. Van itt minden a félrefoglalástól a rossz méretű bőröndig, ami cifra káromkodásokat, fortyogó dühöt, értetlen arckifejezéseket és csendes beletörődést eredményezhet egy repülés kapcsán. Fogadjátok megértéssel.

Kedves Homár blog!

Szeretnék megosztani egy történetet a WizzAirrel kapcsolatban... A történethez csatoltam képeket a táskámról, és ami a gépen elhelyezett sütiket illeti, remélhetőleg a héten arról is megtalálom a képeimet.

Ki az a lúzer, aki 120.000 forintot fizetett két 20.000 forintos repülőjegyért a WizzAirnél? Én vagyok. És te is lehetnél.

A történet egy szép májusi napon kezdődött, amikor késő délután értesültem, hogy a Wizz Airnél születésnapi akció keretében egy jegyért kettőt kaphatok.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Már megint a Galvani kollégium

2014, október 21 - 09:28

Gondolom az ifjúság általában terebélyes tűrésküszöbe és az izmos pesti albérlet árak miatt kollégiummal kapcsolatos ügyekben ritkán kapunk levelet. A Homár létezése óta cakk-pakk 3 ilyen volt, 1 a Galvanira vonatozott, akárcsak az alábbi levél. Akkor a körülményekkel volt gond, most inkább az eljárással, de azzal több ponton.

Azt meg vajon mi vezérelhette, aki a kollégium honlapján a "közelben számos lehetőség" rovatba mindenképp belegondolta az Erotika Plazát???

Kedves Homár!

Bérleti szerződést kötöttem a Galvani kolival nem olyan régen, és úgy érzem, csúnyán átvertek! 

A bérleti szerződést minimum 6 hónapra kötöttük. Beköltöztem, a szoba, amit kaptam, megfelelt. Minden hónapban időben fizettem, ahogy megállapodtunk. A koli vezető mégis megkerestek 3 hónappal később azzal, hogy sajnos a szobát, amit kibéreltem min. 6 hónapra, mégse tudják nekem biztosítani szeptembertől (5. hónaptól), ezért vagy fizetek többet, kb. 1,5x annyit, mint amiben eredetileg megállapodtunk, vagy költözzek el mert inkább 2 embernek szeretnék kiadni azt a szobát, vagy ha nagyon akarok maradni, tudnak adni egy másik szobát ugyanannyiért. Szerintem ez zsarolás amúgy, de mindegy.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Rovarirtó a pellengéren

2014, október 20 - 16:27

Rövid poszt, egyszerű tanulsággal: sose adjunk előleget ilyen típusú szolgáltatásnál.

Kedves Homár!

Gáspár Géza rovar és rágcsálóirtó "szakember" ismét tevékenykedik. Módszere a szokásos: Egy hölgy körbejár pár társas házat, megrendelőlapokkal felvesz megrendelésenként 3000 forintos előleget. Nagyjából ennyi is. Természetesen a cég nem végez valódi munkát és az általuk használt adószámot is évekkel ezelőtt felfüggesztette az akkori APEH. A megadott címen sincs semmiféle telephely. Tisztelettel: FKT


Kategóriák: Hírek

Lába kélt a szaláminak a Tesco-szállítmányból

2014, október 20 - 14:26

Elfelejtették betenni? Megette valaki út közben? Lenyúlta egy macska vagy a vásárlónál csúszott be a hűtő hátuljába? Esetleg ennél sokkal hátborzongatóbb lett a sorsa szerencsétlen téliszaláminak, amit Cicó keres? Ki tudja. Remélem a Tesco válaszol majd, hogy mi a poliszi náluk ilyen esetekre. Az egyetlen tuti megoldás egyébként szerintem a tételes átnézés átvételkor, akármilyen macera is. 

Szia Homár,

Imádtam idáig a Tesco-online bevásárlást... Nincs autóm, viszont van két kisgyerekem, sokszor külföldön dolgozó férjem – szóval nálam életet mentett, és már nagyon sokszor igénybe vettem. Viszont mivel már csaknem két hónapja sunnyognak egy rúd téliszalámival, elhatároztam, hogy panaszkodom nektek egy sort.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1