Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 2 óra 50 perc

Ráncfelvarrás, cicaharc II.: Itt a Homár Offoló

2014, szeptember 20 - 11:22

Indul az új élet, ez a Homár Közösségi Izéje, az Offoló esetleg Dühöngő. Kéretik ezentúl itt megbeszélni a vacsora és az élet nagy kérdéseit, hogy a posztok alatt a híres releváns tartalmak maradjanak a mindenkori sorstársakat, ötleteket, megoldásokat kereső vagy csak megnyugvásra vágyó Homárok hasznára. Szikárabb verzióban ugyanez: ezentúl ez alatta poszt alatt lehet offolni. Kikerült egy oldalboxba, hogy mindig elérhető legyen, a posztok alatti offolást viszont a jövőben irtani fogom. A virágozzék száz virág jegyében köszönöm az együttműködést.


Kategóriák: Hírek

Napi fúj+napi kérdés: Ön mit tesz, ha penészes kaját talál a boltban?

2014, szeptember 19 - 13:52

Tomi nem az első és nem is az utolsó, aki valami gyártási vagy tárolási anomália miatt idő előtt megfáradt, kizöldült, beszürkült, vígan burjánzó terméket talál egy élelmiszerosztály polcán. Az igazi kérdés az, hogy mi a helyes fogyasztói magatartás ebben az esetben. Én általában igyekszem jelezni a bolt személyzetének a dolgot, de nem állítom, hogy mindig osztatlan sikerem van az akcióval. Ön mit tesz?  Mit csinál, ha észreveszi a boltban, hogy penészes a buci? Semmit Semmit, de többet nem megyek abba a boltba/nem veszem azt a fajta bucit Félhangosan méltatlankodok magamban/ egy másik vevonek Szólok egy eladónak /odaviszem egy eladóhoz Lefényképezem és beküldöm a Homárnak/kiteszem a FB-omra Beírok a pnaszkönyvbe Poll Maker

Sziasztok!

Ma a Váci úti Tescoban, a kenyeres pultnál a következőkkel találkoztunk. 
Ha a képekről nem világos, a Ceres cég bio egészséges rozsos zsömléit láthatjuk.
A termékek nem lejárt szavatosságúak.
Nem mazsolásak, és nem színezettek és nem gyárilag szőrösek. 
A látható elszíneződést a természet (penész) produkálta.

Jó étvágyat.
Üdv. Tomi

 


Kategóriák: Hírek

Adjon neked kedvezményt a UPC!

2014, szeptember 19 - 09:34

A fenti csudálatos értesítést a UPC műholdas, nem hűségidős ügyfelei kapták, és minden kétséget kizáróan egy aranykoszorús kommunikációs megoldással állunk szemben. Akinek nem lenne világos: akik eddig 2890-ért nézték az Édes életet/Discoveryt, azok október 5-től 2990-ért tehetik ugyanezt, de ez nem áremelés ám!  Hanem egy végre kiérdemelt kedvezmény az 5200 forintos listaárhoz képest! Na ugye, hogy ők az élet császárai!

Kedves Homár, egyik kedvenc szolgáltatónk ötletes módját találta ki annak, hogy ügyfeleivel közölje a közelgő árváltozást. Mint a mellékelt képen látható, az előfizető ez év október 5-től kedvezményben részesül, ha bizonyos feltételnek eleget tesz. Hogy a feltételnek mindenki automatikusan eleget tesz, aki ügyfél, az mellékes, ne keressünk a kákán is csomót. Kis üröm az örömben, hogy ha figyelmesen olvasunk, rájövünk, hogy az előfizetés a jövőben a hálásan fogadott új kedvezménnyel együtt is többe kerül, mint a kedvezménytelen jelenlegi, ami a nép egyszerű gyermeke számára akkor is áremelésnek tűnik, ha a szolgáltató ilyen kifejezéssel sem a számlán, sem levélben, sem honlapján nem borzolja előfizetői idegeit.
A titok nyitja a jelzett dátumtól módosuló ÁSZF, illetve az abban közölt megemelt listaárak. Erről a tényről azonban a szolgáltató mintha elfelejtette volna szerződő partnereit annak a jogszabálynak megfelelően értesíteni, amely előírja, mit kell tartalmaznia az általános szerződési feltételek egyoldalú módosításával kapcsolatos értesítésnek. Feltételezhetően arra számít, hogy az emelés összege a "kedvezmény" miatt nemigen éri el a fájdalomküszöböt, így az ügyfelek elenyésző számban fognak reklamálni.  Az összeg miatt valószínű. A módszer miatt.. meglátjuk.


Kategóriák: Hírek

Akasztják a hóhért: posztol az eladó

2014, szeptember 18 - 14:14

Ismét egy eladó mesél arról, hogy milyen a kassza vagy épp a pult mögött állni. Ha nincs is mindenben igaza, - hiszen arról aztán egyáltalán nem a vevő tehet, ha őt az első napján lehetetlen küldetésként beteszik kasszázni -, de elég szemléletes képet fest a néha varacskos disznó- vagy büszke páva-szerű vásárlófajtáról.

Üdv!

Régóta óta hűséges olvasója vagyok az oldalatoknak, és körültekintőbben járok el azokkal a helyekkel kapcsolatban, amit a pórul járt "fogyasztók" tesznek közzé. Az akasztják a hóhért című megmozduláson felbátorodva gondoltam megosztom az én "sztorimat" is.

A kereskedelemben dolgoztam öt évig, végigjártam a szamárlétrát. Kezdeném a diákélményeimmel. Főleg a legelsővel, mikor mindenfajta alapképzés nélkül 10 perc "szomszédkasszamelléállásésnézés" után saját kasszába lettem állítva. Mondanom sem kell mennyi empátiával szembesültem rögtön.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ugyismegveszel -ugysemkapodmeg

2014, szeptember 18 - 09:16

László leveléből az indulat jobban átjön, mint az eset részletei, különösen igaz ez az eléggé elnagyolt "ígéretek jöttek" részre, de nálunk is volt már panasz a bicskanyitogató nevű Ugyismegveszel.hu-ra, ráadásul itt meg spamelőként írnak róluk, úgyhogy talán jobb vigyázni velük. 

 T. Homár!

Kérem, adjon nyilvánosságot panaszomnak.

Az u.n. „Ugyismegveszel” internetes bolt nagy reklámmal dolgozik. Bedőltem nekik, megrendeltem és kifizettem előre (!!én marha!!) július 30-n. Ígéretek jöttek, az áru (4 db OralB elektr.fogkefe-fej) nem. A levelet aláírta Szabó Dávid egy nem létező cég nevében (Jupiter Trade Center). Alább másolatban a megrendelés visszaigazolása honlapjukról.

Visszakértem a pénzt.

László 


Kategóriák: Hírek

A két hét alatt elkopott Tommy Hilfiger pacsker esete

2014, szeptember 17 - 14:39

Balázs szeptember 12-én írta az alábbi levelet a Fogyasztóvédelemnek. Szépen összeszedett, szabatos iromány paragrafusokkal, adatokkal és csatolmányokkal (utóbbiakat a galériában megtalálja, aki a dokumentumok elkötelezett híve). Az esetet nyilván kivizsgálják és születik majd valami döntés, de addig is gyönyörködjünk a szépen kidolgozott részletekben. Az egyetlen szépséghiba, hogy nem látom, hogy hogyan akarja bizonyítani a tájékoztatás hiányát illetve azt, hogy valójában nem javítást kért, pedig ez elég fontos eleme az ügynek, de remélem megírja majd nekünk. És akárhogy is, az Office Shoes-t dícséret dicséret illeti a levelezés hangneme miatt.

Tisztelt Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség!

2014. 06. 12-én vásároltam a Shoebox Kft. budaörsi Auchan áruházban található "Office Shoes" elnevezésű üzletében egy papucsot.

Cikkszám: 14S-6910-403-42
Eladási ár: 10.990,00HUF
Márka: TOMMY Hilfiger
Megnevezés: BAY 12D, 42

Mivel a papucson már rövid használat után is hibák jelentkeztek (részletek az erről készült jegyzőkönyvben), a terméket visszavittem az üzletbe, ahol arról tájékoztattak, hogy a panaszom érvényesítésének csak egy módja van: egy jegyzőkönyv kitöltését követően saját szakemberük bevizsgálja, és eldönti, hogy jogos-e a panaszom.

A kellékszavatossági igényemet több szempontból is a vonatkozó jogszabályok figyelmen kívül hagyásával intézték.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mit jelent vajon a "további" kedvezmény az Alexandránál?

2014, szeptember 17 - 09:17

Matyi Dezsőnek mostanában nagyobb baja is van, mint, hogy István végül hány százalék kedvezménnyel tudja megvenni a szamárfüles könyvet, de azért amennyire korrektnek tűnik az ügyintézés az ügyfélszolgálatos levelezésig, annyira béna az utána következő rész.

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

A tegnapi napon leadott rendeléssel összefüggésben kaptam Önöktől ezt a nagyon korrekt levelet:

---------- Továbbított levél ----------
Tisztelt B. István!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Ön által megrendelt kiadványból már csak az utolsó darabok egyikével rendelkezünk, melynek minősége kissé kifogásolható. 

- a könyv borítója észrevehetően kopott, karcos, sarka sérült

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

"Beforgatta" a Vodafone a szervizbe leadott készülékeket

2014, szeptember 16 - 14:46

Hogy mi az a beforgatás? Ha jól veszem ki a lenyúlás, elzabrálás, elcsaklizás, elkommunizálás, einstand hivatalos megfogalmazása. Mindez azért, mert az ügyfél hónapokig nem vette át, de nem lustaságból, hanem az elhúzódó fogyasztóvédelmi eljárás miatt.

Kedves Homár!

2014. januárjában hűségidőnk vége felé vásároltunk két új telefont, és a két még garanciális régit (mivel gond volt velük) leadtuk szervizelni a szokott módon. Komplett telefon (aksival) és töltő. Mikor az ügyintéző hívószámom alapján hívott én oda fáradtam és leültem vele szembe. A hölgy ekkor elkezdett "hisztizni" a kollégájának, hogy miért az övé az összes szerviz. Ezt mind előttem. Ezek után végre átvette a telefonokat. Átnyújtotta a jegyzőkönyvet,hogy írjam alá. Én az adataimat ellenőriztem, majd aláírtam.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Abcúg szerda, dupla vasárnap - ez a BKK titkos vágya

2014, szeptember 16 - 13:35

Érdekes BKK fícsörbe futott Péter ma reggel az egyik automatánál. Sajnos az nem derül ki, hogy általános vagy egyedi megoldás, de mindenképp figyelemre méltó. 

Helló!

Ma reggel előre akartam megvenni a BKV bérletemet, és emiatt elmerészkedtem az új BKK automaták napválasztó menüjébe.

Programozó létemre kicsit furcsállom, hogy hogy fordulhat ilyen elő, hogy lehet kihagyni egy napot a hétből? Ráadásul pont szegény szerdát? És miért vasárnapból lett kettő? Én szombatból szeretnék. Mégiscsak jobb a hétvége első napját megduplázni, mint az utolsót. A középre igazítás hiányát és az ad-hoc pontozást (V és V.) az ember még szinte észre se venné. De hogy egy naptárat így összecsapni 2014-ben... kicsit félve dugtam be a bankkártyámat. Ezen oldal szerint amúgy egy ilyen automatát mindössze nettó 19 milló forintért gyártott le 5 év támogatással a T-Systems.

A fotót ma reggel 9:17-kor az Árpád-hídi aluljáróban a budai oldal felé eső bal szélső automatánál lőttem.

Péter


Kategóriák: Hírek

A Nap már szolgáltat, az Elmű még nem enged

2014, szeptember 16 - 08:42

Nemcsak a mobilpiacon nehézkes a szolgáltatóváltás, Uncle Tom az Elműtől próbált a Naphoz hordozni. Hónapokba telt. Levelének a fotovoltaikus kifejezést mellett a döcögő napelemes átállás kapcsán levont - néhol talán túlzó - tanulságokat köszönhetjük. (A napelemes megoldás rajzát a koz-tervill.hu-tól kölcösnöztük.)

Az Elmű rezsinövelési trükkjei

Napelemes rendszert telepítettem a háztetőre, amihez a villanyórámat le kellett cserélni egy ad-vesz mérőre. Április elején felvettem a kapcsolatot az Elművel óracsere céljából, ahol tájékoztattak, hogy munkatársuk hamarosan megkeres engem. Teltek-múltak a hetek, de a munkatárs nem jelentkezett.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Figyelem, feltámadt az ACN is!

2014, szeptember 15 - 14:14

Facebookon érkezett az alábbi levél a hirhedt MLM-rendszerű ACN Magyarország feltámadásáról. Tudják, ez az cég, amelyre sok panasz érkezett 1-2 éve, mert idősekkel őket megtévesztő módon kötött szerződéseket. Pedig a honlapjuk szerint a Tisztesség az ACN első számú alapértéke, és  a társaság minden döntésének a mozgatórugója. Itt egy régebbi cikk róluk. Addig is figyelmeztessük a nagyit, hogy semmit ne írjon alá, amíg nem csekkolta az unoka.

Ismét feltűnt egy cég, az ACN, Magyarország egén, amely cég az idősek megtévesztésével akart ügyfeleket szerezni. A szomszédomat azzal kereste meg egy férfi, hogy az UPC a 70 év felettieknek olcsóbban adja a szolgáltatást csak alá kell írni a papírokat. Persze nem erről volt szó, hanem egy szerződést írt alá szegény. Jeleztük telefonon az irodának, hogy nem kéri a néni a szolgáltatást, nehogy ne merjék küldeni a szerződést, de azért levélben a szerződéstől való elállást elküldtük. Felhívta a nénit az üzletkötő és telefonon győzködte, hogy ne a szomszédjára hallgasson, meg ilyenek, de a néni mondta hogy nem kér más szolgáltatást. Erre rá csapta a telefont. Még nem hallottam korábban erről a cégről, de olvastam a neten hogy már 2011 óta hasonló megtévesztésekkel próbálkoztak. Szóltunk az UPC-nek hogy nehogy befogadjanak az ACN-től érkező szerződést, mert a néni ezt nem akarja. Remélem a csillaghullás hamarosan bekövetkezik és a Hírközlési felügyelet megteszi a szükséges lépéseket.


Kategóriák: Hírek

Figyeljünk, különben nagyot szívunk a mobilparkolással!

2014, szeptember 15 - 09:01

Volt már ilyen történetünk: Tamás az EME számára küldte a parkolást, azok visszaírtak, hogy oké a dolog, a Nemzeti Parkolás Rendszerében meg jól megbüntették, és most Tamás fut a pénze után, pedig egyértelműen az EME a hunyó. Megpróbálunk majd utánajárni a dolognak. UPDATE: A posztban említett zónában ma reggel már nem lehetett parkolást indítani, az "Ezen a hívószmon jelenleg nincs elérhető szolgáltatás, ezért üzenete nem kézbesíthető." választ adja rendszer. Ez mondjuk levélírónkon és sorstársain nem sokat segít.

Kedves Tékozló Homár!

Azt gondolom, hogy nemcsak engem érdeklő kérdésem lenne budapesti parkolás ügyben:

Nagyon régóta regisztrált ügyfele vagyok az EME Zrt-nek. Külföldön voltam, amikor az új parkolási rendelet életbe lépett. Amikor hazaérkeztem felhívtam telefonon az EME ügyfélszolgálatát és megkérdeztem, hogy a munkahelyem környékén lévő VI. kerületi zónákban (a 3063, illetve a 3064-es zónában, ahol sokat megfordulok) működik-e az EME telefonos parkolása. Azt a választ kaptam, hogy igen. Csak a VI. kerület 0601 és 0602 zónákban nem működik az EME telefonszáma.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mi a csuda az a light all inclusive?

2014, szeptember 12 - 14:39

Hú, de ügyesen tördelélték a fenti hirdetést! Azt esetleg érdemes tesztelni, hogy az all inclusive szókapcsolatot a Siófok előtt vagy után veszi észre az egyszeri olvasó, de az hétszentség, hogy az első sor végére egy lényegtelen kis hülyeségként odabiggyesztett light elsőre nem éri el az ingerküszöböt. Pedig elég fontos kis szócska. Ez jelenti ugyanis azt, hogy ez esetben nem egész napos korlátlan italfogyasztásról meg sznekekről van szó, hanem valami másról - amit egyébként a csomag tartalmának részletezésénél nem is különösebben titkolnak. Nincs mit tenni emberek, fogyasztani csak olvasva és értelmezve meg guglizva szabad. (Utóbbival egyébként olyan csudálatos cikkekre bukkanhatunk, mint ez az all inclusive-tól varacskos disznóvá váló magyarokról szóló gyöngyszem.)

Tisztelt Homár Szerkesztőség!

Családos emberként próbálom a pihenésünket a legkedvezőbb feltételekkel megvásárolni különböző kuponos-akciós oldalakon és még soha nem csalódtunk, viszont a minap első alkalommal szerettünk volna foglalni a csak1nap.hu oldalon. A mellékelt "all inclusíve light ajánlattal" szembesültünk, mely -az "apróbetűs" rész átolvasása után- nemhogy italfogyasztást, de még rendes ebédet sem tartalmazott. Felháborítónak tartom a csak1nap.hu részéről a vásárlók ilyenforma félrevezetését, becsapását. A részletek elolvasása után természetesen érdeklődtem az ügyfélszolgálatuknál is ahol röviden közölték, hogy bizony náluk ilyen az All inclusíve.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nem mindenhol töpörödik a töpörödő Hazai tej!

2014, szeptember 12 - 09:05

Tegnapi posztunkban már hüledeztünk egy sort a Sole-Mizo által gyártott, CBA-ban fotózott Hazai tejen, ami 1 liternek tűnik, de valójában csak 900 ml. Erre nem kiderül, hogy a paszományos tejet lehet kapni az Auchanban is, de az idegenszívű hiperben (mindenki kapaszkodjon meg!) 1 literes a Hazai! Igaz, a fotók alapján ez egy zsírszegény UHT tej, a CBA-s meg félzsíros és nem UHT, de akkor is, hogy az úristenben van ez kérem! Azt ugye nem is merem feltételezni, hogy a CBA _direkt _ gyártatott magának szokásfelrúgó, magyarbeugratós 9 decist.

Persze rákérdezünk az érintetteknél a jelenség okaira, de addig is, aki nem felejti el, csekkolja már legyen szíves a környékén lévő boltokban a Hazai tejet, lássuk, hol, mekkora kiszerelésben, milyen áron, hogyan egységárazva árulják! Köszi. 


Kategóriák: Hírek

Akasztják a hóhért: posztol a multis ügyfeles

2014, szeptember 11 - 14:23

Folytatódik "Képzeljük magunkat a másik helyébe" népnevelő sorozatunk, az Akasztják a hóhért. Ezúttal egy multi - talán mobilszolgáltató - ügyfélszolgálatosa tartja a tükröt. Az ordítozással semmit nem lehet megoldani alapvetéssel mélyen egyetértünk, de a "ctrl+v bullsit nagyon sajnáljuk levél" azért rosszul esett ám!

Sziasztok! Régóta olvasom a homárposztokat, néha nagyon könnyen orvosolható bullshit dolgokkal nehezítik meg az emberek az életüket. Erre próbáltam válaszolni posztommal, hátha valaki megfogadja. És nem utolsó sorban kíváncsi vagyok a hozzászólásokra is, hogy ebben a kicsi, társadalmilag kissé visszamaradott országban hogyan fogadják a pult másik végén álló ember véleményét. Üdv.: xy

 

Hogy is van ez? Vásárlók könyve és üzletvezető kérése?

Egy multinacionális cég ügyfélszolgálatán dolgozom. Napi munkám során mindig igyekszem megoldani az ügyfelek problémáját, segítek nekik, ha szolgáltatásokat és termékeket vásárolnak tőlem. Tényleg kedves és segítőkész vagyok, ha valamit nem ért egyből az ügyfél elmagyarázom neki még egyszer, a jogi szöveget elmondom közérthetően. Visszatérő ügyfeleim vannak, akik ragaszkodnak hozzám, hiszen minden esetben azt és csakis azt kapják, amit megbeszéltünk, nincs semmi átverés.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A literes tej is megkezdte a töpörödést

2014, szeptember 11 - 09:16

Már a liter sem a régi. A Hazai tej elnevezésű Sole-Mizo termék dobozára felkerült a paszomány, és ezzel együtt eltűnt egy deci belőle. További homárpozitív megoldással ezt ráadásul nem is sikerült jeleznie az árcímkénél valamelyik CBA-nak. Gábor jelentiése a nemzeti tejfrontról.  

Kedves Homár!

A képen látható tej, azt hiszem túlmutat önmagán és jól illusztrálja az ország viszonyait.
"Bizony, az igaz magyar csak magyar terméket vesz, hogy ezzel támogassa a jó magyar temékek becsületes és tisztességes magyar gyártóit, a galád, csaló multikkal szemben." - szól az agymosó propaganda azoknak, akik ha valamin azt látják "magyar", "nemzeti", "hazai" azonnal elélveznek és nem kérdeznek semmit.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ejnye, cserecipőre nem adnak számlát a Foot Lockernél

2014, szeptember 10 - 14:22

Az odáig oké, hogy szó nélkül kicserélték a 4 hónapos lyukasorrú cipőket a Foot Lockernél, hiszen lábbelikre 2 év szavatosság van. De mi az, hogy nem adnak számlát a régi helyett ráfizetéssel vett cipőkre, meg, hogy akkor folyamatosan új cipője lehet a kölyöknek??? Inkább ne lyukadjon ki egy 25 ezres cipő pár hónap alatt! Persze  a vásárlók hibája is, hogy eljöttek számla nélkül, de az okostojás férfiolvasók emlékezzenek vissza, milyen volt kamaszfiúnak lenni, az öntudatos nénik meg csak legyenek simán empatikusak. (Az üzletfotót innen kölcsönöztük.)

Tegnapi nap fiam és csapattársa visszavitt 2 pár Adidas Torsion cipőt a Váci utca 11. sz alatt lévő Foot Locker üzletbe, mivel mindkettőjük cipőjének 4 hónap után kilyukadt az orra. 

A cipőket készséggel kicserélték, a srácok nagyon örültek rádobtak még 1000 ft-ot az eredeti 24.990-ft-ra kaptak egy új cipőt és elégedetten eljöttek. Viszont az újonnan választott cipőkről sem, számlát, sem nyugtát nem kaptak. Csupán hazahoztak egy pénzvisszafizetésről szóló (azt hiszem) visszáru nyugtát, ami a tönkrement cipőről szólt.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A "Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot" több mint 40 napot jelentett a Hello HD-nél

2014, szeptember 10 - 09:48

Tamás meglévő tévés előfizetését szerette volna netes előfizetéssel felturbózni a Hello HD-nél. Ehhez képest egy jólfejlett öntudatosvevő-levél született az esetből, méghozzá példamutatóan higgadt hangnemben. Ami igencsak dícséretes, tekintve a több mint 3 hónapja húzódó ügyet és az olyan apró finomságokat, mint a "közel 45 napig nem hívtak vissza ".

Hello HD
M. Ágnes, vevőkapcsolati igazgató részére

Tisztelt Ágnes,

Közel 6 éve vagyok előfizetője a korábbi Antenna Digital szolgáltatásnak. Idén tavasszal szerettem volna meglévő előfizetésem bővíteni Duo csomagra. A weblapon május 13-án megrendeltem a szolgáltatást, amiről aznap automatikus visszaigazolást is kaptam. A levél egy megrendelés visszaigazolás volt. A benne szereplő módon vártam, hogy megkeresnek, nagyjából egy hónapig; én közben kétszer is kerestem Önöket. Valamikor június közepén hívott végül M. Úr és jelezte, hogy az Invitel nem adja át a helyi hurkot, és ha nincs telefonelőfizetésem, akkor nem tudnak szolgáltatást nyújtani.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Csak az alattvaló-típusú vásárlókat bírja az RS Bútor

2014, szeptember 9 - 14:41

Az Erzsébet-utalvánnyal való fizetésnél vannak megkötések, nem vagyok biztos benne, hogy az RS rugalmatlansága tehet a sztori ezen részéről, de az mi, hogy, ha több kiválasztott bútorból az egyik rendelős, a másik meg nem, akkor nem tudják félretenni a raktáron lévőt a másik megérkezéséig, hanem a jószerencsére kell bíznia magá az embernek? Hermész csendben zokog a sarokban.

Tisztelt "Homár",

Sajnos Magyarországon nagyon sok helyen úgy gondolják, hogy a vevő dolga az, hogy megvegye a terméket, az "eladó" dolga pedig az, hogy megpróbálja elhárítani a vevő próbálkozásait, és minimálisra csökkentse a vevői igényekre, elvárásokra való reagálást. Ennek kiváló példáját tapasztaltam nemrégiben az RS Bútor budaörsi áruházában.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Tud-e áfás számlát adni a BKV új jegyautomatája?

2014, szeptember 9 - 09:06

Nálunk is felbukkant a sarkon a csodagép, amivel végre a megállóban lehet jegyet vásárolni, nem kell elzarándokolni a metróig vagy a korúti újságosig (ja, az már meg is szűnt). Azt nem néztem ki belőle, hogy bérletet is ad (tudom, rá van írva), az áfás számlát meg pláne, így aztán nekem csak egész kicsi csalódás Laci esete.

Üdv!

Arra gondoltam, hogy megkönnyítem a saját dolgom, és az esedékes havi bérleteimet (pesti meg még egy környéki) megveszem a hozzánk telepített csillivilli tapipados autómatából. Amikor megnéztem, egész jónak tűnt a gépezet, aránylag logikus menüvel, és mivel megtaláltam a "nem természetes személy" opciót, megörültem, hogy tud adni áfás számlát.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1