Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 1 óra 50 perc

Hoax-felismerési alapszintű tanfolyam

2 óra 17 perc

Az alábbi levelet kaptuk egy kedves, embertársaiért tenniakaró olvasónktól. Ezúton is köszönjük a gondoskodást, hiszen legalább bemutathatjuk, hogy mik azok a jegyek egy körlevélben, amik alapján reflexszerűen a HOAX feliratnak kell elkezdenie villogni a fejünkben - tényleg sok kellemetlenségtől mentesítve magunkat és környezetünket. Sárgáztuk a nyomokat.

 Belügyminisztériumi közlemény

Dr. Százdi Balázs

minőségirányítási megbízott
Nemzeti Közlekedési Hatóság
Minőségügyi Osztály
Cím: 1141 Budapest, Komócsy u. 17-19.
Telephely: 6000 Kecskemét, Szt. István krt. 19/A.
Levélcím: 1389 Budapest 62. pf. 102.
Tel: +36 (76) 512-406
Mobil: +36 (70) 455-7597
Fax: +36 (76) 512-417

Subject: Belügyminisztériumi közlemény

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Rizseshús megbolondítva

3 óra 49 perc
Furcsa dolgok kajákban sorozatunk mai versenyzője. Kedves​ Homár! Egy csavaros történetet szeretnék megosztani a szerkesztőséggel. Ma rendeltem az Istanbul Kebabs Expressztől ételt, mert bokros teendőim miatt nem volt kedvem kimenni a happy hourra valami menüt vadászni. Gyanútlanul fogyasztom a gyrostálat, miközben egy csavarra harapok rá.... Szeretném egy képpel eljuttatni az Indexhez a felhívást, hogy ezermestereknek is ajánlatos az étteremből rendelni, ki tudja, lehet legközelebb csavarhúzó is lesz hozzá.  Közben az étterem felhívott, hogy kárpótolna egy újabb adag étellel, de földhözragadt materialista lévén a pénzt kértem.   Szép napot, egyenek óvatosan, ZS.


Kategóriák: Hírek

Kölcsönözz trélert, aztán sz....jál f.....t

7 óra 40 perc

Cifra fordulatokban gazdag kocsibérlős poszt egy csomó pénzletéttel, bedöglő- és csereakkumulátorral, meghúzott vontatóval és kipontozott beszélgetésfoszlánnyal. Mondjuk a pici görbülések ritkán ugyanakkorák a tulaj meg a kölcsönzők szemében, de azért itt sok minden más is hibádzik. 

Kedves Homár!

Dec.28-án némi keresgélés után trélerbérlési szándékkal felkerestük a Favorit Motors érdi autókölcsönzőt. Kedvező áraik miatt választottuk őket. Ott hagytunk náluk 100 ezer forint foglalót, majd a párom elindult Németországba.

Már az osztrák határnál jelezték a műszerek, hogy nincs olaj, ok. feltöltés.

Aztán kb. félúton egy pihenő után nem indult az autó. Akkumulátor meghalt.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Negyedik nekifutásra sem sikerült hibátlan széket találni a Jyskben

2015, január 27 - 15:18

Valami azt súgja, Nusikával sem lehet könnyű az élet, de azért a Jysk is eldönthetné, hogy milyen cserepolicyvel dolgozik. (A billegés házilagos megoldáshoz pedig itt az Ezermester szakszerű leírása a csodálatos flekkelés és bütü kifejezésekkel.)

Tisztelt Homár!

Megosztanám az egyik Pest megyei Jysk Áruházban történteket.

Vásároltunk 2 db Bjert típusú széket, ami le volt akciózva 8.000 forintra. Az ember azt gondolná, hogy ezért a pénzért azért nem egy gagyi széket kap, de amikor kicsomagoltuk és összeszereltük, azt tapasztaltuk hogy az egyik billeg, a másik szék lába alá pedig konkrétan a mutatóujjam is befért. Azt hogy a festés mindkettőn hibás volt, már nem is részletezem.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Napi fúj: Spar mogyoró

2015, január 27 - 12:48

Kőzettel turbózott S Budget termék.

Kedves Homár!

A mellékelt képeken látható Spar / Insterspar áruházak által forgalmazott S Budget termékben ismeretlen eredetű ásványi anyagra (kőzetre?) haraptam rá az imént, ezért látható az a második képen 3 részben.
Tanácsot szeretnék kérni hogy kihez fordulhatok ilyen ügyben? Fogyasztóvédelem? Maga a Spar? Vagy hagyjam a fenébe, nem éri meg foglalkozni vele?

Amennyiben levelem posztként is kikerülne, úgy legalább az olvasóknak üzenném, hogy ha lehet kerüljék a Spar / Interspar áruház összes S Budget márkás termékét! 

A választ előre is köszönöm!

Üdv:
Róbert


Kategóriák: Hírek

A UPC elintézte

2015, január 27 - 09:53

Lehet, hogy a UPC valami tanfolyamon járt, ahol azt tanulta, hogy csak erősen kell akarni a dolgokat és igaz lesz? Mindenestre még van mit tökéletesíteni a rendszeren. Talán el kéne dönteni, hogy mi az akarás tárgya: hogy nincs is hiba vagy hogy már megjavították. 

Kedves Tékozló Homár!

Az esetem sajnos nem új keletű, de szeretném önökkel, illetve a nagyközönséggel megosztani. Ezzel egy időben elkezdtem a procedúrát a Békéltető Testülettel. Remélem előbb vagy utóbb "kedvező elbírálásban részesülök".

A UPC Magyarország szolgáltatónál van előfizetésem már több éve. Előfordultak olykor-olykor problémák, internet kimaradások, de hol ne fordulnának ilyenek elő.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Bástya elvtárs operába megy

2015, január 26 - 14:39

Persze lehet, hogy inkább Aurelio, de a mi szempontunkból mindegy is. Az világos, hogy a VIP-részlegnek kell a külön ruhatár, hiszen ettől is VIP az egész ügy. De épp a dolog lényegéből fakadóan az ilyen jeggyel érkezők és elbánásban részesülők mennyiségét lehet előre tudni. Hát hogy sikerült ezt így félrekalkulálni?

Kedves Homar!

A kepeket szombat este készítettem,az emeleti jobb oldali ruhatárnál az Erkel Színházban. A ruhatár kb felét fenntartották a potyázó uralkodó osztálynak,a fennmaradt helyen tumultuózus jelenetek zajlottak le.
Remélem, azért nem fognak kitiltani minket a kulturális rendezvényekről,ahogyan ez már uszodánál előfordult.

Üdv
Judit


Kategóriák: Hírek

Kedves posta, hol a levél? 好贴,其中信?

2015, január 26 - 09:16

Gábor leveléből nem derül ki, hogy mit küldött levélben Kínába, csak az, hogy ezt a küldeményt féléve várja a címzett, miközben a Magyar Posta három hónapos nyomozás alatt arra jutott, hogy szeptember elején kézbesítették. Rejtélykupac, kérdéshalom. 

Kedves Homár!

2014 júliusában küldtem levelet Kínába, amely két ottani nyomkövető és a címzett szerint sem érkezett még meg.

Szeptemberben indítottam tudakozványt, amire azt válaszolták, hogy kézbesítve van. Persze a címzett még mindig nem kapta meg, ezért éltem a panasz lehetőségével.

Holnap adom fel az ajánlott levelet az NMHH-nak, mert így kérték, az email nem volt jó. Ez az email természetesen megy az NMHH elnökének és főigazgatójának is. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Trágár népművészeti alkotásba botlott Feri

2015, január 24 - 07:57

Valaki ráengedte a benne felgyűlt feszültséget és a vulgarizátort a Nettudakozó.hu netes cégtár oldalára. Olvasónk a keresőben Budapestre szúkítve rögtön az első oldal alján találta ezt a kis huncutságot.


Kategóriák: Hírek

Így húz le 3200 Ft-tal a MÁV

2015, január 23 - 14:35

MÁV és jegymizéria, ezúttal nemzetközi kitekintéssel. (Tök véletlenül épp az előbb frissítettem a decemberi mávos posztot, az Érvényes jegye volt, mégis rendőrrel szállíttatták le című remek darabot. Mondjuk nem a MÁV válaszával, hanem olvasónk sztori-utánkövetésével, de ne legyünk telhetetlenek.)

Sziasztok,

nem tudom megítélni, rohanó világunkban mennyire számít kirívónak, amit a Máv csinál, de mivel nem egyedi esetről van szó, talán érdemes foglalkoznotok vele.

Tegnap, vasárnap (jan.18.) este utaztam Bécsből Budapestre az utolsó vonattal, a Daciával. Mikor a jegyemet vettem, a pénztáros készségesen megkérdezte, hogy szeretnék-e jegyet venni, de mivel nem tudtam előre, hogy melyik vonattal megyek pontosan, megállapodtunk, hogy nem veszek, hiszen nem muszáj - amúgy sem tűnt reálisnak, hogy túl sokan legyenek egy vasárnap esti időpontban.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Pellengér: Banggood.com

2015, január 23 - 09:43

 

Közérdekű közlemény: innen se vásároljon, aki jót akar magának.

Kedves Homár és Olvasók!

Belefutottam egy termék megrendelése kapcsán a banggood.com honlapba, ahonnan karácsonyra rendeltem egy ajándékot, még novemberben. Utánanéztem az interneten a cégnek, amennyire lehetett, de nem volt jelentős kritika ellenük. A terméket megrendeltem, bankkártyával ki is fizettem, majd - igaz, hogy csak karácsony után két héttel - de azért megérkezett. Nem is ez a lényeg.

Ma reggel hívtak a bankomból (OTP), hogy ma éjszaka az USA-ban megpróbáltak ugyanazzal a bankkártyámmal 19,95 dolláros tranzakciót végrehajtani. Szerencsére a bankkártya-felügyelet letiltotta a tranzakciót, így közvetlen kár nem ért, de új kártyát kell csináltatnom, ami nekem pénz- és időveszteség.

Jótanács mindenkinek (és ezért írtam a levelet): Óvakodjon mindenki a Banggood.com -tól, mert lenyúlják a kártyaadatokat!!!

Bang-good? Bang-bad...!

Köszönettel:
Czy


Kategóriák: Hírek

Köteles a vevő tudni, hogy reális ár-e 2 forint egy tévéért?

2015, január 22 - 14:35

Mi is írtuk, hogy elég nagy córesz kerekedett decemberben a Media Marktnál abból, hogy nem 1 és nem is 2, de legalább 8 órán át rossz árakkal működött a webshop. Ennek keretében hatodáron ajánlgatott 180 ezres tableteket, másnap meg irgalmatlan tömegeket haragított magára azzal, hogy levélben visszamondta a felvett rendeléseket. Mint kiderült, a Black Friday alatt ugyanez történt. András - csoda, hogy infarktus nélkül kibírta - ekkor 2 forintért rendelte a 300 000-es tévé darabját. Persze nem lett az övé a zsákmány. De vajon elvárható lett volna tőle, hogy a kosárba gomb nyomkodása helyett felmérje, hogy ez irreális ár, úgyhogy max nekünk küldhető be hülyeségként? Mindenestre András nem állt meg a Homáron dohogásnál, hanem végignyomta az ügyet a Fogyasztóvédelmi Hatóságon. Az alábbi eredménnyel. 

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Azért írok Önöknek, mert szeretnék egy kis ízelítőt adni a magyar fogyasztóvédelem (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) működéséről, a fogyasztókkal szemben az eladók védelméről.

A Black Friday akcióban a Media Markt Online áruház meghirdetett egy televíziót, igen akciós áron (Panasonic TV.png). Mivel nagyon kedvező volt az ár, egyből rendeltem több darabot is, amiről meg is jött a visszaigazoló e-mail.

Majd később az elutasító e-mail is, mondván:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

8 hónap után vette észre a T, hogy nincs meg a visszaküldött kütyü

2015, január 22 - 09:15

Olvasónk tavaly áprilisban szakított a Telekommal. Fogta, és ahogy kell, az összes bigyót feladta szépen postán. Hogy kötött-e új szerződést valamelyik más szolgáltatóval vagy digitális nomád lett, nem tudjuk, mindenesetre telt-múlt az idő, jött a május, ment a nyár, majd a költöző madarak, és már a Mikulás is elmúlt, amikor a T jelentkezett, hogy kütyüket vagy egy csomó pénzt. És ezt így hogy? - gondolná a klasszikus.

Tisztelt Tékozló Homár,

Szétvet az ideg a Telekomtól, ezért is szüntettem meg az együttműködést velük. De búcsúzóul még feltették a koronát saját korpás fejükre.

2014. április 25-én mondtam fel a kábeltévé-internet-telefon szolgáltatásukat. A nálam lévő berendezéseket kérésüknek megfelelően postán feladtam. A postás hölgy már akkor szólt, hogy legyek résen, mert sok a panasz.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Lehet úszni a Dagályban?

2015, január 21 - 14:25

Nyilván lehet, csak a mikor a kérdés. Olvasónk szerint gyakran a mikor = semikor, amit egész biztos nem kéne még azzal is megfejelni, hogy az edzők az Indiai-óceánba küldik úszni  a tempózásra készült csalódott fürdőgatyásokat.

A Dagályfürdő rendszeresen félretájékoztat a medencék sávhasználatát illetően. Az elmúlt közel 20 alkalommal mikor ott jártam, a kiírt tájékoztatással ellentétben sokkal több sáv volt foglalt a 25 m-es medencében, mint amit kiírnak. (Sőt bizonyos esetekben a közönség részére nem biztosítanak egyetlen sávot sem.) Amikor erre bizonyos úszásoktatónál felhívjuk a figyelmet, elküldenek melegebb éghajlatra. Sőt bevett gyakorlat, hogy a hivatalosan foglalt sávokon túl a szabad sávba küldenek mintegy 10-12 gyereket, ezzel kizárva, hogy azt a sávot is használni lehessen, a foglalt sávjukban pedig 1-1 tanítvány úszkál.

Többszöri panaszlevélre a Fürdő ugyanúgy reagál; a kiírt foglaltság csak tájékoztató jellegű, a valós helyzet esetenként eltérhet. De szerintem az "esetenként" és a "mindig" nem azonos fogalmak.

A fentiekkel egyébként nem lenne semmi gond, ha a Fürdő fel merné vállalni, hogy bizonyos időpontokban a közönség számára zárva van a medence, de persze akkor biztos kevesebben váltanának jegyet is.


Kategóriák: Hírek

Citibank számláról 3100 USD elpárolgott, a bank sajnálja

2015, január 21 - 10:17

Durva sztori, és az egyáltalán nem nyugtat meg, hogy a többségtől valószínűleg nem tudnának csak úgy 800 ezer forintot levonni.

Kedves Homár!

A Citibankkal kapcsolatban lenne egy érdekes és tanulságos történetünk, ami sajnos velünk történt. Az események:

2014 májusban az USA-ban 5 napra béreltük egy autót, sértetlenül visszavittük, kifizettük, hazajöttünk. A bankkártya adatainkat meg kellett adnunk, mint minden bérlésnél.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ez az! Olvassunk be a vendégnek! Ennyit buktunk ön miatt!

2015, január 20 - 17:21

Hát én nem tudom, de biztos azt tanítják a turizmus-vendéglátás szakon, hogy részletesen fejtsük ki a vendégnek, mekkora anyagi kárt okozott azzal, hogy képes volt eltörni a lábát a vendégéjszakák abszolválása helyett? Ráadásul számolni sem tudnak valami jól.

Kedves Homár!

Feleségem születésnapját a Fenyőharaszt Kastélyszálló disznótoros programján szerettük volna megünnepelni. A programot időben lefoglaltam, a kért összeget befizettem. Sajnos, indulás után feleségem egy jégfolton megcsúszva bokáját törte, igy akaratunk ellenére a baleseti sebészeten ünnepeltünk. Természetesen a "vis major"-t bejelentettem és kértem, hogy foglalásunkat egy másik időpontra árvényesítsék.

Pár nappal később az alábbi levelet kaptam:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Heti hímondó (archív leopárddal és paprikával)

2015, január 20 - 12:41

Szerződés nélkül el se induljunk Zimbabwéba leopárdra vadászni
"A szervezők váltig állították, hogy ott volt a leopárd, de László nem látta a leopárdot. Ő valójában nem látott semmit, mert teljesen sötét volt." 

Spanyollal keverik a magyar paprikát
Nem igaz, hogy kínai paprikát sóznak ránk újracsomagolva, mert valójában európai paprikával keverrt paprika a leggyakroibb a polcokon.

E-számla az ELMŰ-ÉMÁSZ-nál
iPhone 6-tal és Tesco-utalvánnyal próbálja az e-számla felé nyomni előfizetőit a cég. Jan. 31-ig fut az akció.

Vége a fogantyúk meg a kerekek miatti mizériának a Wizz Air -nél
Juhúúúúú.

Trükkök, amivel a boltok megpróbálnak  vásárlásra bírni minket 
Az evidenciákon túl pl. arról, hogy mért nem néznek sosem előre a próbababák és mivel lehet kiüldözni a lüdörgő tiniket a plázákból.

A Culevit sajnos mégsem gyógyítja a rákot
25 millióra bírságolták a gyártót a megtévesztó reklám miatt.


Kategóriák: Hírek

Nem annyira sikerült a kártyás fizetés a Tele 5 taxijában

2015, január 20 - 09:00

Ahhoz képest, hogy a Tele 5 elvileg már jóval a kötelező kártyás fizetési lehetőség bevezetése előtt felszerelte autóit POS terminállal, Gábor tapasztalata alapján nem működik zökkenőmentesen a rendszer. Olvasónk eléggé rápörgette magát a témára, de szerintem érhető a kiakadása: ha az ember kifejezetten kártyás taxit rendel, az azt jelenti, hogy azzal akar fizetni és kész. 

Kedves Homár!

Szívesen megosztanám a Tele5-nek írt panaszlevelemet.  Kérdés: kártyás autóban miért nem tudok kártyával fizetni?

"Tisztelt Ügyvezető Igazgató Úr!

Engedje meg, hogy írásban küldjem meg észrevételemet, mert régóta tartogatom....5-8 évvel ezelőtt heti rendszerességgel üzleti ügyben utaztam a Tele5 kocsijaival teljes elégedettséggel vettem igénybe a szolgáltatást, kizárólag a Tele5 autóit használtam.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A Brendon csak ott segít, ahol muszáj

2015, január 19 - 14:07

Mi az első gyereknél tapasztalatlan, de lelekes szülőként ideális, teljesen védtelen martalékai voltunk a babamarketingnek. Simán benyaltuk pl. hogy lekerekített végű körömollór nélkül ujjnélküli felnőttet fogunk átadni a társadalomnak. Jártunk is sokat a Brendonba. De bár természetesen vettünk ott tökre bevált, fontos dolgokat is - mondjuk az idők során focicsapatnyi gyereket kiszolgáló babakocsit -, mégis az első dolog, ami eszembe jut a helyről az a pohos, hervasztó, a mackóminták világával teljesen disszonáns hangulat amit Nóra is felró nekik. A nemakarás és a nemszeretés. Másnak is van ez?

Kedves Homár!

Tavaly született gyermekünknek külföldről vásároltunk használtan egy Britax B-Smart 4 babakocsit. Néhány hónap használat után az egyik kerék kezdett lejárni, így körbenéztük, hogy hol tudnánk újat venni rá. Írtam a Britax angliai ügyfélszolgálatának, hogy ilyen gondunk van, tudnak-e segíteni. Gyors választ kaptunk, sajnos ők nem tudnak külföldre postázni, de a magyarországi partnerüknél a Brendonnál minden gond nélkül be tudjuk szerezni a kereket.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A bank, ami nem fogad el bankkártyát

2015, január 19 - 10:03

"A K&H Bank a következő három évben 6 milliárd forintot költ digitális fejlesztésre, hogy a szolgáltatások alkalmazkodjanak az átalakuló bankolási szokásokhoz." - adta hírül a bank decemberben. Colin szürreális sztorija alapján csak remélni lehet, hogy a netbank fejlesztés mellett a kártyás fizetésre is jut némi lóvé, mert igény, higgyék el, lenne rá.

T. Homár,

A múlt év végi biztosító váltási hullámban még én is sikeresen tudtam kedvezőbb KGFB tarifával átszerződni a K&H biztosítóhoz (jelentősen kedvezőbb díjat kaptam). A csalódás akkor ért, amikor szerettem volna a nagyon sok fiókkal rendelkező cégnél - „Bank és Biztosítás” – személyesen befizetni a biztosítás díját.

Sorszám húzás és némi várakozás után a pénztárhoz kerülve a csekk és a bankkártyám felmutatása után az alábbi kissé meglepő választ kaptam: Sajnos nálunk csak készpénzzel lehet fizetni (úgy hogy a hölgy előtt ott volt a kártyaolvasó). Erre én: Sajnos én viszont a fizetésemet bankszámlára kapom. Mentő ötlet: A bejáratnál van ATM, ott tud kivenni pénzt (idegen automata = jó magas költséggel).

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1