Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 2 óra 10 perc

Canon pénzvisszatérítéses akció apróbetűs ördögökkel

2014, augusztus 26 - 13:52

Volt a Canonnnak egy pénzvisszatérítéses akciója idén nyáron, aminek hatására Zolinak lett egy Canon nyomtatója. A nyomtatóval minden oké, a promó szerint neki visszajáró 10000 hufból viszont csak 7966 lett, mire megkapta. A hogyan, nem egy nagy rejtély, és tulajdonképpen számíthatott volna rá az ÁSZF 3.1 és 5.3 pontja alapján, de azért érthető, hogy miért érzi úgy magát, mint akit beültettek a lúzergenerátorba. Az meg nem annyira, hogy ha a Canon Hungária a promóter, akkor miért Dublinból utalnak?

Kedves Hilda!
Az alábbi történetben ugyan nem szenvedtem, de a fogyasztással és herdálással járó örömömet azért sikerült csökkentenie az említett két cégnek. Tudom, hogy a nevetséges összeg miatt kapok majd rendesen a kommentelők egy részétől, ha kiteszed, de él bennem egy halvány remény, hogy néhányan meg fogják érteni, hogy miért írtam le az egészet.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Minden változatlan a Split-Budapest vonalon

2014, augusztus 26 - 09:18

Újabb hét, újabb levél egy Splitből hazafelé tartó utastól. Lassan vége a nyárnak, gondolom ez majd megoldja a problémát, amit a két vasúttársaságnak nem sikerült.

Kedves Homár!

Múlt hét kedden (aug.12.) olvastam a Budapest és Split közti vonatúton történtekről szóló posztot. Nekünk épp aznap estére volt jegyünk a nevezett járatra, így erősen elfogott az aggodalom. Ma érkeztünk haza, és sajnos szinte szóról szóra ugyanazokról a dolgokról tudok beszámolni.

Az odaút szerintem rendben volt: nem voltak duplázott helyjegyek (legalábbis mi nem tudtunk róla), ettől függetlenül sokan utaztak a fülkék előtti folyosón, de ők önszántukból nem is váltottak ülőhelyet maguknak. Felszálláskor valóban meleg volt, de indulás után hamar normalizálódott a hőmérséklet. Minimális késéssel érkeztünk meg Splitbe.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Elemi mózsia van, elemi etika nincs?

2014, augusztus 25 - 14:00

Én nem hallottam eddig a Zöld hétfő mozgalomról vagy miről, de jól hangzik. Kivéve persze, ha csőbehúzós boltok bosszantják a népet és rohasztják az amúgy király rendszert és hitelét. Mint az eleve büntető nevű Elemimózsia, ami egyébként tök izgi egészséges dolgokat árul. Kár érte. 

Kedves Homár!

Az alábbi Zöld Hétfős tapasztalatomat szeretném Veletek megosztani. Akinek esetleg nem ismerős: Zöld Hétfő - minden hónap első hétfője, amikor is a kezdeményezéshez csatlakozó webáruházak díjmentes kiszállítást vállalnak az aznap leadott megrendelésekre, értékhatártól függetlenül vagy a szokásosnál kedvezőbb feltételek mellett.

Júliusban nagyon jó tapasztalatokat szereztem az Elemi mózsia nevű webáruházzal, ami értékhatártól függetlenül ingyenesen szállította ki a megrendelésem. Úgy érzem, hogy nem éltem vissza a lehetőséggel, 6.000Ft értékben rendeltem számomra addig ismeretlen márkájú termékeket kipróbálásra. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Szemetesbe iktatott bankkártya

2014, augusztus 25 - 09:00

Jó ideje már az új bankkártyákért nem kell befáradni a fiókba, hanem a bankok  szépen kipostázzák nekünk. Juhú, mondhatnánk, de. Az utóbbi időben a boríték, amiben jön a cucc jellemzően nem céges, hanem egy sima, a feladóra vagy a tartalomra még véletlenüól sem utaló darab. Így aztán könnyen előfordulhat, hogy a benne lapuló kártya a kukában végzi a lakástkeresünk-levelekkel, a szolgáltatófecnikkel meg a reklámújságokkal együtt. Egy bankos forrás szerint egyébként a mátyáskirályboríték "azért van, hogy ne legyen feltűnő. Régebben kísérleteztek ajánlottan, és egyéb módokon, de sok lett az eltűnt kártya, és a visszaélés." Ebből mondjuk jól látszik, hogy sehogy se jó. Ha be kell caplatni a bankba érte, az a baj, ha kiküldik ajánlva és a postán kell szobrozni miatta, az a baj, ha meg álruhában jön, akkor az. Talán egy minket ilyen alkalmakkor személyesen hajkurászó futár, az lenne a megoldás. Vagy egy bagoly, mit a HP-ban.

Tisztelt Homár!

A K&H Bank (2011-ben az év bankja volt), az új bankkártyákat feladó nélküli levélben küldi ki.
A feladó helyett, a bal felső sarokban, 2 mm-es betűkkel csak egy postafiókszám szerepel. Így a levelet valószínűleg a belső udvarban található papírgyűjtő szemetesek egyikébe iktattam, a többi reklámszeméttel együtt.

Tudom, hibáztam, mert minden vackot végig kéne nézni, de miért nem lehet a borítékra egy bankos logót felrakni a bal felső sarokba, amikor minden más jellegű levelükben képesek rá.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Külföldieknek bukta a felségjelzés nélküli parkolás

2014, augusztus 22 - 14:00

Úgy tűnik a Nemzeti Parkolási Szisztéma nincs felkészülve a forintokkal vacakolás helyett mobillal fizetni akaró külföldiekre. Vagy legalább is nem igazán akar segíteni nekik.

Kedves Homár.

A mai napon történt a számomra igen érdekes eset. Vidéki megyeszékhelyen parkoltam a munkámból adódóan külföldi rendszámú autóval. Jogkövető állampolgárként el is indítottam a megváltozott telefonszámon a mobilparkolást. A dolgaim végeztével a kis piros csomag ott vigyorgott a szélvédőn.

Szerencsére a parkolóőr még nem járt messze, így oda tudtam vinni mind a csomagot, mind a teledonom a visszaigazoló sms-sel együtt. Gondoltam valami tévedés, netán elírtam a rendszámot. A meglepetés ekkor következett. A parkolóőr kolléga, (és itt jegyezném meg, hogy végig illedelmes, és kultúrált volt), a mobilparkolást a saját alkalmazásán rendszám, és felségjelzés megadása mellet tudja ellenőrízni, az automatán viszont csak az szerepel, hogy küldje el rendszámát az xx telefonszámra. Semmi utalás arra, hogy a felségjelzést is meg kellen adni, mint pl az autópálya matrica vásárlásakor.

Innen a történet rendkívül egyszerű volt. A kolléga úr a rendszerében mint magyar rendszámot kereste ki, meg is találta, elnézést kért, és (remélem) törölte a bírságot a rendszerben. Arra viszont gondolni sem merek, hogyan lehet ekkora hiba ebben a rendszerben, ill mi történhet akkor, ha A: nincs a közelben a kedves ellenőrző fiatalember, B: külföldiként, a magyar nyelvet nem beszélve történik a dolog.

A történet végülis happy end, és mégegyszer szeretném megköszönni az ellenőrző kolléga úr korrekt és illedelmes hozzáállását.

Lali


Kategóriák: Hírek

Gázt is szolgáltat a Telekom, van is poszt belőle

2014, augusztus 22 - 08:55

Nekem valahogy teljesen kimaradt, hogy Telekom az energiaszolgáltatás piacán is jelen van, hiába léteznek több mint 4 éve gáz- és villanyszámlás T-Home ügyfelek. Ezért aztán vagy 5x olvastam el Atomgép leveléből azt a mondatot, hogy "a Magyar Telekomnál lévő gáz előfizetést több, mint egy éve sikertelenül próbálom elintézni." Aztán ennél nagyobb meglepetések is értek a poszt olvasása közben. A végén lévő kérdéssorhoz pedig egyszerűen nem lehet mit hozzáfűzni. Szegény Atomgép! 

Kedves Homár,

szeretném, ha nyilvánosságot kapna az alábbi kálváriám.

Tavaly júliusban boldog ingatlantulajdonos lettem, a közszolgáltatásokat átírattuk a régi tulajdonos nevéről az enyémre. Vagyis egy kivétellel, a Magyar Telekomnál lévő gáz előfizetést több, mint egy éve sikertelenül próbálom elintézni. Ma reggel hívtak, hogy jönnek kikapcsolni a gázt, nincs a nevemen a szolgáltatás és szerződésem sincs sem a Főgázzal, sem a Magyar Telekommal. Kicsit kezdek nyugtalankodni.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Az éjszaka csengető vízórás esete

2014, augusztus 21 - 08:59

Finci fura sztorija a vízóraleolvasóról, aki rendszeresen késő este olvas le az egyedül élő nőnél. Aztán nem jelent le semmit. Évekig. Tetemes tartozás is lesz belőle. Én nem tudom, ki hogy van vele, de nekem erről nem egy sokáig dolgozó díjbeszedő jutott eszembe, hanem egy thriller. Csak meg kéne nézni egyszer az igazolványát, nem?

Tisztel Homár!

Történetem másfél, majdnem két éve kezdődött, amikor lecseréltettem a vízóráim, ahogyan azt elvárják. Érvényesíttettem...stb. Mivel 7 éve tulajdonom a lakás, ebből kb 4-5 éve élek életvitel szerűen ott, így lehetett némi tapasztalatlanságom. Azonban furcsa módon, a vízóra csere előtt (!) meguntam, hogy a leolvasó gyakran jön 8-9-10 órakkor... ESTE. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Kirámolták a bőröndjüket a Ryanair-út alatt

2014, augusztus 21 - 08:58

A Ryanair talán a legkeményebb fapados légitársaság, de ezúttal nem a beszállás intézése, a pukkasztott nullás felárak vagy a késés a téma. Szegény Jánoséknak az az egyszerű igazság fájt jó sokba, hogy pénz nem teszünk bőröndbe. Legalább is, ha jól értettem nem a retikül, hanem a kézipoggyász került ki a látómezőből egy időre. (Mondjuk az eleve egy díjnyertes ötlet, hogy csak 90 db csomagot lehet felvinni az utastérbe, akárhány utas is van. Igen, ez azt jelenti, hogy ha 91-diknek szállsz felsz, megszívtad.)

Tisztelt Tékozló Homár!

Mások okulására és a lelkiismeretem megnyugtatására megosztom Veletek az alábbiakat:
2014. július 9-én a családdal Londonba (Stansted) igyekeztünk, melyhez a Ryanair FR 8369-es járatát vettük igénybe. A szokásos átvizsgálás után az utolsó ellenőrző pontnál sokáig várakoztattak bennünket, majd először a feleségem kézipoggyászát, majd a lányomét és az enyémet is „Free gate bag. Passenger reciept.” jelzéssel látták el. Nem először utazunk, így szomorúan vettük tudomásul, hogy a kézipoggyászaink a raktérbe kerülnek és ez min. 30 perc várakozást jelent majd Stansteden.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Otthagyta az utasokat a színházi hajójárat

2014, augusztus 20 - 13:57

Hajóval színházba menni? Szuper! Lemaradni visszafelé a hajóról? Szopper. Még akkor is, ha egy mámorító nyárestén kell a Margitszigetről kiandalogni a lágyan susogó lombok meg a pislákoló csillagok alatt. Na jó, befejeztem.

Kedves Homár Blog,

Augusztus 7-én volt szerencsénk részt venni az egyébként tökéletes és felejthetetlen Magna Cum Laude koncerten a Margitszigeti Szabadtéri színpadon. Mivel külső kerületekben élünk, a hajójáratot választottuk, a Vigadó téren hagyva autónkat, nem törődve a busás parkolási díjjal, megváltottuk a retúr 1000 forintos hajójegyet és örömmel hajókáztunk a helyszínre.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nem ittam SchweppesTonic-ot, mert nem volt benne a promócióban!

2014, augusztus 20 - 08:57

Egy kiábrándult kólaivó keserű levele, aki hiába szokott át pár éve a Cocáról a Pepsire, most csinálhatja vissza az egészet. Mert a marketingesek mindegy, hogy az egyszeri embernek jut-e világítós labda vagy nem. Nagy betűvel írni a garantáltat, majd kisbetűs részben rögtön viszonylagossá tenni azzal, hogy a (jelek szerint elég kicsi) készlet erejéig? Ügyes.

Kedves Tékozló Homár!

Egy olyan jelenségre szeretném felhívni a figyelmeteket, ami sokszor előfordul az olyan cégekkel kapcsolatban akik különböző játékokat hirdetnek meg pontgyűjtő - vagy mint ebben az esetben kupakgyűjtő - akciók keretében. A garantált nyeremények szinte azonnal elfogynak és nem kötelezi a játékot szervezőt senki arra, hogy a hirdetéseknél feltüntesse az összes elnyerhető ajándék típusonkénti darabszámát.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Hiába ígérte, mégsem elnéző a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

2014, augusztus 19 - 13:56

"Július 1-től az a mobilparkoló autós, aki a 810-es számon kívánja elindítani parkolását, sms-t kap, amelyben értesül róla, hogy ezen a számon mobilparkolási szolgáltatás nem elérhető" - írta június 25-ei, a vadiúj Nemzeti Mobilfizetési Rendszert bemutató sajtóközleményében a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. A hozzá kapcsolódó sajtótájékoztatón még azt is hozzátették, hogy egy ideig elnézőbbek lesznek az új telefonszámokat nem ismerő autósokkal szemben. Tamásnak mondjuk pont erre a két dologra lett volna szüksége. Vagy legalább az egyikre. A helyében a sajttájon elhangzottakra hivatkozva méltányosságot és elengedést kérnék a Nemzeti Mobilfizetésitől, ezzel párhuzamosan meg nyesztetném az EME- t, akinek aznap már baromira nem ezt az sms-t kellett volna küldözgetnie. 

Kedves Homár munkatárs!

Egy parkolással kapcsolatos tapasztalatomat szeretném megosztani veletek. Illetve jó tanácsokat is szívesen fogadok.

2014.07.01.-én parkoltam Budapesten a Pipa utca 4. szám előtt. Elindítottam az sms-t (9.45 perckor) az EME Zrt. programjából, és kaptam is egy visszajelzést, hogy a parkolásom elindult. (csatoltam a képet róla)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Volt dolgozó is küzd a Vodafone-nal

2014, augusztus 19 - 08:55

Befizetett pénzt visszaszerezni nagyon nehéz, többször levontuk már ezt a tanulságot. Ezúttal is a Vodafone panaszkezel sajátos módon: ahány ügyfélszolgálatos, annyi javaslat, miközben nem történik semmi azon kívül, hogy körbe-körbe szaladgál szerencsétlen ügyfél. Aki (meglepetés!) több mint 10 évig dolgozott a cégnél. De nézzük a jó oldalát a dolognak: ez azt jelenti, hogy mind egyenlőek vagyunk a Vodafone-nál! Ez is valami.

Kedves Homár!

Látom, a napokban a Vodán a sor, hogy elégedetlenkedjünk egy kicsit. Csatlakoznék ehhez a sorhoz. Itt is lenne egy kis túlfizetés, meg körbemutogatás, ami kezdi nálam kiütni a biztosítékot.

Két hete megkértem drága férjemet, hogy ATM-en keresztül fizesse be a 8.080 ft-os telefonszámlámat. Hazafele meg is állt, fizetett, és csak akkor vette észre, hogy egy nullával többet ütött be, amikor a tranzakciót már megerősítette. (Itt kérem a kedves kommentelőket, hogy vegyék figyelembe, hogy az illető nem analfabéta, csak embertelenül túlterhelt és kimerült.) Szóval 8.080 helyett sikerült 80.080 ft-ot a telefonszámlámara befizetni, ami a szokásos használat mellett nekem kb másfél évnyi telefonszámlámat fedezi.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Gonosz Kecske megmutatta!

2014, augusztus 18 - 13:54

Nyár elején posztoltuk Gonosz Kecske levelét, melyben arról panaszkodott, hogy régi autójának új tulajdonosa miatt 200 000 forintnyi parkolási bírságot próbál ráverni a terézvárosi parkolási cég. Az ügy poszt utáni életéről Kecske 2 felvonásban számolt be. Olvassuk mindnyájunk épülésére. 

Itt ismételten én a Gonosz Kecske!

Bár a békéltető meghallgatás a holnapi napon lesz azért van egy kis újabb információm. Bár egyes jogi fórumok szerint köcsög vagyok mert nem hagyom magam és bunkó, de hát ha egyszer a kedves szóval nem megyek semmire.

Tettem egy utolsó kísérletet, és írtam 07.16-án az osztályvezető helyettesnek, kinek neve a felszólításon leledzett ,hogy legyen már kedves elmondani, miért nem fogadja el a cége az adásvételi szerződésemet és elnézését kérem ,hogy őt zaklatom de a beosztottaknál mindenhol falba ütközöm.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Megírta, hogy elégedetlen, erre kikapcsolták a telefonját

2014, augusztus 18 - 08:53

Számhordozás delux. Egészen hihetetlen történet Évitől, aki megírta a T-nek, hogy elégedetlen, váltani akar és írják meg a számhordozás menetét. Erre kikapcsoltál a telefonját.

Kedves Homár!

Nekem egy T-Mobile-lal kapcsolatos érdekes tapasztalatom volt, nem tudom, mennyire releváns neked, azért elküldöm.

Jelen időszakban úgy alakult az életem, hogy a munkám kapcsán sokat kell telefonálnom, emiatt korlátlan csomagra kell váltanom. A múlt héten körbenéztem a piacon a lehetséges megoldásokért, és amikor megtudtam, hogy a T-Mobile-nál platina szintű ügyfélként is csupán társkártyára vehetek igénybe kedvezményt és a webes felület sem működött, illetve más szolgáltatónál olcsóbb is a korlátlan csomag, kissé felháborodtam és úgy gondoltam, szolgáltatót fogok váltani. Akkor még nem tudtam, hogy ilyesmivel jobb, ha nem próbálkozom.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

cipo24.hu - te is ebben a cipőben jársz?

2014, augusztus 16 - 13:39

Működő cégnek tűnik, pedig olyat az nem csinál, hogy se cipő, se telefon, se email, csak egy hirtelen eltűnt, korábban  több mint 13 000 lajkolóval bíró Facebook, ami gondolom nem független az ott feltűnt panaszkodóktól. Úgyhogy ne innen akarjunk Converse-et meg New Balance-otvenni!

Történt, hogy húgom kinézet magának egy cipőt 16.500- ftért a cipo24.hu alias converse-outlet.hu oldalon.legújabb eredeti modell sehol nem kapható még a világon blabla. Mellé szuper ajánlat ha előre fizetsz nincs szállítási díj. Persze kaptunk az alkalmon.Körültekintő lévén még az cég adat bázisban is megnéztem. Létező cég. hurrá.

Megrendeltük, fizettünk, kaptunk visszaigazolást, számlát . Csak a cipő nem akart megérkezni időben. Lejárt a 20 nap amit ígértek.Próbáltam telefonon reklamálni: a megadott telefonszám nem elérhető. Gyorsan írtam egy mailt nekik. Nem válaszoltak.Kicsit gyanús lett. És lőn a facebook oldalukon hirtelen jó pár hasonlóan pórul járt emberke írt.Volt aki nagyon optimista vásárló csekély 4 hónapja vár a cipőjére.Mit akarok én a 20 napommal.

Miközben azon gondolkodtam az én számla sorszámom a 351 volt ha csak 1 pár cipő árával szorzom meg az ... na inkább elszaladtam feljelenteni a rendőrségre, mivel most is kint van a weboldaluk cipo24.hu csak remélni merem, hogy más már nem lép ebbe a cipőbe...

köszi ha megosztjátok!

zsóka


Kategóriák: Hírek

Fogyasztóvédelmi appot fejlesztett a NFH

2014, augusztus 15 - 13:52

Lehet, hogy más is lemaradt arról a remek hírről, hogy fogyasztóvédelmi appot csinált a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. "A NFH új okostelefon-alkalmazása a legfontosabb fogyasztóvédelmi ismeretanyagot adja a felhasználók kezébe, de lehetőséget teremt arra is, hogy vásárlásainkról és a termékhez kapcsolódó reklamációs határidőkről is nyilvántartást vezessünk." Szerencsére maga az alkalmazás a sajtóközleménynél jóval gördülékenyebb és érthetőbb nyelven, jól átlátható témakörökbe rendezve teszi lehetővé, hogy akár egy kapualjban öntudatos vásárlóvá képezzük magunkat, így első blikkre kifejezetten király cuccot sikerült összeütniük a hatóságnál. Bikfanyelvű, de bővebb tájékoztató róla itt


Kategóriák: Hírek

Futár az. Pumpa bennem az égig.

2014, augusztus 15 - 09:02

Csaba ventillátort rendelt, ami mondjuk úgy: meg is érkezett hozzá, meg nem is. Még szerencse, hogy nem volt szüksége rá. Az eset kiborította, ezért ostorcsapás-szerű tőmondatokkal levelet írt nekünk.

Tisztelt Blog, vagy Homár stb stb stb!

Egy apró szösszenetet szeretnék megosztani Veled / Veletek a csodás netshopok illetve futárcégek világából.

A történet röviden: aug. 10.-én vasárnap gondoltam egyet és rendeltem az emag.hu oldalon egy kisebb ventilátort. Magam sem tudom minek hisz hála istennek klimatizált a lakásom. (talán az asszony hatására, spórolás stb) 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Figyelem, visszatért a telefonkönyves csaló cég!

2014, augusztus 14 - 14:18

Figyelmetlen cégeknek és magánszemélyeknek ismét lehetőségünk van 37 400 forint befizetésével ennek a négyszeresét kidobni az ablakon, visszatért ugyanis a Telefonkönyv Magyarország Kft.. Igen, megint. Aki nem tudná, ez az a hirhedt cég, amely a telekomos számlákra hajazó dizájnnal úgy tesz, mintha egy már megrendelt szolgáltatást, a következő évi telefonkönyvben való megjelenést számlázná ki, miközben az ügyfél épp a befizetéssel kötelezi el magát az egyéves előfizetés mellett. A számla ezúttal a 2014-15-ös évre szól, de teljesen megegyezik a 2 évvel ezelőttivel. Ami azért is érdekes, mert a céget tavaly ugyanezért (hivatalos nevén megtévesztő reklám tilalmának megsértése miatt)  majd másfél millió forintra bírságolta a GVH Versenytanácsa. Mindezt úgy, hogy a tulajdonos előző cége, a Teleinfo ellen 2009-ben indult ugyanezen tevékenység miatt eljárás. Hogy az úristenben lehetséges ez az egész?

A feltüntetett telefonszámon többszöri próbálkozásra is csak az üzenetrögzítőt sikerült elérni. 

Halihó,

Kaptunk ma egy ilyen levelet (melléklet) a Telefonkönyv Magyarország Kft-től és amikor rákerestem, a ti cikketeket dobta ki korábbról. Gondoltam elküldöm, hogy a Telefonkönyves újra visszatért:)

Üdv,


Kategóriák: Hírek

Már az IKEA sem a régi

2014, augusztus 14 - 09:29

Elek az IKEA FYND részlegében vásárolt, ahol néha csuda dolgokat lehet fillérekért találni, néha meg a nagy semmit. Elek a csudadolgos eset lenne, ha nem érte volna otthon egy kis meglepetés. Aztán amikor visszavitte a cuccot, még egy. Pedig a cég a fenyőbútorai meg a húsgolyói mellett az ügyfélkezeléséről volt híres sokáig. Az biztosan nem igaz, hogy FYND-es termékekre nem jár semmilyen garancia, ezt magától az IKEÁ-tól is tudom: "Az ún. FYND részlegen elhelyezett, a fogyasztói szerződés keretében vásárolt használt termékek esetében a jótállási idő 12 hónap, de ez nem vonatkozik azokra a hibákra és hiányosságokra, amelyekre vonatkozóan az árcsökkentés megállapításra került. " De, ha ők nem írnák ezt, a törvény akkor is. Régen az IKEA is jobb volt.    

Hello,

Íme a történet, remélem befér a keretbe. ;) Mindenféle dokumentációt, információt szívesen megadok, ha szükséges:

Nem tudom mennyire ismerős az IKEA-nak az a részlege ahol leárazott termékeket árulnak.
Általában előzőleg kiállított vagy kifutott, esetleg sérült termékektől próbálnak itt megszabadulni, némi árkedvezményt adva.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Még részletesebb pokol a MÁV Split-Budapest járatán

2014, augusztus 13 - 14:22

Hétfő posztunkra 2 reakció is érkezett. Na egyik sem a MÁV-tól, hanem két egymástól független Pétertől, akik szintén a Split-Budapest vonaton ültek illetve álltak augusztus 1-én. Duplán eladott jegyek, lezárt átjárók, használhatatlan wc, lemaradt utasok. Újabb pikáns részletek arról, milyen 10 órán át a folyosón csapatni. Lehet, hogy tényleg úgy van, hogy vonattal keletre, délre ne megyünk? (És ez nem én bölcsességem, hanem a kalauzé.)

Első Péter beszámolója:

Tisztelt Homár!

A Homárt olvasva láttam, megelőztek a Split-i vonattal kapcsolatban. Mi is ugyanezen a vonaton utaztunk oda-vissza, ugyanebben az időpontban. Néhány kiegészítésem azért lenne:

- Lilla szerint odaúton nem volt probléma. De volt, ugyanis egyáltalán nem működött a légjavító berendezés (úgy tudom, a vonaton nem légkondi van), a vonaton a folyosón teleablak volt, tehát nem lehúzható, a fülkeablak kb. 1/5-e volt nyitható. Ezért már induláskor!! közel 40 fok volt a fülkékben és a folyosón is.
- Már Split felé is annyian voltak a vonaton, hogy sokan a folyosón feküdtek a fülkék előtt.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1