Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 48 perc 28 másodperc

Az ember, aki nem fizet visszakapcsolási díjat az ELMŰ-nek

1 óra 15 perc

Viktornak egy év után elege lett az ELMŰ kommunikációs nehézségeiből, és sem az általuk jegyzet 25 ezer forintos fantomtartozást, sem a visszakapcsolási díjat nem hajlandó kifizetni. Egy éve már, hogy nem tudják új ügyfélkóddal ellátni második lakását, aminek ráadásul a címe is módosult:

Tisztelt Cím, tisztelt MEKH, tisztelt Fogyasztóvédelem, tisztelt ELMÜ és tisztelt Tékozló Homár!  Leírom röviden nevetséges történetem, avagy az ELMÜ 2 budapesti lakással rendelkező ügyfélnél már nem tudja ellátni az alapvető szolgáltatói feladatait, s hogyan tudja az általam nem is ismert 25 997 Ft –os tartozás után kikapcsolni mindenféle értesítés nélkül az áramot. Jelenleg leolvad a hűtő, gyorsan írom levelem, mielőtt lemerül a laptop is... Aláírásom is csatolva, hitelesítve panaszomat.

A 2013 július 21 óta, lassan 1 éve húzódó kálváriám az ELMÜ-vel újabb mélységbe süllyedt. Csatolva minden levelezésemet (beleértve a PANK/275217 /2013 és a PANK/269334 /2013 levelezést) az ELMÜ-vel, egyértelműen látszik, hogy képtelenség az ami most megtörtént: az ELMÜ értesítéseit nem kaptam meg és kikapcsolták az áramomat az egyik lakásomban. Úgy, hogy közben a másik lakásomban fizetek mindent. Az ok prózai: nem kapok se email, se telefonos, se postai értesítést arról, hogy fizetnem kell, mennyit és hova, de már lassan 1 éve, hiába jeleztem már rengetegszer, hiába levelezek az ELMÜ-vel már majd 1 éve.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Tolvajnak nézték a Tripontban, mert túl gyorsan ért oda

2 óra 9 perc

Naiv profi fotóst szénné alázták a Tripontban, amikor weben keresztül rendelt 250 ezer forintos objektívét nem akarták odaadni neki, mert túl gyorsan ért az üzletbe, mielőtt átment volna a bankkártyás fizetés (ami 3-4 nap szerintük). Még az ügyvezető is ezt hajtogatta, aztán lefénymásolták a személyi igazolványát, mielőtt odaadták neki a kifizetett cuccát:

Néhány nappal ezelőtt Magyarország egyik legnagyobb fotós boltjában vásároltam, a Tripontban, mely előszeretettel hangoztatja magáról például, hogy ez a hely "Ahol a profi fotósok vásárolnak." Egy 250 000 Ft-os objektívről van szó, amire egy munkámhoz sürgősen szükségem volt a régi meghibásodása miatt (profi fotós vagyok). Ezért felhívtam őket, hogy a honlapjukon "Raktáron" jelzés tényleg rendben van-e, illetve rendben van-e, ha a honlapjukon keresztül megveszem, aztán beszaladok érte a boltba, aznap elvihetem-e stb. Minden rendben, jó lesz így, válaszolták telefonon.

Gyorsan megvettem az objektívet a webshopjukban, a CIB kártyás fizetési rendszerén keresztül, aztán pár perccel később megkaptam a visszaigazolást a boltból, hogy a termék elő van készítve, beérkezett és mehetek érte. Negyed óra múlva már ott voltam, mert éppen úgyis a városban ügyintéztem, elgurultam érte. A pultnál egy fiatal hölgy, aki miután elmondtam neki, hogy miért jöttem közölte, hogy ő márpedig nem adja ki nekem a terméket addig, amíg a vételár nekik meg nem érkezik.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Szívatja a macskákat a MÁV

2014, április 17 - 14:55

Lehet, hogy érdemesebb lenne klónozni a cicát, mintsem két átszállással 200 km-en optimális esetben 4 óra alatt végighurcolni, mint ahogy azt a MÁV lehetővé teszi. IC-n ugyanis nem vihető:

Tisztelt Nemszolgáltató! Sajnálatos módon kénytelen vagyok a mávot igénybevenni, ha haza akarok jutni Budapestről Kaposvárra. Mivel most úgy terveztem, hogy cicával együtt utazom, és azzal csak pótjegy nélküli járaton lehet, szembesültem azzal, hogy a legrövidebb menetidő 4 óra (hajnali 4-es indulással) illetve a minimum átszállás 2 db.

Önök szerint ez normális a főváros és a megyeszékhely között? 200 km-en? Mert szerintem egyáltalán nem. Az ic-pótjegy is pofátlanság és értem, hogy oda akarják kényszeríteni plusz pénzért az embereket, de nekem kisállattal - hordozóban - tilos oda felszállnom.

Szeretném, ha erre nagyon sürgősen valami nyugat-európai megoldást találnának. 30 napon belül érdemi választ várok.


Kategóriák: Hírek

Vállalhatatlan lett a Csillaghaj kuponos melírozása

2014, április 17 - 13:25

Olyannyira katasztrófális frizurával végződött naiv ügyfél kuponos melírozása az Oktogon üzletház Csillaghaj Fodrászatában, azonnal újabb beavatkozást igényelt, mert a helyszínen nem akarták korrigálni. Második hajműtétje már jobban sikerült, igaz az ambuláns fodrászat ezért 8 ezret kért. A kupon árát természetesen nem akarják visszafizetni neki, mert biztos a hajától lett olyan, és mindenkinek nagyobb baja van ennél (képünk illusztráció):

Talán én vagyok a hülye, hogy spórolni akartam. Kuponakció keretében befizettem egy melírozásra az Oktogon üzletházban található Csillaghaj Fodrászatba. Már akkor elkezdődött bennem egy rossz érzés, amikor a hölgy kapva kapott a telefonomra, hogy aznap már mehetnék is, vagy legalább másnap. Ismerek néhány fodrászatot, Icánál is, Katinál is, de még a szövetkezetiben is lapozgatni kellett a füzetet, hogy mikorra van hely. Sajnos nem hallgattam az ösztöneimre és másnapra időpontot találtam.

Az Oktogon üzletházbeli fodrászat egy szűk, kicsi luk, ahol egy fiatalember fogadott. Nem mutatkozott be, csak betessékelt és leültetett a székbe.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Theo Papa kifizettetné a ki sem szállított pizzát is

2014, április 17 - 11:53

Naiv éjszakai kajarendelő két hónappal ezelőtti pizzáját is ki akarta fizettetni Theo Papa, pedig nem ő nem vette át a rendelést, hanem meg sem kapta:

Még februárban rendeltem a Theo Papa éjszakai szolgálatától egy pizzát. Sajnos hiába, mert sosem jött meg. Még három órát dolgoztam, szóval jöhetett volna, de végül éhesen feküdtem le. Köszi. A mai napig sem tudom, mi történhetett, mert annyit sem mondtak, bakfitty. Se telefon, se egy böffentés a Netpincértől, semmi.

Telt-múlt az idő, és elfelejtettem a dolgot. Ma megint úgy alakult, hogy éjjel dolgoztam, és megint a Theo Papától próbáltam rendelni. Igen, tudom, hogy a sekélyes lelkű kommenthuszárok ebből be fogják bizonyítani, mennyire gyenge jellem is vagyok. Megalkuvó, meghunyászkodó, satöbbi. Meg bezzeg ők. Szóval én, mint gyarló, megpróbáltam ismét a Theo Papától rendelni, már csak azért is, mert hosszú évek óta rendelgetek tőlük, és nem pont ez maradt meg bennem, hogy egyszer nem hozták ki.

Rendelésem leadása után úgy tíz perccel egyszer csak megszólalt a telefonom, és a Theo Papától jelentkezett egy hölgy. Kérdezte, én adtam-e le a rendelést, igazoljam vissza.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A legmegszűnékenyebb kötelező biztosítás

2014, április 17 - 10:45

Naiv motorosnak rontás van a kötelező biztosításán. Először a K&H szüntette meg második nekifutásra nemfizetés miatt, pedig előre kifizette egyben. Aztán az Allianzhoz kötötte át, de egy vele azonos nevű ismeretlen kapta a szerződését. Azóta már harmadszor próbálta velük megértetni a problémát, és mindig úgy tűnik, hogy felfogják, de aztán mégsem. Az önkormányzattól emiatt egyre nagyobb büntetéseket kap, minthogy a rendszámát nem akarja leadni:

2012.02.16-án kötöttem motoromra (KandH) kötelező biztosítást. Éves fizetési igénnyel álltam elő. Szerződést aláírtam s még aznap egy évre befizettem motorom biztosítását. 4 hónap múlva kaptam egy levelet, melyben felszólítottak, hogy ha nem fizetem be az összeget (amit már befizettem) akkor nem biztosítanak...

Nos elküldtem a befizetésről szóló bizonylatot. Ezt követően elnézést kértek és ügyintézési hiba címszóval megmagyarázták a dolgot. 2013.02.14-én újra be akartam fizetni az egy éves díjat ahogyan kell. Mivel még nem kaptam meg az esedékes következő számlát - így vettem a bátorságot és megkérdeztem őket mikor kapok csekket vagy hogyan rendezhetem hamarosan fennálló tartozásom.

Válasz hidegzuhanyként ért:
- Mivel nem történt a tavalyi évben befizetés ezért év elejével felmondták a biztosításomat - derült ki.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A Fundamenta utálja az MKB Bankot vagy fordítva?

2014, április 17 - 09:37

László az MKB ügyfeleinek ledarálásának lett áldozata. A Fundamenta technikai hibára hivatkozva nem hagyja, hogy MKB-s számláról törlessze a hitelét. Azt javasolták neki, hogy próbálja meg OTP-s számláról, azzal működik:

A friss tapasztalatomat szeretném megosztani, mások okulására és felesleges idegrohamok elkerülésére. Történt ugyanis, hogy a Fundamentánál direkt hitelfelvételi szándékkal nyitott lakáselőtakarékossági számlán azonnali áthidaló kölcsön felvételét kezdeményeztük. Megkaptuk az ilyenkor szokásos adminisztrációs csomagot a nyakunkba – közjegyző, biztosító, ilyen igazolás, olyan nyilatkozat, stb-stb. – közte a majdani törlesztéshez szükséges csoportos beszedési megbízások nyomtatványait is. Azt gondoltam, hogy ezzel lesz a legkevesebb nyűg: bankba be, csoportos beszedési megbízás beállít, és viszlát. De persze a Fundamenta extra feltételeket köt ki: egyrészt felső teljesítési értékhatár nélkül (limit nélkül) kell megadni a csoportos beszedési megbízást, másrészt úgy, hogy ezt a Fundamenta elektronikusan le tudja kérdezni a GIRO-n keresztül.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Magyarország vezető bankja vs címváltozás

2014, április 16 - 15:45

Technikailag ugyan van rá lehetőség, hogy címváltozást online jelentsenek be az OTP-nél, de a túl sokat internetezőknek közegészségügyileg be kell fáradniuk személyesen ügyintézni, derítette ki a Cink:

Gondolhatnánk, hogy mindez a neten is elintézhető, de az első vicces csavart ide rejtették: úgy csak akkor tudunk címet változtatni, ha a havi egyenlegértesítőt papíron, borítékban, címünkre kipostázva kérjük, ha ezzel szemben időnként letöltögetjük őket PDF-ben, akkor be kell fáradni a fiókba.

Elképzelhető, hogy további díjakat számolnak fel a személyes ügyintézésért?


Kategóriák: Hírek

Dr. Oetker mindent bevall?

2014, április 16 - 14:37

Margie kiszúrta, hogy már a Dr. Oetker mirelit pizzája sem a régi. Pedig elvileg új. Legalább termékfotóval felvállalták, ha nem is került rá a sárga matrica, hogy új, olcsóbb recept:

Érdekes dologra szeretném felhívni figyelmedet, a Dr. Oetker Tradizionale pizzákkal kapcsolatban. Ma éppen uzsonnának szánt pizzámat szerettem volna elfogyasztani, mikor is szemet szúrt, hogy az ediggi szép, gusztusos sonkaszeletek helyett csak apróbb, jóval olcsóbbnak tűnő és, mint utóbb kiderült, kevésbé finom sonkakockácskák voltak csak a pizza tetején a gombával.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A hét kamuterméke: az elektroszmogszűrő

2014, április 16 - 13:24

Laci egy újabb csodaszert talált, ami, ha ezt így nem is merték leírni, de tulajdonképpen a rák ellenszere. Amennyiben az elektroszmog rákkeltő, és amennyiben ez a bedrótozott lepedő megóvna az elektromos hullámoktól. Laci nem bízik benne:

Rendszeresem olvasom a blogod, és ma találkoztam egy hasonlóan átverés gyanús termékkel mint a korábban tárgyalt elektromos fogyasztáscsökkentő. Spam levél formájában érkezett az elektroszmogszűrő derékalj név nélkül regisztrált domainen futó reklámja. Kíváncsivá tett, mivel próbálják csőbe húzni legújabban a célközönségüket (többnyire hiszékeny vagy idős embereket).

Először felsorolják a közhelynek számító (tudományosan még nem bizonyított) egészségügyi hatásokat amelyek az elektroszmognak tudhatók be. Kiemeli, hogy az elektromágneses sugárzás rákkeltő, és kimondottan alvás közben a legkárosabb a szervezetre, persze ezektől megóv minket ez a csodás termék (E-PROTECT derékalj)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Gyásztávirat Magyar Posta módra

2014, április 16 - 12:16

Szilvia nagyapját az egész rokonság előtt égette porrá a Posta, amikor dísztáviratként az ügyintéző jegyzetét kézbesítette véletlenül:

Tudom, hogy már mindenki unalomig ismeri a Magyar Posta remekbe szabott szolgáltatásainak tárházát és teljesítményét, de egy további szösszenetet még szeretnék elmesélni. Februárban egy sajnálatos haláleset történt a családunkban, a temetésen idős nagypapám nem tudott személyesen részt venni, ezért úgy határozott, dísztávirattal fejezi ki együttérzését a gyászoló családnak. Annak rendje-módja szerint bement a közeli postára, kiválasztotta a megfelelő díszlapot, és az ott ülő hölgynek tollba mondta a szöveget, majd kifizette a kért 3200.- forintot.

A temetés végeztével édesanyám odament az elhunyt közvetlen családjához részvétet nyilvánítani, és mondta, hogy bár Papa nem tudott elmenni, küldött táviratot, reméli megkapták. Igen, persze, meg is mutatja.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Romlott kaja akkor sem egészséges, ha vega

2014, április 16 - 11:08

Naiv ügyfél tegnap kapta ezeket a kajákat, amiket a Vegalife ki sem cserélt, mert szerintük csak rosszul lettek címkézve:

Felháborító dolog történt: Kedves kollégámnak a saját termékeit egészségesnek nevező Vegalife.hu szolgáltató a csatolt képeken látható ételeket szállította ki a mai napon - 2014.04.15-én. A probléma csak annyi, hogy a címke szerint ezen ételek április 3-áig voltak fogyaszthatóak.

Tippünk, hogy az ételek le voltak címkéstül fagyasztva már egy ideje, de még ebben az esetben sem felelnek meg a kiszállított ételek az élelmiszerhigiéniai előírásoknak.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Benyelte az Astra az eladott autó biztosítását

2014, április 15 - 13:47

Naiv ügyfélvéletlenül még év vége előtt befizette egész éves kötelező biztosítását, aztán eladta az autóját. Az Astra Biztosító azóta sem utalta vissza az összeget:

2013.decemberében az Astra biztosítónál kötöttem kötelező gépkocsi biztosítást és sajnos elkövettem azt a hibát, hogy a díjat is befizettem azonnal. Közben még az év végén dec.29-én a gépkocsit eladtam. A szokásos helyeken be is jelentettem és a másolatokat (adásvételi-okmányiroda ) még 31-én könyvelt küldeményként feladtam postán küldeményazonosító RL86230005129889. és kértem, hogy bankszámlára utalják vissza a befizetett összeget. Majd vártam türelmesen.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ki akarták fizettetni az ajándék bögrét a Burger Kingben

2014, április 15 - 12:21

Múltkor említés szinten felmerültek a Burger King kuponjai, úgyhogy lett is róluk egy történet. Naiv gyorsétkező egy kuponos menüt rendelt, amit megfejelt egy "ajándék bögre"-kuponnal, ami akkor jár, ha nagy üdítőt vásárol. Úgy gondolta, a menüben vásárolt nagy üdítő megfelel ennek a kitételnek, de a személyzet máshogy gondolta:

Tisztelt Fusion Rt.! Remélem, jó helyre írtam panaszommal kapcsolatban, mert a honlapjukon panaszokkal kapcsolatos elérhetőséget nem nagyon találtam, így ide írok. Kérem, mielőtt belekezdenek levelem elolvasásába, kérem értsék meg, hogy nem unalomból írok, hanem mert 99%-ban biztos vagyok benne, hogy valóban nekem van igazam.

Múlt hét szombaton születésnapom alkalmából betértünk párommal a Keleti-pályaudvarnál található Burger King étterembe. Kaptunk pár kupont a postaládánkba, mondtam is a páromnak, hogy az üdítő mellé járó bögrét kérem szülinapomra, épp előző nap törtem el a régi bögrémet. Átadtuk az egyik kupont, amelyen ez állt: "Chicken Nuggets burger + Rodeo szendvics + közepes burgonya + közepes üdítő". Plusz pénzért nagyobb burgonyával és üdítővel kértük.

Ezután átadtam még a piros kupont, amelyen ez áll:

Ajándék bögre, amennyiben nagy szénsavas üdítőt vásárolsz." valamint "felhasználható bármely másik kupon mellé a készlet erejéig...

Az eladó srác közölte, hogy a bögre +440 Ft-ba fog kerülni. Mondom kizárt dolog, hiszen ez nem szerepel sehol leírva!

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Már a visszavitt cuccokért sem fizetnek a termékbemutatósok

2014, április 15 - 10:51

Múltkor volt nagy sírás-rívás, bírósággal fenyegetés, hogy személyiségi joguk sérült azoknak, akik a Best Planet kft. nyugdíjaslehúzó üzemében a banki hiteleket tanúzták le. Nos, amennyiben további információt szerzünk ezekről a nyomorultakról, legközelebb a fényképük is felkerül. Jól néznénk ki, ha a végtelenségig büntetlenül szórakozhatnának az emberekkel. De persze egyáltalán nem hagyták abba, úgyhogy nem kizárt, hogy egyszer valaki egy kotrógéppel megy ki Budaörsre a Best Planethez: (Gyár utca 2.)

Nagyapámat nem rég húzták le 190 ezer forinttal plusz valami hamis banki papírokat töltögettek ki mire hazaértem egyik este. Rögtön kisbuszt béreltem és másnap reggel visszatalicskáztam a szemetüket Budaörsre.(150km) Írtak egy A4-es lapot hogy egy hónapon belül visszafizetik a pénzt de azt a pornós irodát elnézve ez a "cég" addigra eltűnik. Tamás


Kategóriák: Hírek

Mégsincs ingyenes készpénzfelvétel az OTP-nél

2014, április 15 - 09:31

A kormány választási látszatintézkedései közül az egyik minősített eset volt tavaly, hogy előzetes regisztráció ellenében havonta 2x jutalék nélkül vehetnénk fel pénzt automatából. Természetesen ez nincs így. Az OTP-nél legalábbis:

Az OTP-vel harcolok már egy hónapja. Még decemberben netbankon keresztül megigényeltem a havi 2x max ugye 150.000 Ft-os készpénzfelvételt. Meg is jött a visszaigazolás. Aztán februárban (1x 100.000 Ft) majd márciusban (1x100.000Ft 1x 20.000Ft) s végül áprilisban (1x100.000Ft 1x.20.000Ft) is levonták a készpénzfelvételi díjat. A 100.000 Ft után ~1200 Ft-ot, a 20.000Ft után ~300Ft-ot.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Az ASUS szerint nem gáz, ha a médialejátszó nem viszi az MKV videókat, mert azok úgyis illegálisak

2014, április 14 - 14:29

Naiv ügyfél megkapta a tökéletes elhajtó választ az ASUS ügyfélszolgálatától. Jobban teszi, ha nem próbálkozik MKV videofájlok lejátszásával, meg amúgy is elavult a lejátszója, már nem frissül tovább:

Az alábbiakban idézem, hogyan sz@rik az ASUS vevőszolgálat a t. vásárló fejére.

Március 15-én küldtem az alábbi reklamációt:

1. Egyes MKV filmeken túlélesítés (?) jellegű "artefact" jelentkezik, a kép szemcséssé válik (a beállításoknál az élesítés a legkisebb állásban van). Mellékelek egy képet a jelenségről az egyik fórumozó utólagos engedelmével.
2. Felirat (srt) használhatatlan (két filmmel próbálkoztam), bármelyik beállítással. Vagy nem írja ki az ékezetes karaktereket (nemhogy "kalapos ű és ő", de tejesen kihagyja az á, é stb. betűket, vagy - más kódolással - valamilyen kínai karaktert tesz be helyettük.).
3. Bizonyos fájloknál (MKV-nál, mpg2-nél, mp4-nél is előfordul, de nem mindegyiknél) a készülék gyorstekerésre (>>) kifagy, csak a készülék teljes ki- és bekapcsolásával lehet újraindítani!

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Már a Kindertojás sem a régi

2014, április 14 - 13:33

Naiv kindertojásvásárló játékából hiányzott egy darab, írt egy panaszt, és kapott egy másikat:

Egy pozitív történettel szeretnék szolgálni Nektek! Kisfiamnak vásároltunk egy Kinder tojást, mikor a játékhoz értünk, kiderült, hogy hiányzik egy darab belőle, így nem lehet összerakni. 25 éves vagyok, én is ezen nőttem fel, de soha nem találkoztam ilyen helyzettel!

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A német Aldiban is minden olcsóbb, mint nálunk

2014, április 14 - 12:43

Újabb idegborzoló árösszehasonlító sorozatot kaptunk Pistabától, az osztrák Spar vs magyar Tesco összehasonlítása után. Németországban 19% az áfa, úgyhogy az biztos segít. De vajon milyen euroárfolyamhoz lettek belőve, 330? Amúgy Amerikában még annál is olcsóbb minden, mint Európában. Hol az igazság?

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A soha meg nem javuló tablet

2014, április 14 - 11:54
Zozónak ha jól számoljuk negyedszerre sem sikerült megjavítani a tabletjét, úgyhogy elvileg már cserélniük kellene: Van egy kis történetem az Alcor nevű magyar céggel. Elvittem a tabletem januárban a szervizbe, hibás kijelzővel. Visszakaptam ugyanúgy hibásan, szoftverfrissítéssel.. Márciusban is el lett víve először egy törött kijelzővel, meg a még fennálló garanciális hibával. Erre visszakaptam (újabb 3 hét alatt) javítva, de kosszal az érintőképernyő és a kijelző között.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1