Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 2 óra 16 perc

Reklámtörvény van-e a kéretlenreklám-szemetelők ellen?

2015, április 24 - 14:32

Tangakorc szenvedélyes levélben vetett fel egy sokakat érintő témát:

Hilda!

Lyó téma!

Légyszi, vitassuk má'meg hogy a kapualjakba sumák módom beosonó, v. banga vénasszonyok által beeresztett, erőszakos postaládás szórólap terjesztők ellen, akik tele tömik a ládákat, milyen "kéretlen" reklámtörvények vannak!  Mert nem egyet kicseszek a kapu alól, azt a végén majd nekem nem jönnek tettleg is, hogy neki ezt+aszt mondták!! 

Legnagyobb érvem ellenük: MAGÁNTERÜLET!!! KIFELÉ!! Dobja a kint elhelyezett dobozba. Reklám törvény van-e a kéretlen reklám szemetelők ellen? Para-gra-fuss-t! :)

Tangakorc

Rákérdeztünk:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Agresszív marketingbe fogott a Kisalföld

2015, április 24 - 09:37

Mármint nem a földrajzi terület, hanem Nyugat-Magyarország legnagyobb napilapja. Nem kéne ezt így.

Kedves Homár Blog! 

Az alábbi történetet szeretném veletek megosztani:

Körülbelül úgy 1 hónapja kaptam egy telefont, privát hívóazonosító. Felvettem. A Kisalföld napilap munkatársa telefonált, és tett fel különböző kérdéseket. Akkor elmagyaráztam neki, hogy mivel kollégiumban vagyok ezért nem szeretnék előfizetni... És egyúttal kértem, hogy töröljék a telefonszámomat adatbázisukból. A hölgy ígeretet tett, majd bontotta a vonalat.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Tchibo 3+1=0

2015, április 23 - 14:45

Mai Tchibos ügyünk nagyon emlékeztet arra az esetre, amikor a Media Marktnak sikerült 8 órán keresztül 2 forintért árulnia egy 300 ezres tévét, amit aztán nem akaródzott nekik kivinni. Akkor az MM arra hivatkozott, hogy az online rendelésnél nem úgy van, mint ahogy Egyszerű János gondolja (amennyiért ki van téve a cucc a webkirakatba, annyiért vihető), hanem úgy, hogy a fogyasztó a kosárba tevéssel kvázi tesz egy ajánlatot, amit aztán a webshop jól elfogad. Vagy nem, ha elszúrta az árazást.

A lenti esetet az árazási malőr mellett külön cifrázza, hogy itt a rendelést kivitték - ami szerintem elég erősen az ajánlat elfogadására utal -, csak végül nem adták oda, illetve, ami egészen elképesztő, hogy olvasónk haverja pl. megkapta a maga akciós kávéfőzőjét! Az üggyel futunk egy kört a Tchibónál és a Fogyvédelemnél is, de akárhogy is, az biztosan nem oké, hogy a Tchibo egy hete (!) nem bír még csak egy emailt sem küldeni az érintett ügyfélnek.

Kedves Homár!

A tchibo.hu 3+1 akciójáról szeretnék néhány sort megosztani Veletek. Április 16-án rendeltünk az akcióban, egy kollégám figyelemfelhívása után. 3 csomag kávékapszulát rendeltünk, valamint egy kávéfőzőt. Az akció hatályos feltételei szerint a legolcsóbb használati cikket, a kávéfőző árát levonták a rendelés végösszegéből.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mikor és hogyan mondjunk fel egy hűségszerződést a Telenornál?

2015, április 23 - 09:48

Grusenyka levele alapján komoly logikai feladatnak tűnik a Telenor mobilnet lemondása, ráadásul a megoldást nem könnyíti meg, hogy ahány ügyfélszolgálat, annyiféle tanácsot ad. Rákérdezünk, aztán reméljük, megkapjuk a know-howt, és ez végül a Homár életének egyik leghasznosabb posztja lesz.

Szia Hilda! 

Szeretnék segítséget kérni az olvasóktól, esetleg a Telenortól, ha ők is olvassák.

Nemsokára lejár a Telenor mobilnetre vállalt kétéves hűségidő. Ha túl korán mondjuk le az előfizetést, akkor kötbért kell fizetni, ha túl későn, akkor automatikusan elindul a határozatlan idejű időszak, azaz legalább még egy hónapot kiszámláznak, mielőtt megszűnne. A jó időpont a megszűnésre az volna, amikor már lejárt a hűségidő, de még nem indult el a határozatlan idejű előfizetés. A jó időpontban azonban igen nehéz lemondani.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Halott a pénz, él a Paypass

2015, április 22 - 14:30

Tegnap kezdődött az  I. BME GTK Kari Hallgatói Napok és ÜTI Sátor című rendezvénysorozat, melynek ma esti programjánál elég érdekes megoldást találtak ki a szervezők: csak Mastercard és Maestro Paypass kártyával lehet bemenni (aha, a Mastercard a szponzor), amit regisztrálni kell előtte. Olvasónk azt kérdi, hogy ez szabályos-e egy egyetemi rendezvénynél. Passz, de gondolom nem véletlenül írják zártkörűnek ezt a napot. Adatvédelmi szempontból viszont elég necces, főleg, hogy a szervezőknek még csak arra sem futotta, hogy egy helyes kis tájékoztatót rittyentsenek ezzel kapcsolatban. Azt a tanácsot meg, hogy ha nincs ilyen kártyád, kérj valakitől kölcsön egyet, hadd ne minősítsem. Mondjuk ettől még a FB szerint teltházas lesz a Halott Pénz koncertje. 

Kedves Homár!

Szeretnék érdeklődni, hogy mennyire szabályos az, ha egy egyetemi rendezvényre csak abban az esetben lehet belépni, ha paypass bankkártyával regisztrálok, majd azt viszem magammal, mert csak úgy engednek be. Az már csak hab a tortán, hogy bent fizetni is csak ilyen módon lehet.

Külön felhívnám a figyelmet a szervezők "megoldására", amikor valaki feltette nekik a kérdést, hogy mit csináljon, ha neki nincsen paypass kártyája: " A Paypass kártyának pedig nem kell sajátnak lennie, így akár a szüleid/barátaid kártyáját is elkérheted és azzal beléphetsz a rendezvényre." (ez a nyilvános facebook esemény falán még mindig megtalálható).

Tudtommal a bankkártyák névre szólnak, nem szabad másét használni, főleg nem paypasst, amihez az esetek többségében még PIN-kód sem kell. Az esemény facebook oldala: az egész rendezvényé,  az adott nap.


Kategóriák: Hírek

Otthagyta a vonat a vonatpótlóval érkező utasokat

2015, április 22 - 09:40

"... miért kell elindítani a vonatot akkor, ha a vonatpótlós utasok nem érnek a vonathoz?" - írja olvasónk, és ez egy elég pontosan megfogalmazott kérdés. Nincs is mit hozzátenni.

Mire vagy jogosult a megváltott menetjegyedért a Budapest- Esztergom vasútvonalon?

1. Felszállhatsz a vonatpótló járatra Budapest Árpád hídnál.
2. Jegykezelés.
3. Megtapasztalhatod korodra való tekintettel az Óbudai temető idilli légkörét (egyenlőre még csak tájékoztató jelleggel, kívülről): kedvcsinálónak araszolás kb. 1/2 órán keresztül idegenvezetés nélkül.
4. Kreatív tevékenység - agytorna: a Híd túl messze van film nézése helyett - az ürömi elágazás még messze van - monumentális várakozás az óbudai vasúti átjáró után. Előttem nem az utódom, hanem a végeláthatatlan kocsisor.
5. Száguldás: helyett ...benevezés a csigavér futamra.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

II. kerület, 1 Mbit/s

2015, április 21 - 15:09

Azt már legutóbbi UPC-s posztunkból tudjuk, hogy szolgáltatók szabadon dönthetnek, hogy hova, milyen kábelt húznak, ha húznak egyáltalán, de arra szerintem kevesen számítottak, hogy Budán, a város egyik legdrágább részén nemhogy nem hasít a net, de a máshol minimum, itt egyben a maximum sebességet is jelenti. 

Kedves Homár!

Régóta izgat a gondolat, hogy megosszam Veled azt az Internet Kálváriát, amelynek idestova 8 éve a csapdájában vergődünk a csodálatos TÉ jóvoltából.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Siemens főzőlapot csak a víz nélküli főzés mestereinek!

2015, április 21 - 09:19

"Az életeddel játszol, ha tésztát főzöl a Siemens főzőlapon" - kezdte levelét András, ami azért valószínűleg kicsit túlzás, egy zárlat valószínűbb, de hogy a Siemens hogy gondolja a folyadékmentes háztartást, azt ne értem.

Kedves Homár!

Egy Siemens indukciós főzőlapunk van, mely „Er2”-es hibaüzenetet villogtatva vált használhatatlanná. Karácsony előtt. 2 nappal. Alig több mint másfél évvel a használatbavétel után. A központi márkaszervizt (BSH Kft.) hívtuk fel, hogy a garancia/jótállás keretein belül hárítsák el a problémát.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Burger King reagálás a "Magyaros vendégszeretet Ferihegyen" bejegyzésre

2015, április 20 - 16:33

Visszavonom múlt heti megjegyzésemet: a Burger King sem tojik az egészre, csak kicsit lassabban reagált posztunkra, amiben Dani panaszkodott, mert  Ferihegyen zárás előtt a BK-nál egyáltalán nem kapott enni, a KFC meg egy csoffadt szendvics alkatrészeivel szúrta ki a szemét.

Tisztelt Szerkesztőség!

Szeretném kérni az alábbi szöveg megjelentetését a Magyaros vendégszdretet Ferihegyen bejegyzés kapcsán.

A reptéren lévő Burger King üzletet – a belvárosi üzletektől eltérően – cégünk, az SSP Hungary Kft.

Kedves Dániel,

Ezúton szeretnénk elnézést kérni azért, hogy a Burger King üzletben dolgozó kollégáink mind hozzáállásukkal, mind pedig a nyitvatartási idő be nem tartásával kellemetlenséget okoztak Önnek.

Ugyanakkor hadd mondjam el, hogy évek óta azon munkálkodunk, hogy az általunk működtetett reptéri vendéglátóipari egységekbe betérő vásárlók elégedetten, pozitív élménnyekkel távozzanak. Igyekszünk – a szakmai tudás gyarapitása mellett – felvértezni dolgozóinkat azzal a vendégbarát attitűddel is, melyet minden kedves vásárlónk joggal vár el tőlünk. 

Erőfeszítéseinknek hála vannak pozitív visszajelzések, nemzetközi elismerések és sajnos időnként előfordulnak az Önéhez hasonló vészjelzések is. Igérjük odafigyelünk ezekre és megtesszük a szükséges lépéseket.

Bízunk benne, hogy a jövőben pozitív élményekkel is gazdagodik a budapesti repülőtéren.

Üdvözlettel,
SSP Hungary Kft.


Kategóriák: Hírek

Dögöljön meg a budakesziek lova is!

2015, április 20 - 14:02

Az elsőajtós őrületben én ott tartok, hogy az éjszakai buszokon ez a módi, de úgy látom, rég túlhaladt rajtam a történelem. Nem tudom, hogy az egész macera mennyire éri meg a BKK-nak, de különbséget nem látok a budaörsiek és a budakesziek között, úgyhogy tényleg fura a más eljárás. Rákérdezünk a BKK-nál a dologra,

T. Homár! A budaörsi utasok nevében követelem, hogy vezessék be a Budakeszire közlekedő BKK járatokon is az elsőajtós felszállási rendet! Egyúttal magyarázatot várok arra, hogy ez eddig miért nem történt meg.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Abcúg Gruppi!

2015, április 20 - 10:05

Mit vár az ember, ha rendel egy szűrőkosarat? Valószínűleg egy szűrőkosarat. Aztán cserét kér, amikor kiderül, hogy nyele van a kosárnak. Ez eddig tiszta sor. Na, de az utána következő levelezés! Pislogunk és hápogunk. A kép csak illusztráció???? Az anyjuk kínját. 

Tisztelt Cím! 

Rendeltem a Gruppigasztrotól a képen látható szűrőkosarat,amit tegnap át is vettem. Ma bontottam ki a csomagot és megdöbbenve látom, hogy nem egészen az általam rendelt termék van benne, amit kifizettem. Azért is csodálkozom,mert már elég sok mindent rendeltem a cégtől és eddig nem volt semmi hiba. Szeretném kérni,hogy valamilyen módon orvosolják a hibát.

Köszönettel,

M. Katalin

-------------------------------------------------------------------

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Jutyub diszkó és dohánybűz az Anker klubban

2015, április 17 - 15:14

Na, Éjszaka Hercegei és Bulik Királynői elő a farbával: egyedi eset vagy általános a benti dohányzás az Ankerben?

Buli, jó zenék és egy masszív szépséghiba! Jutyub diszko az Anker klubban és bűz. 

Épp átadtam magam a zenének és a jó hangulatnak, amikor erőteljes cigarettafüstre figyeltem fel. A mellettem lévő srác rágyújtott. Odamentem hozzá és (nem tagadom, ingerültem) kivettem a szájából a cigarettát és elnyomtam, majd kidobtam. Sajnos a bűz ettől nem szűnt meg, ugyanis másik öt ember gondolta úgy, hogy a zárt térben tiltott dohányzás rájuk nem vonatkozik… Az egyik, akit megkértem, hogy menjen ki a kijelölt helyre dohányozni közölte, hogy mégis mit képzelek, hogy ezen felháborodok?

Ezek után megkerestem az egyik ott dolgozót és megkértem, hogy intézkedjenek, hogy a dohányzás megszűnjön a tánctéren. A srác elég flegma volt (valószínűleg már nem a fáradtságtól), de elment és intézkedett. Állítólag a biztonságiakat beküldték, hogy rendet tegyenek. Visszamentem táncolni, de a cigarettafüst csak nem akart megszűnni. Körbenéztem és konstatáltam, hogy a DJ ugyanúgy szívja a bagót, mint a többi udvariatlan tahó. Ekkor úgy döntöttem, hogy hazamegyek. 

Kérdem én „kedves” dohányosok, hogy miért nekünk kell szívnunk azért, mert ti képtelenek vagytok kulturáltan élni a szenvedélyeteknek? Akinek nem inge ne vegye magára természetesen…

Én speciel allergiás vagyok a nikotinra. Ha sokat szívok belőle passzívan az olyan, mintha kést forgatnának a gyomromban. Miért kell nekem megszakítanom egy remek estét és hazamennem miattatok? Az ember természetes állapota az, hogy nem dohányzik (ki látott már újszülöttet cigivel a szájában világra jönni?). Ha rászoktál az magánügy, nekem mi közöm van hozzá? Nem gondoljátok, hogy ti korlátozzátok a személyi szabadságában azt, aki nem dohányzik? Miért nekem kell hazamennem egy buliból, azért mert nem vagytok képesek kulturáltan élni a szenvedélyeteknek? Ezt most lehet pro és kontra körbejárni, de a lényegen nem változtattok. Büdös a hajam és rossz a kedvem. Kicsit helyezzétek magatokat, a nem dohányzok bőrébe! Az Anker vezetőségét pedig megkérem, hogy fokozottan figyeljenek a dohányzástilalomra!

Klau


Kategóriák: Hírek

A legpechesebb autótulajdonos ever

2015, április 17 - 09:27

Noémi ritka szerencsétlen csillagzat alatt intéződő autóeladási ügye még olvasva is kimerítő. A megoldás kulcsa elvileg a kezében van az összes igazolással és hivatalos papírral, úgyhogy szerintem semmiképp ne idegeskedjen, csak írja meg újra és újra, hogy már nem volt az övé az autó, amikor fizetés nélkül parkolt. Azért futunk egy kört a parkolási társaságnál is, akinek meg van jobb ötlete, ne tartsa magában.

Tisztelt Szerkesztőség!

Kérem, olvassák el az alábbi történetet és adjanak tanácsot, segítsenek nekem, mert már belefáradtam
és magamtól nem tudom ezt az ügyet megoldani.

Eladtam az autómat az autóneppereknek szabályos, tanúk által ellenjegyzett adás-vételi szerződéssel és az autó törzskönyvével. Az eladás dátuma: 2013.10.15. A szóba jöhető hivatalokat megkérdeztem telefonon, hogy az adásvételit el lehet-e küldeni levélben. Azt mondták igen. Tehát így cselekedtem és ajánlott levélben elküldtem az önkormányzatnak és az okmányirodának. Ezzel én lezártnak tekintettem a dolgot.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Utazik a magyar a Niebelungok útján

2015, április 16 - 14:57

Túl magas busszal, időre hazaérni akaró sofőrrel és más komikus elemekkel tűzdelt szezonnyitó utazási poszt, és nem, ezúttal semmi OrangeWays, de ebből is látszik, hogy máshol is van élet. Igyekszünk megtudni, hogy a Neoline hogy látja a dolgot, és azt is, hogy hova lehet fordulni utazási panaszokkal.

Tisztelt Homár!

Örülök, hogy véletlenül ráakadtam az Önök honlapjára, mert már hónapok óta azon töröm a fejem, hogy milyen fórumon jelentethetném meg panaszomat a nyilvánosság előtt. A Neoline Kft. Kalandozás Utazási Irodáról szeretnék közzé tenni egy olyan történetet, amely tanulságul szolgálhat minden leendő utazni vágyónak. Igyekszem minél rövidebben összefoglalni a hosszú történetet.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mekk Elek, az optikus

2015, április 16 - 09:23

Kis üzleteknek nagy disznóságot kell elkövetniük, hogy kikerüljenek a Homárra. Nekik sikerült.

Kedves Homár!

Szeretném megosztani a velem történt esetet, talán elrettent néhány embert attól, hogy ebben az optikában készíttesse el a szemüvegét.

Kontaktlencsét vásárolni tértem be a Hősök terénél található April Optikába, ahol kedvesen felajánlották, hogy egyúttal megvizsgálják a szemem is. Az optometrista hölgy szimpatikus volt, nagyon alaposnak és hozzáértőnek tűnt. Megállapította, hogy mindkét szemem egy negyed dioptriát javult, ezért elhatároztam, hogy lecserélem a szemüvegem is és náluk készíttetem el az újat. Az ott dolgozó két eladó-hölgy is kedvesnek tűnt, még azt is javasolták, hogy melyik kuponos oldalon találok olyan kupont, amellyel 30% kedvezménnyel tudok náluk szemüveget készíttetni.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Fogadjunk, hogy jó napja van ma az ERSTÉ-nek!

2015, április 15 - 15:01

A kerületi ügyfeleket nyilván visszafogottan dobja fel a hír így 10 év után, de az ERSTÉ-nél remélem őrült fiesta indult, miután pár órája megtudták Balázstól, hogy mégiscsak működik fiókjuk a Ferencvárosban. 

Kedves Tékozló Homár!

Tegnap délután pénzt szerettem volna befizetni az ERSTE-nél vezetett számlámra, de mivel már fél öt volt, ezért a sarkon levő bankfiók helyett (1091 Budapest, Üllői út 121., az irányítószám lényeges lesz) másikat kerestem, amit a dolgozó emberek is igénybe vehetnek, munkaidő után.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Hiába a misszió meg a klán, beválthatatlan a szabadulós játékra vett kuponjuk

2015, április 15 - 10:33

Mióta elözönlötték Budapestet a szabadulós játékok a Homárra is jutott belőlük. A mai panasz ugyanarra a láthatóan kuponos oldalakra szakosodott szervezőre érkezett, mint az előző, úgyhogy ezek alapján a Csajos szabadulós, a Jancsi és Juliska, a Mesemisszió és a Hitclan hívószavakra inkább ne szabaduljunk rá. Igaz, jelenleg nem is lehet foglalni náluk költözés miatt. Hogy ez tényleg van, vagy csak terelés, majd kiderül, kíváncsian várjuk a május elejét.

Tisztelt Homár!

A Zumzi oldalán Csajos szabadulós (mesemisszio.eu) illetve Jancsi és Juliska játékra vettem kupont decemberben. Ez utóbbin voltunk és borzalmasan gyenge, gyermeteg, pedig kifejezetten pároknak hirdették.

Az időpontokkal és helyszínnel mindig variáltak, a leírás szerint nekem kell érdeklődni a játék előtt, hogy hová kell menni?!?!?!?!  A lemondásokat mindig azzal indolták, hogy valamennyi játékmesterük megbetegedett, telefonon nem voltak soha elérhetők.  Ezt követően ők hívtak időpontot egyeztetni rejtett számról. Ha előre tudom, biztos nem megyek, de a kupon már ki volt fizetve. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Kelletlenség a Telenornál

2015, április 14 - 14:30

Lehet, hogy rossz napja volt az illető ügyfélszolgálatosnak, és idegesítette az ügyfél is meg a szolgálat is, de ez nem sokra mentség, arra pláne nem, hogy azt mondja valamire, hogy ajándék, miközben hozzáad 3000 huf-ot a számlához. Mondjuk a vásárlók ezt észrevehették volna ott helyben is, dörmögöm a bajszom alatt csendesen.

Kedves Homár!

Egy történetet szeretnék megosztani ami nem velem, hanem a szüleimmel történt a Telenornál. Itt nem magát a Telenort kifogásolnám, hanem az egyik üzletükben, mégpedig a Mammutba dolgozó kollégáik kompetenciáját illetve inkább annak hiányát, illetve a hozzáállásukat.

Történt, hogy a szüleim mobil internetet szerettek volna és az ajánlatok átnézése után a Telenor mellett döntöttek. Be is mentek a Mammut 2. emeletén található üzletükbe, ahol meg is kötötték a szerződést, aláírtak 2 évet amihez járt egy USB-s stick amibe a micro SIM tehető, egy második SIM mivel megosztva használhatják a szolgáltatást egy másik készülékben, továbbá egy harmadik ajándék SIM, amin van pár GB adatforgalom, amit elhasználhatnak, aztán el lehet dobni vagy fel lehet tölteni ha kell. Az ajánlat mellé lehetett 3 forintért venni egy tabletet, amit igénybe is vettek.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mennyit tudna bevállalni a költségekből? - kérdezte a UPC az ügyfelet

2015, április 14 - 09:02

Úgy tűnik új üzletpolitikája van a UPC-nek: aki akar tőlük valamit, az szálljon be a költségekbe. Javasoljuk továbbfejlesztésre: lehetne olyan megoldás is, hogy az ember nem fizet, hanem ledolgozza a részét mondjuk gletteléssel vagy takarítással, esetleg ingyen ebédfőzéssel vagy hastánccal a szakiknak. 

Üdv,

Tavaly rendeltem a UPC-tól internet+kábel TV szolgáltatást (Budapest V. kerület). Kijöttek beszerelni és amikor már minden kész volt, kiderült, hogy a kábelen nem jön jel. A ház udvarán a falban elvezetett kábel hibás - ezt mondták akkor. A tisztán látás végett, ez egy kb 10-12m hosszan, és 2,5m magasan futó kábel, amit cserélni kellett volna. Akkor sajnos nem volt időm, hogy megvárjam, hogy ezt megtegyék (egyáltalán megteszik-e) ezért visszamondtam a rendelést, és másik szolgáltatót választottam. 

Idén a másik szolgáltatóval lejárt a szerződésem, ezért úgy gondoltam ismét kihívom a UPC-t. Természetesen ők egy év alatt nem vették a fáradtságot, hogy javítsák a hibás hálózatukat, ismét kijött tőlük a szerelő és ismét megállapította, hogy a kábel rossz. Ekkor felvett róla egy beruházási igényt, és azt mondta rendben lesz, megcsinálják, minden oké. 

A mai napon (április 10.) kaptam egy levelet a UPC-től ami így szól: "Tájékoztatjuk, hogy a kábeltelevízió, internet és telefon szolgáltatásainkat jelenleg sajnos nem tudjuk az Ön számára biztosítani. A UPC Magyarország Kft. az Ön által megadott címen kiépített kábelhálózattal nem rendelkezik."  Ez nyilvánvalóan hazugság, hiszen már be is kötötték hozzánk a hálózatukat kétszer is - sikertelenül. 

Mikor felhívtam őket, még durvább beszélgetésben volt részem. Az ügyintéző hölgy semmilyen konkrét információt sem tudott mondani, kivéve, hogy mivel a falban megy a kábel a közös képviselőtől is kéne engedély (akit soha nem kérdeztek meg). Ezek után bevallotta, hogy drágának találták a beruházást. Tíz méternyi kábel cserélése, (ami kb 5cm mélyen van a falban, beglettelve, le se festették azt a részt) drága ahhoz, hogy egy új ügyfelet szerezzenek... 

Ezek után az ügyintéző hölgy konkrétan ezt a kérdést tette fel nekem:"Mennyit tudna bevállalni a költségekből?" Köpni-nyelni nem tudtam... Mi az hogy mennyit? Mihez képest? Mennyi a teljes költség? "Nem tudja mennyi a költség, és ha tudná se mondhatná meg, De mennyit tudok bevállalni?" Természetesen mondtam nekik, hogy nem szándékozom kifizetni a hálózatuk javítását, ha nekik nem fontos az új belépő, akkor ne csinálják meg. 

Ha lehet tedd ki a sztorit, hátha meggondolják magukat. Kíváncsi vagyok, hogy a nyilvánosság ereje segít-e azon, hogy a UPC ne a leendő ügyfelével újítassa fel a hibás hálózatát, mondván: ha kell fizess azért, hogy utána fizethess.(egyébként a félretájékoztatás miatt amit e-mailben küldtek természetesen panaszt tettem a kolléganő ellen)

Köszönöm,

Bence


Kategóriák: Hírek

Magyaros vendégszeretet Ferihegyen

2015, április 13 - 14:44

Olvasónk Ferihegyen a Burger King invitálásának megfelelően beugrott kedvenc vagy nem kedvenc, de Whopper szendvicséért utazás előtt, aztán kalandozott egyet a szonszédos KFC-ben is. Jó nagy pofáraesés lett az ugrásból. Ennyit a magyaros vendégszeretetről. (A BK fotó a reptéri oldalukról származik.)

Nagypénteken történt, hogy fapadossal tartottam London felé. Késéssel érkeztem Ferihegyre. Miután visszavettem az övemet még volt 5 percem a beszállásig. Tudtam, hogy még legalább 3 óráig nem jutok kajához, így irány a Burger King, majd a gépem megeszem!

Tárvanyitva a pult, de eladó az nincs. Csak egy-két kóbor külföldi utas bolyong értetlenül. Hátraszólok a konyhában pakolgatókhoz, hogy HALLÓ. Erre megjön a nyakkendős headsetes kisfőnök és hangosan, széles kézmozdulattal olyan lendvaiildikósan artikulálva kihirdeti, hogy "ZÁÁÁRVAA". Megnézem a táblát 21:00-kor zárnak. Megnézem a telómon: 20:55 van.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1