Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 2 óra 36 perc

A prémiumétterem, ahol a rákok biodíszletek, az ételbe meg rákimitáció jut

9 óra 19 perc

Van az a szitu, amikor az ember megveszi a surimi névre hallgató halkészítményt (aka rákrudacska vagy nagyon őszinte pillanatban rákimitáció), és boldogan megeszi mondjuk spagettivel, de ez a pillanat egész biztosan nem egy önmagát minőségi dél-olasz konyhát vivő, a pazar környezetet többek közt rák- és kagyló-látványpulttal feldobó étteremben jön el, ahol 3000 huf-ot kérnek el a Spaghetti ai Frutti di Mare néven futó ételért. És nem, nem jó érv a gyakorlat mellett az, hogy már 10 éve így csinálják, és ipari mennyiséget adnak el belőle naponta.

Kedves Homár!

Nem tudom mennyire üti meg a Homár faktort az alábbi történet, de hátha valaki(k)nek érdekes lehet. Az említett étterem már szerepelt korábban a Homár történetei között, bár az abban megfogalmazott probléma számomra inkább pozitív, a hely sajátos hangulata, mintsem negatívum. Ellentétben a napokban tapasztaltakkal.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Máma már nem színez tovább

14 óra 38 perc

Azannya, ilyen kis semmi sztoriban ennyi nem oké részletet! Miért nem fest a hajfesték? Miért nincs magyar nyelvű használati utasítás  a dobozban? Hol a vásárlást igazoló blokk? Miért nem kérte el a vevő, ha nem adtak? Miért beszélnek lekezelően a vevővel, pláne, ha írásban tök normálisak tudnak lenni? Ilyesmik.

Kedves Tékozló Homár!

Nemrégiben barátnőmmel vettünk hajszínezőt az Infected Candy nevű cég átvevő boltjában (Zápor utca 2/b).  Megjegyezném, hogy blokkot egyikünk sem kapott.

Én a délután folyamán be is festettem volna a hajam, de már mikor kinyitottam a tubust, nem tetszett amit látok. Nem a megszokott állaga, szaga volt. Ráadásul kis darabkák is voltak benne. Gondoltam valami újítás. Magyar nyelvű használati utasítást ismét nem találtam a dobozon (3-4 éve használom ezt a márkájú színezőt, konkrétan ezt a színt is próbáltam már).

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Utcán flexszel az elszánt Jysk-vásárló

2015, július 28 - 14:31

Rég kaptunk ennyire filmszerű beszámolót. Én szinte láttam magam előtt, ahogy egy kicsit mackós hallgatag pasit konok elszántsággal igyekszik a legelképesztőbb módokon (jószóval, fejszével, flexszel, WD 40-nel) kivarázsolni a beletört szelepet a széklábból az anyukája kedvéért. Remélem, ha kell, az én fiam is megteszi ezt majd értem.

A problémával megkeressük a Jysket.

Kedves Homár blog!

Úgy gondoltam, hogy megírom esetemet a gödöllői JYSK üzlettel. Csak azért küldöm el, mert torkig vagyok azzal, hogy mindig a cégeké az utolsó szó, legyen szó bármelyikről, és sokszor mindent megtesznek, hogy ne kelljen semmiféle kártérítést vagy megoldást kínálni, azzal az indokkal, hogy biztos én voltam a hülye. Habár nem ez az első panaszom,  most telt be nálam a pohár.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Az Xperia Z3 se mind bírja vizet

2015, július 28 - 09:06

Úgy tűnik, a Sony Xperia Z3 pont annyira bírja a vizet, mint a Z2 bírta tavaly, ráadásul a kommentek alapján nem olvasónk az egyetlen áldozat. A fenti videó készítője szintén pórul járt a tesztelésen, de ahogy a beszámoló folytatásában elmondta, a telefon 2 nap fejjel lefelé lógatás után megjavult, amiből ő azt a tanulságot szűrte le, hogy a Z3 valamennyire vízálló (water-resistant), de nem vízhatlan (waterproof).

Kedves Tékozló Homár, ezt a nevetséges sztorit küldtem ma a Sonynak, remélem válaszolnák rá.

Tisztelt SONY Magyarország!

Miután májusban megvettem a "vízálló" telefonjukat, Sony Xperia Z3-at gondoltam eleget teszek a leírásának, és szerettem volna egy víz alatti képet készíteni a medencében, de abban a pillanatban ahogy vizet ért, meghalt a készülék.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A háttérben zabálja a mobilnetet a Telekom app

2015, július 27 - 15:01

Az lehet, hogy kényelmesebb meg gyorsabb, viszont jó drága mulatság ez így. Állítólag egy ilyen appnak a háttérben nullát kéne fogyasztania, vagy mivel a szolgaltató saját cucca, nem beleszámolódnia a számlába. Rákérdezünk a Telekomnál.

Sziasztok,

furcsa volt, hogy mindig gyorsan elfogy a Telekom mobilnet adatcsomagom. Megnéztem melyik app fogyaszt sokat, és láss csodát, a Telekom saját app-ja, amivel számlát lehet megnézi (pár száz kb-os PDF), befizetni, stb, néha játékokra regisztrálni (űrlapot kitölteni pár adattal, 10-20kb talán). Úgy zabálja a megabájtokat a háttérben, mintha pornót stream-elnék egész nap.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Gyereket vertek át a Minyonok nevében

2015, július 27 - 09:23

A minyonok, ezek a kis cuki sárga istencsapások igen komoly rajongótábort szereztek maguknak az elmúlt években. Annyira, hogy önálló filmjük FB-oldalán láttunk felnőtt embereket azon háborogni, hogy csak a vízfejben élő pestieknek jut promójáték, pedig a magyar vidék is követelné magának a jussát.  Így utólag, lehet, hogy ők jártak jól. Nem lesz ugyan bőründjük, de gyomorfekélyt se kapnak. A szervezők meg nézzenek gyorsan és mélyen magukba. Mekkora disznóság már gyerekeket szívatni!

Kedves Homár!

A Minyonok című rajzfilmhez kapcsolódóan játékot hirdetett  a forgalmazó, a UIP Duna: "Szeretnél Minyonok ajándékokat nyerni? Akkor keresd a Minyonok Quadbike-okat az utakon, fotózkodj velük, és gyűjtsd a lájkokat a rólad készült képekhez! Kövesd a Minyonok Facebook oldalát, hogy le ne maradj a július 3-án induló játékról, és hogy megtudd, hol találkozhatsz a különleges négykerekűekkel!"

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Pénzbe kerül a kifakult bérlet cseréje a BKV-nál

2015, július 24 - 14:30

Továbbra is nyírja a hőség a BKV-bérleteket, de a BKK által augusztusra beígért szuper védőtokok híre mellett újabb fejlemények is vannak az ügyben! Pl. hogy olvasónktól pénzt kértek a feliratokat elhagyó bérlet cseréjénél. A közlekedési cég múltkori tájékoztatása alapján teljesen érthetetlen, hogy miért. Ahogy az is, hogyha a Volán szintén hőpapíros bérlete képes vígan állni a farzsebben leledző hőt és párát, miért nyúvad ki ugyanettől idő előtt BKV-s társa.

Tisztelt BKV ügyfélszolgálat!  Kedves Homár!

Hasonló cipőben jártam, mint a kommentekben olvasható, sokakkal együtt, a 2-án vásárolt bérlet, mára (24-re), olvashatatlanná vált. Blogotokon felbuzdulva, betértem az első utamba eső bérletpénztárba, és kértem a szelvény cseréjét. (Az igazsághoz tartozik, hogy a bérletet, a BKV-nál drága pénzen vásárolt tokban, a farzsebemben tartom. De ugyanitt tárolom a Volános bérletemet is, ami szintén thermo papíros, és érdekes módon annak semmi baja!)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A töpörödés elérte a söripart is

2015, július 24 - 09:31

Én még ilyen gyönyörűen megfogalmazva nem olvastam érvelést arról, hogy valójában a vásárló érdekében történik a töpörödés. Kár, hogy a boltok polcain lévő árból a hagyományos, burkolt áremelés trükkre gyanakszik inkább az egyszeri vásárló, mint Loco.

Kedves Homár!

A mellékelt képen bal oldalon láthatod a "normál" fél literes dobozos sört, a jobb oldalon a lecsalt mennyiségű terméket (-1dl/doboz). Sehol nincs róla tájékoztató, még a honlapjukon sem, a boltok polcain viszont változatlan áron kínálják a 6 darabos pakkot, ami valójában kevesebb, mint a hagyományos 5 doboz fél literes sör. Ha nincs mellette egy 0,5l-es, nem is tudom, hogy mikor veszem észre.

Üdv,

Loco


Kategóriák: Hírek

Csúnyán átverte hűséges vásárlóit a Fressnapf

2015, július 23 - 14:10

Bár sikerült emlékezetessé tenni a cég 25 éves évfordulóját, valamit nagyon félrekalkulált a Fressnapf az ünnepi akció kitalálásánál. Januárban még "25 000 Ft értékű árkedvezményre jogosító utalvány"-t hirdettek, aztán nyár elejére sikerült belefutniuk egy versenyhivatali eljárásba a ki nem osztott füzetek és utalványok miatt, amitől nyilván nem független az akció feltételeinek - általuk némi eufémizmussal pontosításnak nevezett - változtatása. Kár érte.

Kedves Homár!

A Fressnapf állatfelszerelés-áruházban tapasztalt átveréssel kapcsolatban írok neked.

A sztori: év elején pontgyűjtő akciót indítottak, minden legalább 5 000 forintos vásárlás fölött járt 1 pont, 25 pont összegyűjtése után pedig garantált, szabadon levásárolható utalványt ígértek. (Tehát a 25 000-es utalványért legalább 125 000 forintot kellett elkölteni. Ez azért nem kis összeg.) Gyűjtöttem is szorgalmasan, és tegnap összejöttek a pontok. 

Ekkor közölték velem, hogy „picit” megváltoztak a feltételek:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Furán működik a Telenor mobilnet akciója

2015, július 23 - 09:27

Kicsit zavaros az akció az sms-ekben szereplő aktiválási és lejárati dátumokat nézve, meg úgy egyáltalán is. Rákérdezünk a Telenornál, hátha hirtelen mindenki megvilágosodik, és rend teremtődik a káoszban.

Kedves Homár,

a Telenor ismét átvert, ezúttal az akciós 500MB-os mobilnetszolgáltatással, amit az első hónapra 200 forintért kínál, egy hónapig. 

Megrendeltem a szolgáltatást az online szolgáltatásmegrendelő felületen (online.telenor.hu), ahol azt ígérték, hogy a megrendeléstől számított egy hónapig ezt a szolgáltatást nyújtják 200 forintért. (Tehát, hangsúlyozom: NEM az úgynevezett "fordulónapig", ami egy önkényesen megállapított napja a hónapnak minden ügyfél esetében, és a Telenor pontosan ilyen trükközésre használja, hogy a fordulónapon kiszámláz újra minden érvényben lévő szolgáltatást - akkor is egy havi díjat számlázva ki, ha a fordulónap előtt egy nappal rendelted csak meg, és csak egy napig használtad.) Ezt az 500MB-os csomagot tehát hangsúlyozottan egy hónapig ígérték, ez meg is jelent az aktív szolgáltatásaim között a webfelületen; ugyanakkor megjelent külön szolgáltatásként, 32 nappal későbbre datálva az indítását, az újabb, immár teljesárú 500MB-os csomag is. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Alkoholmentes a sör? Aha! Na jó, egy pici van benne.

2015, július 22 - 14:05

Az ember azt gondolja, hogy ha egy sör alkoholmentesként van árusítva, az azt jelenti, hogy nincs benne alkohol. Semennyi. 0.5% se. Hát egy túrót. Sőt egy Táfelcpicc-sörtesztet végigböngészve az derül ki, hogy minden ilyenben van.

A témában a Kisalföld már tavaly futott egy kört. Tőlük tudjuk, hogy "Minden sörben van némi alkohol, sőt a narancslében, a lekvárban és a kefirben is található, mivel az alkohol az erjesztés mellékterméke, amit 100 százalékosan nem lehet kiszűrni.", illetve, hogy "A Magyar Élelmiszerkönyv 2-702 számú irányelve alapján .... az alkoholmentes sör alkoholtartalma ... legfeljebb 0,5 százalék." És, hogy a sofőrök se idegeskedjenek tovább: "Elenyésző alkoholtartalma miatt az alkoholmentes sörből rövid idő alatt irreálisan nagy mennyiséget kellene meginnunk ahhoz, hogy jelezzen a szonda."

Hát így.

Kedves Tékozló Homár!

A minap a nagy nyári melegben munka után hazafelé, vettem magamnak egy Dreher alkoholmentesnek írt, ízesített sört. Majd amikor már a felét megittam, jobban megnéztem a dobozt, és akkor láttam rajta, hogy alkohol tartalom 0.5%. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

10 napig ázott a ruha a mosógépben, mert a szerelőnek elromlott a kocsija

2015, július 22 - 10:05

Címnek béna, valóságnak meg abszurd, mégis igaz. A Whirpool esetleg a körmére nézhetne a partnereinek, mert az, hogy ilyen indok miatt  kelljen 10 napig rohadó ruhák mellett várni egy szerelőre, az nagyon gáz. Amin nem segít az sem, ha egy hónappal (!) a bejelentés után önként jelentkeznek az ügyfélszolgálattól, hogy akkor mennének megjavítani. Gipsz Jakab mosogógépszerelő nevét senki sem ismeri, a Whirpoolét igen. (A videón egy mosás van. Tök érdekes, hogy mi zajlik a gép belsejében. De hogy ilyen kevés vízzel hogy lesznek tiszták a ruhák?)

Kedves Homár,

alább láthatjátok a levelezésemet a Whirlpool Ügyfélszolgálattal. Továbbítottam a fogyasztóvédelemnek is, és persze válaszoltam is, eléggé felháborít, hogy ennyivel próbálják elintézni. Szerintetek...?

Előre is köszönöm,

Tímea

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Fütyül a Békéltető Testület állásfoglalására az Extreme Digital

2015, július 21 - 14:04

Végtelenül hervasztó történet az Extreme Digital közreműködésével, olyan fincsi részletekkel, mint a váratlanul a munkahelyi telefonon bejelentkező ügyfélszolgálatos, a Békéltető Testület döntésére fittyet hányó cég, és a harmadik meghibásodása után kiteljesedő történet ügyintézése közben negyedszer is meghibásodó tablet - meg egy csalódott kamasz. 

2013. december 17-én vásároltunk a székesfehérvári Extreme Digital üzletben egy Prestigio márkájú tabletet, amelynek garanciája 2 év.

A készülék 2014 januárjában és júliusában két ízben egyaránt hosszú időre szervizbe került – garanciálisan. Legalapvetőbb alkalmazásai sem működtek, már bekapcsoláskor hibaüzenetek jelentkeztek. Mindkét alkalommal a ködös „szoftverfrissítés” megjelölést olvashattunk a munkalapon – amely azonban a problémákat csak ideig-óráig orvosolta.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ha-ha, azt hitte, hogy elég, ha kikapcsolja a roamingot?

2015, július 21 - 10:02

Szükséges-e az adatforgalom kikapcsolásán kívül mást is kikapcsolni ahhoz, hogy a telefonon kikapcsoljon az adatforgalom? - na hát erről az ékesen megfogalmazott kérdésről, és a hozzá kapcsolódó orbitális szívásról szól ez a poszt.

Sziasztok!

Történetem Vodafone RED előfizetőként kicsit olyan, mint a a sajtreszelős példa a Ford Fairlane-ből: enyhén szórakoztató, de inkább fájdalmas.

Májusban fapadossal elmentünk a feleségemmel Dubaiba. Második nászút, 5 nap, világjárás, dejó! Előtte megnéztem, hogy van-e a Vodának a világnak erre a részére olyan roaming csomagja, ami napidíj ellenében normál áron engedi használni a telefonomat. Beszéltem az ügyfélszoláglattal, elmondták, hogy nincs, tehát még itthon kapcsoljam ki az adatforgalmat, nehogy pár letöltött mail miatt egy használt autó árát kelljen kicsengetnem. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Hányszor mondtuk, Neveddmeg.hu!

2015, július 20 - 14:06

Azt nem tudom, hogy a germánium zuhanyrózsa vagy a benzines láncfűrész oké-e a megveszed.hu kínálatából, de az biztos, hogy a drónjukat trükkösen árulják. Olvasónk elég kemény leckét kapott az élettől, de ha már volt annyi vér a pucájába, hogy megírta az esetét mások okulására, kéretik nem osztani, inkább vonja le és terjessze a tanulságokat mindenki.

Kedves Homár Olvasók, 

Szeretném megosztani Veletek, hogy jártam a megveszed.hu webshoppal.

Megláttam egy remek facebookos hirdetést, miszerint a megveszed.hu -n most féláron kapok HD kamerás quadcoptert. Az oldalt böngészve először nem tűnt fel, hogy sehol nem szerepel a termék márkája, még a fotón sem látszik, miről van szó. A leírás végén volt egy videó linkelve, ami az állítólagos drón kamerájával készült, a címe az volt, hogy Syma X5C camera test, természetesen együgyű vásárlóként így már az ragadt meg bennem, hogy én bizony egy Syma x5c-t fogok megkapni, 39 000 Forint helyett 19 000 Forintért. Nem is tévedhettem volna nagyobbat. A csomagot természetesen csak készpénzzel lehet kifizetni átvételkor a futárnak, így nem marad semmilyen nyoma, de ekkor még mindig nem volt gyanús az ügy. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Telekom-matek

2015, július 20 - 09:59

Krisztián tanár úr szép levezetéssel bizonyítja, hogy nemcsak olvasni, de számolni sem árt, ha az ember vásárlásra adja a fejét. Az egyszeri jóváírás külön érdekes, amivel a Telekom szerette volna lehiggasztani az izgága matekost. Kérje mindenki azonnal, ha egyszer jár!

Tisztelt Tékozló Homár!

A mellékelten beküldött sorok alapján kiderül, hogy a hűségidő fogalma mit is jelent a magyarországi szolgáltatónál. A matematikai tudásukba is nyerhetünk bepillantást, mellyel fordítottan arányos a megmagyarázási képességük. Leginkább csak téjékoztató jelleggel írnám meg az alábbi tapasztalataimat a Magyar Telekomról, mert szerintem minden előfizetőjüknél ugyanígy trükköznek az „észre nem vett pénzek befizettetésével“.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Duplikált jegyeket árultak a Soundra?

2015, július 17 - 14:25

30 fokban a bejáratnál szembesülni azzal, hogy a jó drágán vett jegyeddel nem engednek be, mert nem érvényes, az milyen? Még magyarul is elfelejt tőle az ember. Reméljük Eszterék nem hagyják magukat, és utánanéznek a dolognak az IBUSZ-ban. Mi is rákérdezünk, hogy mennyire volt ez általános probléma.

Csalás áldozatává váltunk már a Balaton Soundra való belépés előtt

A történet a következő:

Mindenki full izgatottan várta a Balaton Sound rendezvényt, számos reklám és plakát hívja fel a figyelmet erre a színvonalas eseményre. Azt azonban soha sehol nem említették, hogy már a bejáratnál fenn akadások lesznek. Ott tékozló emberektől megtudván nem először van ilyen, hogy hiba csúszik a talán nem is olyan jól megszervezett rendszerbe. A mi kis haveri körünk, konkrétan öten, péntek reggel szembesült a jegypénztáraknál, hogy hiába a 16 ezer Forintos jegy a táskánkban, ha be akarsz lépni újra meg kell vásárolnod ugyanannyiért. Mert már valaki felhasználta azt.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Így ne hagyd magad átverni a BestByte-nál!

2015, július 17 - 09:47

A BestByte is régi barátunk, ezúttal viszont a nem a disznóság a lényeg a posztban, hanem az, ahogy levélírónk végigvitte az ügyet. 

Kedves Homár Blog!

Szeretném megosztani veletek a happy enddel végződő kis történetem, még pedig azért, hogy bátorságot adjon azoknak az embereknek, akik úgy érzik sérelem érte őket a kereskedő felől, de nem tudják, hogyan tegyenek pontot a végére.

Egy szép szombat este vettem egy e-könyv olvasót a BestByte-ban 25ezer forintért. Megnyugtattak, hogy ha 3 napon belül bármi történik vele, jöjjek vissza nyugodtan, azonnal kicserélik, plusz 12 hónap garancia is van rá. Hát, mondom nagyszerű, de úgyse lesz rá szükségem. Pedig lett. Hétfőn egyszerűen bedöglött a friss szerzeményem.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Csak követelt, de nem kezelt az Intrum Justitia

2015, július 16 - 14:36

Leírva persze egyszerűnek tűnik, de sok türelem és kitartás kellett az évekkel ezelőtt kezdődött ügy lezárásához. A tanulságok attól még a szokásosak: mindig olvasni és írni. No meg persze befizetni, ami jogos.

Tisztelt Homár! 

Intrum Justitia Zrt.-vel kapcsolatos az alábbi történetem, okulásul szolgál minden követeléskezelővel kapcsolatban:

Ne ijedjünk meg a fenyegetéseiktől 

Történetem az őskorban kezdődik: 2007-ben visszamondtam egy telefon előfizetést a T-Mobile-nál. Mint utólag kiderült a hűségidő lejárta előtt. Emiatt keletkezett egy kötbér tartozásom (80 eFt), amelyről 2012-ig fogalmam sem volt. Lévén egyetlen egyenlegközlő levelet nem kaptam tőlük. Az első „értesítő” 2012 év végén érkezett, de már az Intrum Justitia Zrt-től, mely szerint a T-Mobile rájuk engedményezte a követelést.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Bűzösborz lett a kigyulladt prémium telóból

2015, július 15 - 14:37

Kigyulladt ez szép teló? Milyen érdekes! De ne aggódjon, kicsit pofozunk rajta, és már ismét az öné! Na, kész is van. (Fú, de büdös!) A tok ugyan kicsit megolvadt, de hát erről nem mi tehetünk, ugye. (Bleeee.) Meg egy kicsit el is tört, de spongya rá, nem igaz? (Fúj, vigye már innen ezt a bűzbombát.) Na, akkor aviszontlátásra. Hogy mondja? Büdös? Méghogy bödös. Működik? Működik, akkor meg? 

Kedves Samsung, hogy gondolod ezt?

Kedves Homár Hilda!

Okulásul küldöm a történetemet, amely közel 2 hónap után még nem ért véget, a happy end nem is garantálható, mert a Samsung a tapasztalatom alapján nem gondolja azt, hogy a vásárlóiból él. Naiv Ügyfélként én is elég nagyot égtem – a Samsung Galaxy Alpha készülékbe szerettem bele, a Frosted gold árnyalatba, és mint azt mostanában megtapasztaltam, ez égetően nagy hiba volt.

2015.03.10-én az én Uram boldogan hozta haza a T-től vásárolt Samsung Galaxy Alpha készüléket a csodás arany színben – a korábbi Samsung SIII-as helyett lepett meg vele a születésnapomra. Nagy boldogan vettem használatba, rákerült egy nem olcsó Spigen tok, és egy tempered glass fólia – szintén nem az olcsóbbik fajta, szép készülék, drága készülék, vigyázzunk rá. Hurrá, béke van, valahol hallottam, hogy „ha az Asszony boldog, nem lesz többé gondod” – én konkrétan nagyon boldog voltam.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1