Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 2 óra 18 perc

A Wizz Air 22-es csapdájában vergődnek a búvárok

2015, szeptember 4 - 15:07

Nem, nem abszurd dráma! Maga a Wizz-élet bontakozik ki az alábbi levélben, olyan szépséges beszélgetésekkel, mint az
- Akkor most mit lehet tenni?!
- Panaszt kell tenni a honlapon.
- Azzal kezdtük. A honlapon az is ott van, hogy sürgős esetekben hívjam az ügyfélszolgálatot. Azt meg épp most teszem...
- Akkor ennyi.

De a sztori nemcsak a Wizz Air nehézkes panaszkezelése miatt érdekes. Időközben ugyanis kiderült, a csomagokat nem ottfelejtették, hanem otthagyták Egyiptomban, hogy elég üzemanyagot tudjanak tankolni a hazaúthoz. 

Az elmúlt két hétben az ügyben rengeteg minden történt még, amikről olvasónk holnapra ígért beszámolót. Addig ismerkedjünk meg az Örkény tollára is méltó sztori első részével.

Sziasztok,

Augusztus 22-én érkeztünk Hurghadából Budapestre a Wizzair éjféli járatával. A félórás késéssel való indulást leszámítva, a járattal semmi gond nem volt. Pontosan érkeztünk, hamar átjutottunk a kötelező körökön, és a több száz ember felsorakozott a csomagkiadó futószalag mellett.

Negyedórás toporgás után a csomagok megindultak, és elkezdődött a horgászás. A szalag kb. 5 percig ontotta magából a csomagokat, majd az ajtó becsukódott és két plusz kör megtétele után a szalag is leállt. Ekkor még 70-80 ember ácsorgott üres kézzel a kiadó körül és enyhe értetlenkedés futott át mindenki arcán. Újabb negyed óra tétlenség után megérkezett a menetrendszerinti felháborodás is. De azért vártunk tovább.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Profitmaximalizál vagy előzékeny a Tesco?

2015, szeptember 4 - 09:51

Nincs az a házhozszállító cég, ami képes felkészülni arra az extra esetre, hogy a megrendelője nincs jelen az átvételkor, az átvevőnek viszont eleve fogalma sem lehet arról, hogy mit visznek neki. Ettől még érdekes kérdés, hogy milyen szempontok alapján történik a raktáron éppen nem lévő termékek helyettesítése, mert azért 20 ezer helyett 27 ezret fizetni, az elég nagy különbség. Vajon a következő legolcsóbb áru ugrik be ilyenkor? Vagy a márkából egy másik fajta? Van-e összeghatár, ami felett már be sem teszik a csomagba a pótversenyzőt? És ha van, az termékenként számít vagy a végösszegtől függ? Rákérdezünk.

Érdekes történetem volt a Tesco online bevásárlással.

Röviden: szoktam adományozni a rászorulóknak, viszont nem készpénzt, hanem tartós élelmiszereket. Mivel saját céget vezetek és az idő nagyon értékes számomra, ezért gondoltam online oldom meg a dolgokat, milyen klassz a Tesco online shopping. Most 20,000 Ft-ot szántam egy bevásárlásra, össze is állítottam a csomagot 20,087 Ft értékben. Bar az ár meg volt adva, hogy irányár, gondoltam túl nagy különbség úgysem lehet, hisz alaptermékeket vásároltam.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Napi fúj: húslé a kukában, giroszhús az udvaron

2015, szeptember 3 - 14:05

A levélben fogyasztásáról nincs szó, sőt, épphogy a nemfogyasztáson van a hangsúly, de talán jobb is ez így. Bár speciel a csótány szerintem a nagyváros alapvető tartozéka, mint a villamos meg az aszfalt. Persze épp ezért extra gondosságot igényel egy vendéglátóegységtől az élelmiszerek tárolása.

Kedves Homár!

Éttermes házban lakom, katasztrófális állapotokkal! A segítségedet szeretném kérni, hogy az irományom minél több emberhez eljusson. A nevem légyszi ne jelenítsétek meg, így is elég nagy a kockázata, hogy még jobban kitolnak velünk, ha ez kiderül....

"Éttermi” horrorképek

Hosszú nehéz nap, túlfeszített idegállapot, de végre haza értem. Kinyitom a rácsos nagykaput és egyből megcsap a bűz… A feszültség nőttön nő bennem, de lenyelem a békát. Behunyom a szemem és a számon át lélegzek. Egészen eljutok a hátsó bejáratig, meglelem a kapcsolót, kigyúl a fény, és ami fogad az BOTRÁNYOS, ELFOGADHATATLAN ÉS EGYÁLTALÁN NEM EMBERI. Valami híg véres lé folydogál ki a szemetes kukák ajtaja mellett. Nem akarom tudni ez minek a leve volt…..

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mennyi a mobilnet a Telekomnál? Attól függ, honnan nézzük!

2015, szeptember 3 - 10:19

Az alábbi levél alapján csak annyiban lehetünk biztosak, hogy a Telekom forintért árul mobilnetet, amit a honlapján vagy appal is megvásárolhatunk, de, hogy mennyiért mennyit, azt csak ők tudják. Jól meg is kérdezzük őket, mert egyébként ebből a sok, egymásnak ellentmondó infóból ezt lehetetlen kihámozni. 

Sziasztok!

Az egész azzal kezdődött, hogy délelőtt feltöltöttem a Domino kártyámat, de előtte ellenőriztem a hozzá tartozó mobilnet csomagomat a Telekom androidos alkalmazásában. Nyugtáztam, hogy a számomra megfelelő tarifacsomagban vagyok (NetPlusz M / 1GB adat - képek csatolva), majd feltöltöttem a kártyát x összeggel. Ezután meglepődve tapasztaltam, hogy a mobil alkalmazás szerint csak 500MB a felhasználható adatmennyiség az 1GB helyett. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mennyit ér egy betört gyerekfej?

2015, szeptember 2 - 14:14

Kisgyerekekkel gyakran előfordulnak kisebb-nagyobb balesetek még akkor is, ha az ember folyamatos éber járőrözéssel és felderítéssel bolondítva éli a midnennapokat, polcok alatt leselkedő, ottfelejtett veszélyekre pedig eleve nehéz felkészülni. Hogy egy ilyen gondatlanság miatt bekövetkezett sérülést hogy lehet forintra váltani, sejtelmünk sincs, de megkérdezzük.

Kedves Homár blog,

Érdekelne, hogy ki mit gondol a velünk történtekkel kapcsolatosan.

Augusztus 24-én bevásárolni mentünk a maglódi Auchan áruházba, két éves kisfiunkkal. A vásárlás végéhez közeledtünk, amikor még benéztünk a babaruha részlegre. Miközben nézegettük és próbálgattuk a gyerekünkhöz a ruhákat, egyik pillanatban a kisfiunk elcsúszott a padlón és a "POLCOK ALATT FELEJTETT un: béka, emelő munkagépet" lefejelte, meghozza olyan szerencsétlenül, hogy betört a feje. Azonnal omlott a kis homlokából a vér az 1cm-es lyukon keresztül.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ki és kit zárhat ki az utazásból?

2015, szeptember 2 - 10:09

A kérdésekre a válaszokat igyekszünk megtudni a BKK-tól, de vajon ön hogy érzi, jogos felháborodás vagy eltúlzott panasz olvasónk levele? Szavazzon! 

Sziasztok!

Úgy gondoltam elküldöm ezt nektek is, legyen min csámcsogni. 

Budapesten a metrón kívül nem lehet olyan tömegközlekedési eszközt találni, ahol ne botlanánk szemmel láthatóan koszos, ittas, drogos, hangoskodó, kötekedő, akrilkádat szállító, vagy egyszerűen csak büdös emberekbe. Olyan emberekbe, akik egyértelműen nem felelnek meg az utazási feltételeknek még ha jegyük lenne is. A BKK ennek megakadályozására semmit nem tesz. Grátisz ha mindezt kocsi híján egy 3 hónapos gyerekkel kell lenyelned miután te is és a feleséged is minden hónapban megveszitek a bérletet.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mikor kezdjünk építkezni egy iskola mellett?

2015, szeptember 1 - 17:32

Leesett állú szülők, törődött pedagógusok, botladozó gyerekek és a hőségben is szorgalmasan dolgozó munkások együtt vágtak neki a 2015/16-os tanévnek a XIII. kerületben. Verhetetelen időzítéssel ugyanis szeptember 1-jén kezdtek egy szoborállítási projekt kivitelezésébe a Herman Ottó Általános Iskola sarkán. A díszkőfelszedési munkálatok megkezdése előtt egy pöpec kerítést állítottak fel ma, amivel egy csapásra sikerült teljesen elzárniuk az épületet a Pozsonyi út mindkét irányából és a Radnóti utcán a Duna felől érkezők elől.

A nép teszi amit tud: próbálja megsaccolni, hogy mi a jobb, két autó vagy az autó és a kerítés között landolni átkelés után, visszafelé meg a kerítésre tapadva araszol, és az elég forgalmas kereszteződésben az útra szorulva várja a közlekedési lámpa zöld jelzését meg a jó szerencséjét. Mindezt 2 hétig. 

A feladat beütemezéséhez ezúton is gratulálunk  minden illetékesnek.

 


Kategóriák: Hírek

Mosdó a Szécsényi parba van nyitva!!

2015, szeptember 1 - 14:49

A kenesei lokálpolitika szálaitól szeretnénk távoltartani magunkat, de emellett az igényes megoldás mellett azért nehéz szó nélkül elmenni. És nemcsak a helyesírása miatt.

A fecni háttere egy a veol.hu-n megjelent (tegnap este 10-re már eltűnt) cikkből kiderül: az önkormányzat a Vak Bottyán strandot augusztus 1-től közparknak nyilvánította, ezért a belépésért már nem kell fizetni (olvasónk ugyan mást ír, de már várjuk a válaszát), cserében viszont nincsenek vízimentők, se wc-k. (Utóbbit mondjuk én egy közparkban is el tudom képzelni, de mindegy.) A kerítésre gányolt feliratra ez nem elfogadható magyarázat. A polgármester gyorsan beígért egy igényesebbet. Bár gondolom a szezon után is arra járók helyiek, nekik pont felesleges infó ez.

Ezzel a füzetlappal üzennek a kenesei strandon a wc ajtón a fürdőzőknek.

Nézzük: veszel jegyet a strandra, majd pisilni (ne adj isten, kakilni) kimész a SZÉCHENYI (így kell írni) parkba, majd visszamész. Mondjuk 800 m séta. Vajon jegyet kell venni akkor is?

Majd amikor ezt cetlit lefotózza egy vendég, elküldi a veolnak, az felteszi az oldalára, akkor gyorsan valaki pánikba esik, és azonnal LESZEDI a veol.hu - valami, valaki hatására.. Mintha 1945-öt írnánk. Vajon mit ígért, mivel fenyegetett a mi nagy vezérünk?

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Dobborda csinált tépett farmert az egész családnak

2015, szeptember 1 - 09:51

Van valami elképesztő azért abban, hogy az Indesit a jogszabályra és az aránytalan többletköltségre hivatkozva nem akarja cserélni a mosógépét, amit egy hónap alatt háromszor szereltek ugyanazzal a problémával. Szerintem az átlagember az aránytalanságot valahol egész máshol érzi az ügyben.

Kedves Tékozló Homár!

Hosszú lesz. Már az elején leszögezném: ott kellett volna sikítva fejvesztve elmenekülnünk, amikor felvilágosított az eladó, hogy a Hotpoint-Ariston az Indesité... Nem tettük, íme a következmény.

2014 decemberben vettünk egy Hotpoint-Ariston mosó-szárító gépet az Euronicsban. Öröm-boldogság, plusz biztosítást is kötöttünk rá, ami a garanciát 5 évre növeli. Azt a tájékoztatást kaptuk, hogy ez majd milyen jó lesz nekünk, mert ha elromlik a gép, csak szólunk, rossz el, jó (új) be, mindenki boldog. Igen, csak azt felejtették el hozzátenni, hogy mindez a gyári garancia letelte után érvényes.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A Telekom mókolgat, az internet szünetelget

2015, augusztus 31 - 14:49

A poszt, aminek a mókolgatás kifejezést köszönhetjük, és azt a tudást, hogy a Telekom sms-eit nem kell szó szerint venni. 

Kedves Homár!

Az alábbi tapasztalatomat szeretném megosztani önnel, melyet nagyra értékelnék, ha a többi ügyféltársam okulásként közzé tennének a weboldalon.

Panaszt tettem a Telekomnál:

A történetem ősi időkre nyúlik vissza a mai rohanó világ tekintetében és azon "kevésbé szerencsés" ügyintéző számára, akihez kerül a panasz biztosan szörnyen unalmas is, ezért engedelmükkel vázlatosan írom le.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A márkahű ügyfelet is kiborította a a Sony-szerviz

2015, augusztus 31 - 09:55

A Cordon Electronics Kft. az egyik legnagyobb európai szervizhálózat hazai leányvállalata, működhetne akár európai módon is. Ehhez képest nálunk csak azért nem vezetik a szerviz-feketelistát, mert létezik a Telemax. Péternél azzal húzták ki a gyufát, hogy 24 hívásból egyszer sem sikerült elérnie őket telefonon, és a kinyomtatott(!) emailekkel felfegyverkezett anyuka sem jutott dűlőre velük, pedig amit egy mama sem tud elintézni, azt nem is lehet. De vajon miért nem tájékoztatja az Cordon az ügyfeleket csak úgy, a kapcsolattartás részeként? (De ettől még kézmeleg szappanos víz és telefon egy mondatban, jaj.)

Kedves Tékozló Homár!

A következő levelet voltam kénytelen küldeni a hivatalos Sony supportnak, a Cordon Electronics Kft-nak.

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Panaszt szeretnék tenni a Sony Xperia Z3 (D6603) IMEI(355188061628941) telefon minőségével kapcsolatban továbbá a Sony mobiltelefonjainak hivatalos, garanciális szervizelését ellátó Cordon Electronics Kft-vel kapcsolatban.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

There, UPC fixed it!

2015, augusztus 28 - 14:58

Örömmel jelentem, hogy a nemzetközi mezőny éllovasaitól ugyan még kissé lemaradva, de egy kifejezetten tehetséges gánykirály brigád tevékenykedik UPC színekben az országban! 

UPC Magyarország hibaelhárítása:

Nagymamámnál Balaton Faluközösségben a Sport úton így van a kábeltévé bekötése már több hónapja.

Ez év tavaszán a vízhálózat javítása közben a munkagép elvágta a kábeltelevízió kábelét, ami a földben volt elvezetve. 1-2 napra rá megjöttek a szerelők a hibát elhárítani. Elkezdtek ásni, ami nehéznek bizonyulhatott, így visszatemették a kiásott árkot és egy egyszerűbb megoldást választva, így sikerült megoldaniuk a problémát. Széttört elosztódoboz a 46-os számú ház előtt, onnan az esővízelvezető árokba dobott kábel a házakhoz vezető kis hidak alatt elvezetve több 10 méteren keresztül egészen az 52-es házszámig, majd a ház kerítésére felfűzve a kábel és így rákötve a házhoz menő kábelmaradványra. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A Telenor kivezet, az ügyfelek kiakadnak

2015, augusztus 28 - 09:40

Egy levél a sok közül, amiből kiderül, hogy hiába hívja a Telenor kicsit eufémisztikusan kivezetésnek egyes tarifái megszüntetését, az ügyfelek áremelésnek élik meg. A számok ugye nem hazudnak. 

Tisztelt Homárosok!

Szomorúan látom, hogy még nem árasztotta el a blogot a Telenorra panaszkodó bejegyzések áradata, pedig nagyon ideje volna. Hogy mire is gondolok?

Nem régiben kezdte a Pannon GSM-ből lett szolgáltató azzal a lépéssel a szivatást, hogy árat emelt, mert miért ne. Fel voltunk háborodva, egyoldalú szerződésmódosítás volt (jogilag hogyan is állunk ezzel?), de 1-2 forint, túléljük. (Itt közben volt egy lépés amikor megszüntették a djuice-t mert túl kedvező volt valószínűleg a fiatal korosztály számára és mivel nem jótékonykodó szervezet a mobilszolgáltatás, így ennek véget kellett vetni. Mondjuk a régi tarifámat én is megtarthattam, node meddig...)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Sir John Maynard kalandozásai a technika birodalmában

2015, augusztus 27 - 14:20

Oké, Sir John Maynard nem mai gyerek, mobilnet-csiholás közben átélt kalandjai kicsit komikusnak tűnhetnek, de levele ritka hasznos visszajelzés a Telekomnál a használati útmutatókat fogalmazó kollégáknak. Én a helyükben Sir John Maynardon tesztelném a javított változatot.

Látom Telekommal már tele a padlás, de azélrt hagy osszam meg veletek, mennyire odafigyelnek az ügyfelekre a mobilnetnél is (most 10 perce várok kb. a telefonos ügyintézésre - munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük - de azért igyekszem az összes szitokszót kihagyni... így mondjuk fele olyan hosszú az egész.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Gyerekeket hagyott pácban a BKV és automatája

2015, augusztus 27 - 09:17

Ha az eset felnőttel történik, akkor is idegesítő lenne, de így, hogy gyerekek kerültek önhibájukon kívül megoldhatatlan helyzetbe, egészen elképesztően gázos. Létezik, hogy egy metróállomáson senkinek nincs hatásköre az ilyen extra esetek orvoslására? Inkább úgy túnik, hogy a megoldáson kívül a jóindulat hiányzott leginkább a napból.

Sziasztok,

Gyerekeim kigondolták, hogy ők bíz moziba szeretnének menni. Mivel augusztusra még bérletet nem vettünk ( iskola ugye csak szeptembertől), így úgy engedtük el őket, hogy Újpest Központig ha elmennek akkor ott az automatából vegyenek jegyeket maguknak, mert itthon nem volt annyi, hogy a teljes útra oda-vissza elég legyen. Gyűjtőt kértek, ez volt a leggazdaságosabb megoldás.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A Spuri szerint az asszony cipekedni jó, de kussoljon

2015, augusztus 26 - 15:13

Spuriéknak üzenem, hogy az emberek nagy része ismerősök tapasztalatai alapján választ költöztető céget. Hosszú távon nem éri meg durván félrekalkulálni, késni, okoskodni az áfával, hirtelen pénz követelni, dolgoztatni a háziakat, és sutyerákoskodni a megrendelővel, mert csak egyszer lehet eljátszani, ügyfelenként.

Olvasónk pedig a jövőben bátran alkalmazza azt a megoldást, hogy a szórásból bármelyik irányban legjobban kilógó árajánlatokat eleve kiszórja. Azokkal ugyanis mindig van valami macera.

Kedves Homár!

Egy egészen friss élményemet szeretném megosztani Veletek, mert őszintén, álmomban nem gondoltam volna, hogy ez 2015-ben megtörténhet... Elnézést, ha túl hosszúra nyúlik, de igyekszem a lényeget összefogni.

A nővérem Hódmezővásárhelyről Budapestre költözött a hétvégén két gyerkőccel. Hogy ne terheljük a családot, úgy kértünk árajánlatot a költöztető cégektől, hogy konkrét, méretekkel ellátott listát adtunk a költöztetendő dolgokról és mint "tapasztalt szolgáltatótól" tanácsot kértünk az autó méretére és a rakodók szükséges számára vonatkozóan, mondván mi ne pakoljunk. Sorra érkeztek a 80-160 e Ft közötti ajánlatok, nagy volt a szórás, kiállási díj, km-díj, emeletfelár, hétvégi felár, utazási órabér és hasonló nyalánkságok. A legtöbb cég 2-3 rakodót javasolt, lift nélküli házak 3. (le), illetve 2. (fel) emeletről lévén szó, ez logikusnak is tűnt, hiszen a túl sok rakodó csak feltartja egymást. Standard 1,5 szobás lakás 1 szekrénysorral, 2 könyvespolccal, 2 nagyobb és egy gyerekággyal és sok-sok dobozzal- szerintem semmi különös...

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nemcsak a testépítők vannak ledöbbenve

2015, augusztus 26 - 09:53

Tamás, az isten áldjon meg, ha egyszer te magad is olyanokat tudsz írni, hogy "Tudom butaság az ilyet elhinni" meg "a valós, vagy manipulált hozzászólások dátumát mindig frissítik, ez több mint gyanús!" és "a honlapon feltüntetett Hegyi Róbert elérhetetlen, ha létezik egyáltalán", nem beszélve az Ügyfélszolgálati Osztály nevében levelező Figeczkyné Lőrincz Levenduláról, "akiről szintén nem tudni valós személy-e", akkor miért rendelsz ilyen helyről bármit is ???? - mondanám, de nem, mert ne bántsuk Tamást, inkább terjesszük: nem, a testépítők nincsenek ledöbbenve, és nincs olyan 10 kiló izom, ami erőfeszítés nélkül épül bogyóból. Nem beszélve a pénzvisszafizetési garanciáról.

Kedves Homár!

MEN SOLUTION izomnövelő kapszuláról azt írja a forgalmazó, hogy megerőltető edzés nélkül égeti a zsírt és a helyére izmot épít, fotóval illusztrált „hozzászólóval” bizonyítják a csodát.

Tudom butaság az ilyet elhinni, de egy agyi infarktus után egyedüli lehetőségnek tűnt a feleslegemet leadni, mivel a fizikai terheléstől el lettem tiltva. Továbbá bátorított a 100%-os pénz visszafizetési garancia, hát belevágtam! Egy hónapig 2015. június 23-ig fogyasztottam a készítményt.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Az igazi bűnbak a nyüves saláta, amelyik kihűti a májat

2015, augusztus 25 - 14:13

Hát úgy néz ki, ennek az étteremnek csak a weboldalát érdemes meglátogatni.

Kedves Homárosok!

Alább küldenék egy augusztus 10.-ei sztorit Balatonfüredről, a Borcsa étteremből. Tavaly már jártam náluk, és mivel meg voltam elégedve, megörültem, hogy idén a szállásunkon a félpanziós vacsorát az étterem segítségével oldják meg, így előre le is foglaltam 4 napi vacsorát. Sajnos aznapra nem tudták megoldani a félpanziót, de így is kétszer ettünk náluk. Íme a sztori:

Délután italokkal, pizzával (mivel este még vissza szándékoztunk menni, ketten-ketten elfeleztünk egy-egy pizzát) otthagytunk vagy 15 ezer forintot, itt még teljesen rendben volt a kiszolgálás. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mi legyen a bio rizstejben: mesterséges aroma, természetes aroma vagy egyik se?

2015, augusztus 25 - 09:50

Ha az ember bioterméket vásárol, akkor valami nagyon természetes, adalék- és egyéb anyagoktól mentes dologra számít, így elvárja és megnyugodva konstatálja a no artificial flavors (mesterséges aroma nélkül) feliratot egy ilyen terméken. De vajon jót, és egyáltalán mit jelent a no natural flavors (természetes aroma nélkül) felirat egy bio rizstejen? Létezik, hogy ugyanaz a termék lapul a dobozban mindkét esetben? Ha nem, mi a különbség közöttük? És átverés vagy nem átverés, ha egymás mellé kerülnek a Tesco polcain? Egy elégedetlen vásárló kérdezett, mi meg utánajártunk. (Aroma ügyben itt egy elég jó összefoglaló a tudnivalókról.)

Kedves Tékozló Homár csapata!

Egészségügyi okoknál fogva sajnos nem fogyaszthatok tejet, ezért rendszeres rizstej vásárló vagyok. Mindig is bosszantott, hogy egy gabona alapú ital drágább a boltokban, mint a tej (az én feltételezésem az, hogy az előállítás költsége nem lehet magasabb), de ezt már elfogadtam és nem is ezt kifogásolom most.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Én így akciózok, világos?

2015, augusztus 24 - 15:00

Vásárlóként nehéz elfogadni, hogy a vegyükegyüttolcsóbban-típusú oldalak igazából az eladóknak szóló marketingeszközök, de ettől még ez a helyzet. Az akciók előfordulhat, hogy kedvezőbbek, mint máshol, de egyáltalán nem biztos, szóval érdemes utánanézni - mint mindig mindennek.

Kedves Homár!

Az alábbi, talán már néha komikus levelezésbe szeretnélek Titeket beavatni. A veddvelem.hu oldalon megjelent egy akció, amelyben a tandemugrást akciósan 44.000 Ft -ért lehet igénybe venne. Mivel kíváncsi ember vagyok, ezért utánanéztem a szolgáltatást végző csapatnak, és meglepődve tapasztaltam, hogy az árak megegyeznek a veddvelem.hu akciós áraival.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1