Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 1 óra 8 perc

Az Uber nem tud számlát adni, de szerinte nem is kell neki

2 óra 2 perc

Tavaly november óta lehet Budapesten is használni az Ubert, ami egy szuper app arra, hogy fuvart szerezzünk magunknak a városban. Az várató volt, hogy az első panasz számlázási ügyben fog érkezett, mert a rendszer ugyan felkínálja a számlalehetőséget, de én még nem beszéltem emberrel, aki meg is kapta volna (valaki más esetleg?). Elsőre technikai malőrnek túnt, de aztán az alábbi levelezésből kiderül, hogy nem az. Az Uber arra hivatkozik, hogy ő csak egy platform, ami összehoz embereket egymással, nem szolgáltató, és neki nem kötelessége a számlaadás. Az biztos, hogy a törvény és az élet nincs összhangban, már csak az a kérdés, hogy a szabályozás nincs felkészülve az Uberre, vagy az Uber a szabályozásra.

Hello,  ítt van egy remek levelezés az Uberrel, amiben megpróbálok számlát kérni tőlük, hogy elszámolhassam a céges taxizást.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Állati tempóban indult meg az autópálya matricák árának visszafizetése

2015, március 4 - 15:09

Ádám szerint megkezdték az online visszaváltott megyei matricák feldolgozását, és belátható távolságra került a visszutalás is. Kár, hogy a NÚSZ Zrt. egy csigát és egy lajhárt versenyeztetett a megbízáskor.

 Kedves Homár!

A Nemzeti Megyei matrica online visszaváltásáról már volt szó és úgy látszik valami elindult, mert megérkezett nemrég a postaládámba az elektronikus számla. Minden egyéb részletezése nélkül csak néhány sort emelnék ki:

Fizetési mód: átutalás
Teljesítés: 2015. 04. 03.
Fizetési határidő: 2015. 04. 03.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Feketelista: Miza autóülés-huzat webshop

2015, március 4 - 08:38

Mi tudjuk minden autónál az ülések méreteit, csak nem foglalkozunk vele,! Ja, és a pénzvisszafizetéssel sem! 

(A NFH-nál rákérdezünk, hogyan érvényesíthetők a fogyasztói jogok külföldön működő cégek esetében.)

Történet rövöden:

Rendeltem egy autó üléshuzatot egy Suzuki SX4 s-crosshoz "Sport kék" színben, a MIZA autó üléshuzattól. 

A termék megérkezett, de a méret nem volt jó (túl nagy volt, mindenhol lógott), valamint fel sem lehetett szerelni a hátsó ülésre, hiányoztak bevágások, lyukak, továbbá nem az előre telefonon lebeszéltek szerint varrták meg.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A MÁV félretájékoztat, majd 5x veri le az utason a hibát

2015, március 3 - 15:19

Összehangolt munka: 1 pénztáros rossz tanácsot ad, 17 kalauz ellenőriz, de nem szól, de a 18. egy irtózatos büntetéssel lecsap! A rosszul kiszámolt bünti, az elírt név, a rossz helyre küldött levél szinte már szóra sem érdemes.

Kedves Homár!

Egy GySEV-MÁV együttes gyöngyszemet szeretnék megosztani veled és az érdeklődőkkel.

Levelezős hallgató vagyok Budapesten, Sopronban élek és dolgozok. Vizsgaidőszakok alkalmával heti kb. 4 alkalommal utazok a Sopron-Keleti szakaszon.

Már az első vizsgaidőszakban is kiderült, hogy nem a legjobb megoldás minden utazás alkalmával jegyért sorban állni hajnal 6kor, így megkérdeztem egy pénztárost van-e javaslata a problémára. Készséggel ajánlotta, hogy persze, van tanuló havi/félhavi bérlet, félhavi 8050 Ft, olcsóbb is, jobb is. Szuper, éltem vele 1., 2. vizsgaidőszakban gond nélkül utazgattam. Míg nem január 5-én megint beálltam a sorban, -Csókolom! Levelezős félhavi bérletet kérek Sopron-Keleti, jegypénztáros néni már készséggel nyomtatta is. Nagyszerű. Gondoltam a 15-én történt 5. felutazásomig.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

XXII. kerület, csatornázás, kapubeálló, önkormányzat, ígéretek, blah, blah - 2.fejezet

2015, március 3 - 09:50

Oké, abban végül is van logika, ha csak műszaki átadás után van teljes helyreállítás. Az még jó is, ha ezt tesztidőszak előzi meg, pláne, ha  a sitt meg gödör nem nézik végig mindezt. De, hogy mért megint a lakosság tájékoztatása sor tépődött le véletlenül a tervdokumentációról? Nem beszélve Az anyád p*csáját te kis k*csög!-ről.

Sziasztok!

Fenti poszt folytatásaként írok nektek, ugyanis van miről! Könnyen lehet, hogy a cikk hatására, két hete megjelentek a "szakemberek" a házunk előtt, és belefogtak a helyreállításba. Borzasztóan örültünk, hogy ennyi idegeskedés és kanossza után véget ér a történet, ám sajnos örömünk nem tartott sokáig, mivel a munkákat ugyan elkezdték, a földkupacokat és a sittet elhordták, a feltúrt földszakaszt nagyjából elegyengették, a kocsibeálló szűk szakaszán felszórtak valami építési hulladékot/morzsalékot, de egyebet sajnos nem csináltak. A kibontott térköveket, a kitépett oszlopokat nem rakták vissza - annak ellenére, hogy a jómunkásemberek figyelmét felhívtam rá, hogy ezekről se feledkezzenek el, válaszul csak annyit kaptam, idézem:

"Az anyád p*csáját te kis k*csög!"

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Hova lett a T-Home-nak szóló lemondó nyilatkozat?

2015, március 2 - 13:52

A postázott dobozokban a modemek megérkeztek, a melléjük csomagolt felmondó levelek viszont nem. Oké, fogadjuk el, hogy így volt. De ilyenkor nem kéne valami olyasmi, hogy hé ügyfél, küldtél pár modemet, de írást nem, mégis mit szeretnél mondani ezzel?  

A T-Hometól van netünk és azt a marhaságot találtam ki, hogy kábeltévés szolgáltatást is tőlük rendelek. 2014.november 10- én be is kötöttük, elmondták, hogy 14 napon belül kötbér nélkül elállhatunk a szolgáltatástól.

Másnapra rájöttünk,hogy nem felel meg számunkra a minőség, így betelefonáltam, hogy lemondjuk, mi a teendő? Az ügyintéző elmondta, küld e-mailben egy lemondó nyilatkozatot, ugyanígy küldjem vissza. Nemhogy visszaküldeni,de megnyitni sem lehetett, hárman kínlódtunk vele a helyi könyvtárban.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ön: Változik az ár? UPC: Áááááááá.

2015, március 2 - 09:20

Teljesen érthető, hogy Mardel becsapva érzi magát, de szerintem sajnos nincs igaza. Megmondták, hogy visszavonásig érvényes a korábbi ár? Megmondták, hogy a számlalevélen fogják értesíteni a változásról? Oké, arról mélyen hallgattak,  hogy ez egyből a következő hónapban lesz, de ez max. nem elegáns, szándékos megtévesztésnek nem nevezném. És ön?

Kedves Homár,

Van egy remek UPC net előfizetésem, tavaly márciusban kötöttem 1 év hűségszerződéssel. Az előfizetés díja 2590 Ft (volt).

A január 6-án kelt számlalevélen tájékoztattak a hűségidő lejártáról, idézem: "Tisztelt Előfizetőnk! Tájékoztatjuk, hogy az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és előfizetése a következő időpontoktól határozatlan időtartalmú szerződés alapján folytatódik. Szolgáltatását a határozott idő lejártát követően a korábbi kedvezményes havidíjak mellett biztosítjuk, mely kedvezmény visszavonásig
érvényes. A kedvezmény visszavonása esetén a havidíjban történő változásokról a számlalevélen tájékoztatni fogjuk."

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Albérlet-horror Csepel szélén

2015, február 28 - 11:59

Beköltözni egy albérletbe 2 hónapra szerződés nélkül, ahol már az első telefon után változnak a feltételek, szexmasszázzsal nyomaszt a főbérlő rokona és nem kapsz kulcsot a szobádhoz??? Ember!!! (Ne nagyon bántsuk a posztert azért, nyilvánvalóan van elég baja.)

És igen, ez már a hétvégi.

Sziasztok!

Egy elég sajátos albérleti kálváriáról szeretnék beszámolni Nektek. Aztán majd Ti eldöntitek, hogy van-e elég jó és elég tanulságosan elrettentő, hogy kikerüljön hozzátok...

Ide s tova: 1 hónappal ez előtt albérletet kerestem. Gyorsan. Az előző albérletemben lejárt a szerződésem és másikra volt szükségem, mert az ott eltöltött 10 hónap elég volt ahhoz, hogy ne akarjam tovább hosszabbítani. Szóval, elkezdtem albérlet után vadászni. Gazdag nem vagyok, sok pénzem nincs erre, így 45 - 50. ezer körüliek között keresgéltem. (Félelmetes, hogy milyeneket kínálnak ennyiért...)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nehézkesen megy a megyei matrica visszaváltása

2015, február 27 - 14:21

Hervasztó, mint Áder bajusza, amikor az online ügyintézést sikerül macerásabbá tenni, mint az ügyfélszolgálatos- sorbaállóst. Vajon mért onem lehet az ügyintézésről értesítést küldeni? És mért kell ilyen buhera-indirekt módszerekkel csekkolni, hogy megtörtént-e valami? Nem beszélve a pénz hollétéről.  

Kedves Homár Hilda,

Apró kellemetlenség - mások okulására.

Több mint 2 hete kitöltöttem az online igénylőlapot, amivel szeretném visszaváltani feleslegessé vált
megyei matricámat. Prózai oka az online ügyintézésnek, hogy általános nyitva tartásuk (H-P 8-16) nekem is munkaidő. Itt a modern technika, hajrá. Öreg hiba, most már tudom.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Megvezeti az Elvira az utasokat?

2015, február 27 - 09:55

Ugyanaz a vonatút ennyiért is meg annyiért is? Vagy van valami különbség köztünk? És egyáltalán hol van Boba?? (Celldömölk mellett.) Kedves MÁV-szakértők, szakértsetek!

Tisztelt Homár!

Szombaton utaztam Zalaegerszegről Budapestre a 9:45-kor induló vonattal. Meg akartam venni a jegyemet az Elvirán, de meglepődve láttam, hogy a 9:45-ös vonatra két változatban lehet jegyet vásárolni: gyorsvonati pótjeggyel, illetve gyorsvonati pótjegy nélkül. (Az Elvira ugyanazt a vonatot hozza pótdíjköteles és nem pótdíjköteles vonatként). A csatolt fájlban látható, hogy a vonatszámok ugyanazok, azaz ugyanarra a szolgáltatásra van egy drágább és olcsóbb opció. (És itt nem arról van szó, hogy egy vonatnak van IC jeggyel igénybe vehető része, meg egy "sima".)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

KDB Bank, ahol az ügyfél van a bankért

2015, február 26 - 14:03

Tessék-lássék értesítéssel letiltott bankkártya, önhatalmúlag átállított netes limit, külön díjért kérhető átmeneti módosítás és egy vagyonért cserélt bankkártya - ezek vannak a KDB-nél.

Kedves Homár!

Sokáig tűrtem, mire billentyűzetet ragadtam, de most már ott tartok, hogy nemcsak nálatok szeretném felhívni a KDB Bank pitiáner trükkjeire és lenyúlásaira a figyelmet, hanem a jövő héten az MNB illetékes hivatalához is fordulok.

A történet(ek) röviden:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mi folyik a Samsungnál?

2015, február 26 - 09:46

Szegény Zoltánt gondolom nem vigasztalja, de nem csak UPC, nem csak Magyarország, hanem  egy igazi világprobléma: itt egy amerikai fórum, ahol ugyanez a helyzet, és nekik is most kezdődött. Ott arra tippelnek, hogy a Samsung szervereivel van valami baj.  

Tisztelt Homár!

Mélységesen felháborít a Samsung és a UPC töketlenkedése, amit az emberrel művelnek.

Vásároltam egy 200 000 Ft-os "okos tévét" hogy internetes tartalmakat tudjak nézni rajta. Az egy dolog, hogy a kedves Samsung spórolásból a legkisebb memóriát rakta bele a tévébe, (ami nem bővíthető, és vásárlás előtt erről elfelejtettek szólni) így, ha youtubeon HD adást nézek, hiába a 30MB/s internet a film sok esetben szaggat, akadozik, élvezhetetlenné teszi a filmnézést. (Gratulálok a Samsungnak a fillérb..szóságán, legközelebb nem vásárolok ilyen terméket.)

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Termékbemutató és rántott hús a Könnyező Szűzanya tiszteletére

2015, február 25 - 14:12

Azannya! Zarándokútnak álcázott termékbemutató! A házaspár termék fogalmának bevezetése! Oltárra tervezett rántott hús! Egy förtelmes műfaj  nagy klasszikusát köszönthetjük ma.

Kedves Hilda, 

Ezt ma találtam a postaládámban, és egyből arra gondoltam, hogy hány vidéki hívő nagymamát fognak most jól megvezetni. A szórólap alapján inkább tűnik kirándulásnak a termékbemutatóra való invitálás, mint annak ami. Örülök hogy az én anyukám már ezeken edződve idősödött, de valószínűleg sok idős embert megtudnak vezetni. A többieket meg fel kellene világosítani valahogy! Jó lenne ha elmenne néhány ellenőr "féle" is erre a jó kis imádkozós kirándulásra!

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Eladták a tévéjét, aztán nekik állt feljebb

2015, február 25 - 09:31

Legjobb védekezés a támadás - nyilván ez a mondás a vezérlő fonal az Euronics üzletvezetőjének életében. Esetleg tesztelhetné a Jó tett helyébe, jót várj szerinti életet is, hátha boldogabb lenne tőle.

Sziasztok!

A sztori 2014. november 29-én kezdődött, amikor a barátnőmmel besétáltunk a Corvinban található Euronics üzletbe. Megtetszett nekünk egy Samsung 6400-as LED TV és úgy döntöttük megvásároljuk. Az eladó korrektül bemutatta a paramétereket, majd megkérdeztük, hogy van-e lehetőség arra, hogy a tv-t csak későbbi időpontban 2015. január második-harmadik hetében vinnénk el! (A tv-t azért vettük meg akkor, mert jó áron volt és azért szerettük volna később elvinni, mert éppen költözésben voltunk és addig nem akartuk már magunkkal cipelni). Az eladó közölte, hogy természetesen megőrzik addig a raktárukban. Kaptam egy számlát, amire rábélyegezték, hogy nincs átvéve és jóhiszemben távoztunk.

Innen már sejteni lehet, hogyan folytatódik a sztori.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Még mindig kenőpénzt próbálnak kérni a forgalmi vizsgáért?

2015, február 24 - 14:19

Gigantikus poszt, vérlázító részekkel, amik így összességében különösen ronda hosszú árnyékot vetnek.  Az meg, hogy a vizsgáztató az oktatóval karöltve pénz kérjen a tuti eredményért fújj, de gáz! Nekem is bedobta ezt az első oktatóm annak idején, meg is buktam azon a két próbálkozáson, aminek vele futottam neki. Azt hittem az elmúlt 10 év kikoptatta ezt a rettenetes hagyományt, erre tessék.

Tisztelt HOMÁR!

Kovács Viktória vagyok, egy 22 éves lány, aki jogosítványt szeretett volna szerezni. Kiválasztottam a legrosszabb autós iskolát, amit csak lehetett. A neve SOS Autósiskola. Azért fordulok most Önökhöz, mert a Tékozló Homárt mindenki olvassa, akit érdekel az igazság. Nagyon pórul jártam velük, és azért szeretném, ha esetleg lenne rá mód, hogy megjelentessék a történetemet, mert szeretnék ÓVA INTENI MINDENKIT tőlük. Szeretném, ha mások nem járnának úgy, mint ahogy én, hogy másokat ne tudjanak kihasználni, továbbá, hogy ne higgyék azt, hogy normális dolog amit csinálnak, amit megengednek maguknak, hogy átverik a beiratkozó embereket, hogy gyors és olcsó jogosítványt ígérnek, szakképzett oktatóktól. Ez mind ámítás.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A Gorenje, ami szeret mosni, csak nem tud

2015, február 24 - 09:25

Tibor azt hitte mosógépet vesz, pedig valójában magát az önjáró kiszámíthatatlanságot és kalandot engedte be életébe a Gorenjével. No meg a szerelőt. 

Kedves TékozlóHomár!

Az alábbi immáron nagyon hosszadalmas és bosszantó történetet szeretném megosztani mindenkivel, hogy még véletlenül se essenek olyan ördögi csapdába mint mi.

Gorenje W 6843 T/S mosógép mizéria

Az egész egy MediaMarktban kezdődött, ahol épp akciók voltak. Ki is néztünk egy mosógépet, ami pont ideális mérete és tudása miatt (kicsi a mosógép de 6kg ruha belefeér, A+++...) a frissen vásárolt lakásunkba. 135.900Ft helyett 99.900Ft nagyon jó árnak tűnt. Ki is fizettük és házhoz is hozták.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ingatlanosok, kíméljetek!

2015, február 23 - 14:23

 

Az ingatlanosok mind gátlástalan, erőszakos hiénák? Biztos, hogy nem, de az ilyen sztorik miatt van ez a kép róluk.

Kedves Homár!

Anyagi kár nem ért az alábbi esetből, de bosszúság igen, gondoltam, megosztom.

Hirdetem a lakásomat, a hirdetések végén kedves kéréssel az ingatlanügynökökhöz, hogy ne keressenek, mert nem szeretném a segítségükkel eladni a lakást. Van pár indokom, de nincs kedvem naponta párszor elmondani ezeket a telefonálóknak. De ha nem lenne ilyen indokom, akkor is dönthetek úgy, nem szeretnék ingatlanosokkal dolgozni. Próbálkozás persze ennek ellenére van, és egy-egy időszakban valahogy mindig hasonlóak a felvezetők: külföldi hölgynek kell befektetési célra, fiatal vidéki pár csak ma jár itt stb.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Újradátumozza a darabolt sajtot az Auchan?

2015, február 23 - 12:51

Nehogymá, potyára csomagoltam 2-dikán?!? Na fussunk neki még egyszer.

 


Kategóriák: Hírek

Nincs felkészülve a MÁV a megnövekedett jegyvásárlási igényekre Kelenföldön

2015, február 23 - 09:32

Lassan egy hónapja tart a Déli pályaudvar felé vezető alagút rossz állapota miatt a mizéria, legújabb fejleményként pénteken majdnem bejelentettek valamit, aztán mégse. Az utasok meg szívják a fogukat. És az egészet.

Tisztelt Cím!

Szeretném publikussá tenni a MÁV-START Zrt. felé megküldött panasz levelemet!

Köszönettel,

Egy elégedetlen utas (aki rendszeresen igénybe veszi a MÁV Zrt. szolgáltatást ezen az útvonalon)!

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Torkos István Fogadó: a reklám kell, a kedvezményt nem adja

2015, február 20 - 15:40

A Torkos Csütörtök mozgalomnak köszönhetően immár 10. alkalommal ehette tegnap degeszre magát olcsóbban a nép. A jubileumi akcióban részt vevő éttermek közül idén a sormási István Fogadónak sikerült a leggyorsabban bekerülnie a Homár torkos_csütörtök tagje alá, akik úgy tűnik a vendégeknek nem, a szervezőknek viszont elfelejtettek szólni arról, hogy mégsem vesznek részt az akcióban. 

Tisztelt Homár!

Tegnapi tapasztalataimat osztanám meg. Helyszín: Sormás, István fogadó, interneten a részt vevő éttermek között megtalálható, ez alapján választottuk. Korábban tartottunk ott rendezvényt, elégedettek voltunk, minden szempontból.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1