Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 2 óra 54 perc

Amikor az IKEA azt mondja, hogy ágykeret ágyráccsal, azt valójában úgy érti, hogy ágykeret ágyrács nélkül

6 óra 10 perc

Lehet ekézni a posztolót, hogy mért nem ragaszkodott a két dobozhoz, vagy miért nem állt le izmozni, hogy szerinte többet kéne fizetnie, de az elég egyértelmű, hogy az IKEA honlapja és a valóság párhuzamos univerzumok széleiről integetnek egymásnak. "A leírás a „képről szól”, nem az „ágyról”" érvelés meg egy orbitális BRUHA-MUHAHA!

Németországban az IKEA rövidítésnek egyik közkedvelt megfejtetése az „Idioten kaufen einfach alles”, azaz az idióták bármit megvesznek. Én eddig azt hittem, hogy ezt a nem-IKEA vásárlók gondolják az IKEA vásárlókról, talán az önkritikus IKEA vásárlók saját magukról. Van azonban több arra utaló jel, hogy az IKEA saját maga is így tekint a vásárlóira.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mekk Elek a Telekomnál dolgozik és netbekötéseket csinál

10 óra 56 perc

Bejelentem nektek,
Mekk Elek neves
egyetemes ezermester
ehelyett telepedett meg!

Péter netet szeretne. Mekk Elek megy, szerel. De Péternek nem kell e mester remeke. Helyette jegyzetel, neheztelve elemez rettenetes helyzetet. Emellett felkeres beszervezett embert, meg epekedve les ellenlevelet. De felesleges. Sejtem, emez eset nem lesz sebesen rendbe szedve.

Kedves Tékozló Homár!

Mivel már nincs más ötletem, gondoltam leírom nektek milyen klassz ügyfélszolgálata van a telekomnak (szigorúan kisbetűvel).

2014. szeptember 14-én a bérbe adott lakásomban lakó német albérlőmhöz kérése szerint megérkezett a szerelő, hogy bekösse az internetet. Mivel mi okos népek vagyunk, ezért a tavasszal felújított lakásban egy kábelcsatornával előkészíttettük az internet vezeték helyét, mondván mégiscsak szebb úgy.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Szokásjog írja felül a nyitva tartást a Brill Bisztróban

2014, november 22 - 14:44

Elég meghökkentő párbeszédet küldött olvasónk. Ezzel a szöveggel egy mezei étterem sem tenné túl szimpatikussá magát a leendő vendégek szemében, de az ország egyik legmenőbb, egy oldalnyi - ráadásul haveri beszámolók alapján tök joggal - bezsebelt díjjal büszkélkedő, minőségi vendéglátó helye pláne nem engedheti meg magának ezt a kommunikációt.  Szakácssapka ide, kolbászfesztivál oda, ha vasárnaponként 3-kor szokás zárni, akkor írják ki azt. (A teljes képhez hozzátartozik, hogy a levelet okt. 30-án kaptuk.)

Sziasztok!

Majdnem fővárosi lakosként ritkán jutok el Békéscsabára, ezért jó apropó volt, hogy a híres Brill Bisztróban látogatást tegyünk. Mivel láttam a honlapon, hogy vasárnap csak 11:00-16:00 között van nyitva, rendes vendégként, még az elindulás előtt felhívtam az éttermet, hogy asztalt foglaljak 8 fő részére. Fél 12-kor hívtam a honlapon megadott számot, hogy kb. 2 órakor érkeznénk.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nem biztos, hogy érdemes a Erste kék számát hívni

2014, november 21 - 15:08

Elek sok munkaórát és pénzt feccölt tudományos kutatásába. Megfigyelt, hipotézist állított, kísérletezett, következtetett és végül egy összeesküvéselmélettel megbolondított minidisszertációban összefoglalta az eredményeit. Ötöst mondjuk nem adnék rá, mert az ERSTE honlapon szerintem van pesti szám (oké, ez csak a fővárosiaknak segítség), de az tényleg érdekes, hogy a sztoriban meg nem nevezett mobilszolgáltató vajon mért számlázza emelt díjasként a bank kék számát.

Szia Homár és népe!

4 hónapom ment eddig el erre a dologra, dehát az idő akkor is megy ha nem csinál az ember semmit, tehát inkább töltsük hasznosan, reklamációval azt.

Tarifacsomagot váltottunk családilag. Az első számla a jóval kedvezőbb csomagokban 2x akkora lett mint előtte, aminek az volt a prózai oka, hogy fel merészeltem néha hívni a bankomat (Erste) akik előzékenyen és csakis, hogy nekem kedvezzenek, egy ún. kék számot adnak meg elérhetőségként harsányan a főoldalukon. A mobilszolgáltatóm pedig mint kiderült a 40-es kezdetű számokat nemes eccerűséggel emelt díjas számként kezeli. Így ez a csomagban lévő lebeszélhető összeget nemhogy csökkentené, ellenkezőleg, kiszámlázódik.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Pellengér: 89.5 Music Fm

2014, november 21 - 12:57

A Music FM adott a vidék-Pest ellentétnek. A tök jogos kérdéseket olvasónknál szebben mi sem tudnánk megfogalmazni.

Szeptember 12-én játszottam a 89.5 Music Fm-mel a Reggeli önindító c. műsorban, Ismerd fel és nyersz! játékot. Ez vagy zenei részlet vagy filmmel kapcsolatos felismerős játék. Nyertem is egy hordozható kis Music Fm -es rádiót. És egy tapasztalatot - miszerint ne játsz pesti rádióval.

Most november 18. van. A nyeremény sehol.  

Párszor rájuk csörögtem már, postázzuk, visszahívunk - de sehol semmi. Egy jól menő rádiónak nem telik postázásra? Azt nyomatták a telefonban, hogy menjek be érte. Valószinű ... 230 km- ről be fogok menni ........ Ha viszont nem telik postázásra, akkor miért nem mondják, hogy csak pestiek játszanak, akik személyesen át tudják venni a (reklám)nyereményt, be tudnak zarándokolni érte? 

Javaslom ennek a pitiáner bandának a szlogent a 89.5 Music Fm - Összehoz minket - ha pesti vagy! - ra módosítani.


Kategóriák: Hírek

Szőkenős panaszkezelés a Patronboxnál

2014, november 21 - 09:24

"Ilyen probléma HP patronnál nem is létezik. Azért nem létezik, mert én még soha nem találkoztam vele." Politikushoz méltó érvelés, bár a köz nevében remélem nem gondolkozik pályamódosításon a Patronbox Arrogánsfőnöke.

Szőkenős panaszkezelés a Patronboxnál

Biztos te is ismered azt az érzést, amikor végre sikerül megvenned valamit. Valamit, amire baromi régóta vágysz. Boldogan hazaviszed. Kipróbálod. És… hidegzuhany. Ez hibás. Oké, előfordul. Nyilván visszaviszed a boltba. Gondolod, majd mea culpáznak egy sort és kapsz szépen egy ugyanolyat, ami működik is. Vagy éppen téged néznek majd talajhülyének?  Van rá sansz. Legalábbis ha a Patronboxnál vásároltál…

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Egy hónap alatt csak összekoszolni tudta a laptopot a BestByte

2014, november 20 - 14:57

Lassan járj, tovább érsz, talán ez járt a BestByte munkatársainak a fejében, amíg egy hónapig vizsgálgattak meg rendelgettek alkatrészt egy laptophoz - amit végül máshol javítottak meg.

Kedves Homár!

Egy tanulságos történetet szeretnék megosztani veletek, hogy más ne járjon így, ahogy én jártam.

Szeptember elején észleltem, hogy a laptopom zsanérja eltörött. Gondoltam van a városban egy "jónevű" informatikai cikkeket forgalmazó cég, mely egyben szervíz is (Bestbyte) elviszem megcsináltatni hozzájuk.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Akció Spar-módra

2014, november 20 - 12:29

Akció van, csak nem nem úgy és nem annyiért, de holnapra már jól lesz kiírva! Hát ez hol a vevő problémája? Azon túl, hogy kötelesek lennének annyiért adni a bort, amennyiért hirdetik, az is kínzó kérdés, hogy vajon mért tart 1 napig, hogy javítsák a feliratokat?

Kedves szerkesztőség, nem kenyerem az áskálódás, de ma reggel remek kis témát találtam az oldalatokra az Interspar, Spar személyében.

Mai naptól Wunderlich borokat kínálnak a mellékelt Supershop kupon fejében fél áron, 1600 ft helyett 800 ft áron, mind a kuponon, mind a boros részlegen hirdetve.

Ennek örömére, mivel 3 ilyen kuponom is volt, gondoltam veszek 3 üveggel, hisz ennyit megér, többet nem igazán, ennyiért vannak jobb borok is. Pénztárnál közli velem az eladó, hogy 2 üveg vásárlás esetén érvényes a kupon, vagyis 6 üveg esetén tudom a 3 szelvényt érvényesíteni és nem üvegárból, hanem minden második árából jön le a kedvezmény. Mondom neki, hogy nem ez van kiírva, mire ő, tudja, dolgoznak az ügyön, holnap reggelre már biztos jól lesz kiírva.

Kérdem én, mi ez, ha nem egy jó nagy átverés, megtévesztés? A mellékelt kuponon is látszik, hogy mi van leírva. Amennyiben érdekesnek találják, remélem kerekedik egy kellemes cikk róla, mivel nem vettem a fáradtságot, hogy a vásárlók könyvébe írjak. üdvözlettel: Barna


Kategóriák: Hírek

Nem megy a tájékoztatás Pesterzsébeti Uszodának

2014, november 20 - 09:27

 

Abszolút el tudom képzelni, hogy Pesterzsébeten az uszodában ki van téve a pályabeosztás, és az ott dolgozóknak egyértelmű az alapján, hogy délután 5-kor nem érdemes gyerekkel odamenni, de könyörgöm, ezek a táblák elsősorban nem nekik vannak kitalálva. Tényleg olyan nehéz lett volna a pénztárban tájékoztatni az apukát a benti helyzetről?

Tisztelt Cím!

Az esetemmel szeretném felhívni mások figyelmét is, hogy hasonló eset nem essen meg velünk. 

Őszi szünetben gondoltam lemegyünk a pesterzsébeti uszodába.  A 7 éves kisfiam nagyon örült ennek, mert hetente jár úszni tanulni és imádja a vizet.  17 órakor mentünk be, mert 3 óra amúgy is elegendő és egy picit olcsóbb a jegy. A pénztárnál kértem egy felnőtt és gyermek jegyet. 2050 Ft volt összesen.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Kösz T a nagy semmit!

2014, november 19 - 15:13

Ha megkérdeznénk, 10-ből 12-en mondanák, hogy a szolgáltatóknak csak addig fontos az ember, amíg át nem szerződik hozzájuk, erre jön Feri, aki épp azzal a ritka dologgal találkozik, amikor a hűséges ügyfeleknek jár valami plusz. Persze a fő problémája nem is ez, hanem a népmesei motívumokat tartalmazó ügyintézés alatt elvesztegetett idő, amit abba feccölt, hogy két napig a környékbeli T-ket járja. 

Hogyan nem lettem telekomos

Általában Wifi közelében vagyok, ezért többnyire megfelel a Telenor havi 599 Ft-ba kerülő 50 MB-os adatcsomagja. Ugyanakkor időnként kevésnek bizonyul, ezért körülnéztem, milyen lehetőségeim vannak. A Telenornál a következő csomag 100 MB, de az már 999 Ft-ba kerül. Viszont a Telekomnál megtaláltam a NetPlusz Arany és Platina csomagokat, amik havi 590 Ft-ért 200 MB-ot adnak. Ugyanannyiért négyszer annyi? Ez már megéri. Gondoltam, hogy számhordozással át is váltok hozzájuk.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Pellengér: Nyugi a Hun utcában

2014, november 19 - 13:42

Piszlicsáré, de bosszantó rovatunkban a Nyugi nevú hamburgeres a mai alany. Nem azért, mert nagy ügy, hanem mert FB-ot kozmetikázni nagyon ciki.

Kedves Homár!

November közepén, egy pénteki napon hamburgerezni indultam egy a munkahelyemhez közeli, a neten sokat dicsért pub-ba, a Nyugiba a Hun utcában. Tudtuk, hogy sokat kell várni, ezért éltünk az előre rendelés lehetőségével, de 40 perc helyett így is 70 perc alatt készült el a szendvics.

Mivel nem vagyok egy ideges típus, megvártuk, fizettünk és elvittük a csomagolt szendvicseket. Várakozás közben láttuk, mekkora a helyben fogyasztók adagja (tányér saláta, szépen megpakolt hamburger).. A csomagokat kibontva viszont elcsodálkoztunk. A szendvics egy iszonyat sós húst és egy 1cm*3cm nagyságú kb fél centi széles camambert csíkot tartalmazott, nem túlzok 3 szál salátával....

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Az ELMÜ felvillanyozásától ments meg Uram minket!

2014, november 19 - 09:50

Értem én, hogy az ELMÜ egy nagy cég, ennek megfelelő sebességű működéssel, meg, hogy van egy protokoll és nem lehet bemondásra tolni a lóvét, de azért csak lehetne valahogy komfortosabbá tenni az  eljárást, hamár szegény fogyasztók ott állnak a szakik által tönkrevágott, füstölgő konyhában.

Szia Homár!

Motto:  ELMÜ: "Felvillanyozzuk több mint 110 éve" - nahát minket aztán sikerült.

Szeretném megosztani veletek kezdeti fázisú kálváriánkat az ELMÜ-vel, tanulságul.

Ott kezdődik a dolog, hogy októberben karbantartás volt a házunkban, melynek eredményeképp visszakötéskor a ház összes lakásában tönkrement kb. 3-5 elektromos berendezés, sőt, tőbb helyen füstöltek, egy lakásban konkrétan kigyulladtak eszközök. Üdvözöljük a 21. században! Az egyik lakó szerint a föld vezetékre kötötték az áramot/fázist (vagy valami ilyesmi, nem értek hozzá), emiatt a lakásokban lévő biztosítékok nem védték meg a berendezéseket.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Sajnáljuk együtt az utcai használatnak kitett Decathlon túracipő!

2014, november 18 - 14:56

"...egy túracipő volt, amit utcai használatnak tettek ki...”- a Decathlon ezzel a brilliáns érveléssel utasította el a városi terepen két hét alatt kinyúvadt cipő miatti panaszt. Hát igen, elképesztő, hogy milyen felelőtlen emberek vannak. Nemhogy vitték volna szerencsétlen Quechuát rendszeresen egy közepes hegyvidékre bármilyen időben!

Mi történt volna a Quechuával bármilyen idoben, rendszeres hegyi túra esetén? Ugyanez, csak nem 2 hét alatt Semmi! Nem kellett volna megalázni a városi használattal Krokodil Poll Maker

 

Kedves Homár!

Eljött a szeptember és ezzel együtt az idő borongósabbra, esősebbre fordult. Így időszerűvé vált elsős gyermekünknek egy vízálló bakancs beszerzése. Jártuk a boltokat és végül a Decathlonban kötöttünk ki. Itt találtunk egy vízhatlan Quechua túracipőt. Homárra való történetünk innen kezdődik:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Halló, itt a UPC ébresztőszolgálat!

2014, november 18 - 12:26

Mai lol: Paliról 24 órában gondoskodik a UPC, nem is értem, mért nem örül ennek. (lolindian.com)

Kedves Homár!

A T-home lassú és drága de legalább stabil ADSL helyett rendeltem UPC olcsó és gyors de megbízhatatlan netet anyagi okok miatt. Online megrendelőn beikszeltem, hogy kérem az SMS értesítést is.

Erre ma (2014.nov 18.-án) hajnali 2:30-kor (egész pontosan 02:30:59 -kor) jön egy SMS a +3670xxxxxxxx-es telefonszámról, hogy: "UPC sms: Tisztelt ügyfelünk, kérésére emlékeztetjük, hogy az egyeztetett időpontban telepítjük önnél a kért szolgáltatást! " 

Nos én nem emlékeztetőt kértem, hanem visszaigazolást, amúgy meg senkivel nincs megbeszélve pontos dátum, hogy mikorra jön és pontosan milyen szolgáltatást akar majd telepíteni. Tehát ennek így semmi értelme sincs, arról nem is beszélve hogy hajlani fél háromkor kissé dühítő UPC sms-re kelni. Még a behajtócégek sem küldenek SMS-t éjszaka.

Szóval a kedves UPC változtathatna ezen a gyakorlatán...


Kategóriák: Hírek

Miért gyűlöli a Telekom a Blackberry-használókat?

2014, november 18 - 09:56

T. (mint Tomi vagy Tibi) elképesztő dolgokról mesél levelében. Szerinte van egy csoport, melynek tagjait annyira nem csípik a T (mint Telekom)-nál, hogy egyrészt bizonyos helyeken nemhogy 4G-t, de 3G-t se juttatnak nekik, csak azt a nyamvadt E-t, másrészt a messengerét kovácsjánosok nem, csak üzleti előfizetők tudják használni, ők is plusz előfizetés fejében. Ezek a szerencsétlen páriák pedig tudjátok meg barátaim, a Blackberry-használók. Igaz ez és miért? - fogjuk kérdezni a T-től.

Kedves Homár,

Ebben a hónapban lesz egy éve, hogy vásároltam függetlenül egy BlackBerry Q10 típusú mobiltelefont. Időtlen idők óta hűséges Telekom előfizetőként meg sem fordult a fejemben, hogy szolgáltatót váltsak, viszont gyakori külföldi tartózkodásaim alkalmával inkább veszek országonként egy-egy eldobható SIM-et és azzal tartom a kapcsolatot az itthoniakkal.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Tiltólistás Lenovokat ad a Vodafone?

2014, november 17 - 13:34

Eszter a Lenovóból való kiábrándulásának pillanatait dokumentálta. A pillanatokat, amik közül az szinte semmi volt, hogy a tabletet csak nehezen lehetett bekapcsolni, mert aztán jöttek az IMEI-számokkal kapcsolatos wtf-pillanatok. (Az IMEI-számok mobileszközök azonosítói.) És ezt így hogy? - kérdezhetjük hüledezve Eszterrel. 

Kedves Vodafone!

Kérem, olvassák el a kálváriámat és segítsenek az ügy mielőbbi megoldásában!

Idén áprilisban vettem Önöknél egy Lenovo Smart Tab III 7-es tabletet. A kezdetektől fogva furcsán működött, nehezen kapcsolt be, akadozott, a végén már nem vette fel a töltést sem, így október elején
visszavittem az egyik üzletükbe. Problémamentesen átvették, kitöltötték a papírokat, beküldték a szervízbe, ígérték, hogy maximum másfél hét múlva visszaérkezik a készülékem javítva.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Btel - a magyar szolgáltató

2014, november 17 - 09:03

Olvasónk kezdetben lelkes, aztán csalódott, viszont nyilvánvaló alaptulajdonsága a makacsság és a kitartás. El tudom képzelni, ahogy naponta felhívta a Btelt az ügyével.

Tisztelt Szerkesztőség, Tisztelt Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blog!

Azért írok önöknek, hogy sokan megismerhessék kálváriámat, a Kecskeméti Bussines Telecom Nyrt (Btel) Xprime szolgáltatások során ért jogsértésekkel. Sokszor amikor beszéltem a T.ügyintézővel ( Pl. K.A:) a végén már úgy hozta ki hogy én vagyok a hülye. Ebben odáig igaza is volt, hogy hülye voltam, hogy szerződtem velük.

A történetem:

2014. április 11.-ével mentem át hozzájuk a Magyar Telekom Nyrt-től szünetmentes szolgáltatóváltással. Minden rendben meg is történt, mint ahogy a nagykönyvben meg van írva, átadás-átvétel kipipálva, gondoltam magamba milyen jó üzletet is kötötem én!

De jött a fekete leves: az Xprime-on elkezdett nem műkődni a reklám ( ha nincs reklám hogy csökkentsem a havi számlát-miközben az Xprime épp ezért jött létre?). Többszöri bejelentés telefonon, írásban többször érdeklődtem, a vége felé a Fogyasztóvédelmi hatósággal is már fenyegetőztem,írásban semmi eredménye, voltak leveleim amire nem is válaszoltak. Majd miután a telefonba is jeleztem, hogy csínáljanak valamit, az volt a válasz, hogy FOLYAMATBAN, de semmi eredmény és miután telefonban megemlítettem a hatóságot azt mondták csak nyugotan tegyek belátásom szerint (???? Na ez most mi gondoltam magamba ezeknek nincs aki parancsoljon????? Nem számít ezeknek se isten se ember, se hatóság???-ez is kiverte a biztosítékot nálam!-de ez csak mellékes mert még csak most jön a nagyrésze)

Közben (kevesebb mint egy hónapra rá hogy keletkezett az első hiba) jött a következő májusban megint csak reklám probléma, de ezúttal nem az, hogy nem jön, hanem az hogy túlsok jön. Ezzel nekem nem volna problémám, ha kapnák érte jóváírást, de nem. Megcsínáltam zsinórba kb 150-200 reklámot és egy kredit jóváírás sem volt! Jeleztem nekik ismét írásban, telefonon, eredmény szintén semmi.

Semmi eredmény, majd ezt megelégelve elküldtem nekik a felmondó nyilatkozatot NEM TELJESÍTÉS címén.

"Tisztelt Btel.
Küldöm önöknek a sorozatos mulaszutások és nemteljesítés miatt a felmondásomat, melybe kérem ingyeen megszűntetni az internet szolgáltatásomat, mivel önök megszegték a szerződést!
2014. júli 27."

Ez a nyomtatvány július 27.-én ment el nekik e-mailben és csak szeptember 5-én kaptam rá választ hiába hivogattam őket naponta is sokszor. Egyik fülükön be másikon ki, a végén már a főnököt kértem, de ő is csak azt mondta hogy MAJD, ennyi volt a lényege!

a válasz:

"Tisztelt XY Úr!
Ezúton kívánunk válaszolni 2014. júius 27-én részünkre eljuttatott levelére.

1. Az XPrime szolgáltatásunk révén ügyfeleink részére biztosítjuk azt a lehetőséget, hogy az amúgy önmagában is megrendelhető ADSL szolgáltatásunk havidíját csökkentsék. Ez azt jelenti, hogy az ADSL szolgáltatás igénybevétele révén az előfizetőnek mindenképp keletkezik egy fizetési kötelezettsége a havidíjból fakadóan, azonban az XPrime szolgáltatás révén, bizonyos feltételek teljesítése esetén jóváírjuk a a havídíj összegét részben vagy egészben. Azonban két külön szolgáltatásról van szó, ami azt jelenti, hogy az XPrime szolgáltatásban fellépő esetleges hibák nem jelentik egyúttal az ADSL szolgáltatás hibás teljesítését is.

2. Az április 17-én bejelentett hiba kapcsán tájékoztatjuk, hogy az XPrime mint az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény hatálya alá nem tartozó, azaz nem hírközlési szolgáltatás kapcsán alkalmazott eltérő kötbérszámítási mód szerint a bejelentést követő 72 órán túli fennálló hibára tekintettel az április 20. és 23. közti időszakra az Ön részére járó kötbér mértéke 877 Ft, mely jóváírást a mellékelt számla tartalmazza.

3. Az XPrime jóváírások kapcsán fel kívánjuk hívni a figyelmét, hogy a megnézett reklámok ellenértékeként - az első havi számla kivételével, figyelemmel az XPrime Szabályzat 5.3-as pontjára - minden hónapban jóváírtuk az Ön részére a teljes havidíjat, így az igénybevett ADSL-szolgáltatásért Önnek ténylegesen nem kellett fizetnie. Amennyiben a továbbiakban is fel kívánja mondani az előfizetői jogviszonyt, ezen díjcsökkentési lehetőség más internetszolgáltató igénybevétele esetén természetesen nem fog fennállni a jövőben.

4. A július 28-án részünkre eljuttatott felmondása kapcsán az alábbiakról tájékoztatjuk. Mivel Ön legutoljára augusztus 31-én is használta az ADSL-, valamint XPrime szolgáltatásunkat, ezért a továbbhasználat mint ráutaló magatartás okán a felmondást július 28-i keltezéssel nem tudjuk elfogadni. Az 1. pontban foglaltak alapján az XPrime szolgáltatásban fennálló hibákra való hivatkozással a hűségszerződéssel megkötött ADSL-szolgáltatás kötbér nélküli felmondását sem áll módunkban elfogadni, mivel ahogy azt az 1. pontban írtuk, az ADSL-szolgáltatást a szerződéses viszony alatt végig, hibátlanul igénybe tudta venni, így az XPrime szolgáltatásban esetlegesen fennálló hiba álláspontunk szerint nem elegendő ok a kötbér nélküli felmondásra.

5. A fentiekre tekintettel jelen levelünkre válaszként kérjük, hogy nyilatkozzon az előfizetői jogviszony felmondásával kapcsolatos szándékáról, melyet csak nyilatkozata időpontjára, vagy ezt követő más, jövőbeni időpontra tudunk elfogadni. Az esetleges felmondása kapcsán kérjük, mérlegelje, hogy ahogy az 4. pontban is jeleztük, felmondás esetén Önnek a hűségszerződés idő előtti felmondásából kötbérfizetési kötelezettsége keletkezik. Amennyiben mégis a felmondás mellett dönt, akkor a 2. pont szerinti, az XPrime szolgáltatás kimaradása miatt Önnek járó kötbért a hűségszerződés idő előtti felmondásáért kiterhelésre kerülő kötbérbe beszámítjuk. Ha az előfizetői jogviszony fenntartása mellett döntene, akkor a kötbért választása szerint az Ön által megadott számú bankszámlára történő utalással juttatjuk el Önnek, vagy a következő havi reklámegyenlegét csökkentjük vele, így ennyivel kevesebb reklám megtekintése szükséges.

6. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, az alábbi szervezetekhez fordulhat panaszával stb.

Üdvözlettel:
X.Y.
Adminisztrációs ügyintéző
BUSINESS TELECOM Nyrt."

újabb levelem:

"Tisztelt Btel!
Nyilatkozom, hogy a szerződést a kötbért (877 ft) érvényesítve felmondom 2014.szeptember 1-el, mivel a Telekom ezen dátummal szerelte le az analóg fővonalat, így a szerződés részét képező analóg fővonal már nem működött! (Kollégájuk szerint így lehetséges 2014.szeptember 1-el kérni a megszüntetést
Tisztelettel: X"

Az e-mailre nem válaszoltak. Telefonon mondtam le végül és a hölgy azt mondta hogy nem lesz kötbér... erre meg kiküldtek egy 15 e. csekket. Megreklamálom, de lehet feladom hiába nem jogos, mert amire ezek válaszolnak az igen sok idő, addig meg a késedelmi kamat stb. Ha még 15 ezer is de legalább vége!

Most szerződtem mással azzal megvagyok elégedve! Btel-el senki se szerződjön, ha nem akar magának nyügőt! Én megtanultam már!

Köszönöm aki végig olvasta.


Kategóriák: Hírek

Wellness jacuzzi nélkül

2014, november 14 - 14:45

A kehidakustányi Triászban felfedezték az oldszkúl vellneszt. Jacuzzi van, csak nem működik, email nincs, a vacsora viszont másfél kilométer gyaloglással érhető el. Ha a vendég kreatív, feltalálja magát.

Kedves Homár!

Édesapámnak születésnapjára ajándékba adtunk egy wellness pihenést, gondoltuk végre kiélvezik a jacuzzit és a szaunákat. A szállás.hu-n keresztül választottunk egy 3 napos csomagot félpanzióval a kehidakustányi Triász Aparthotelben. Csak reggelivel 4 ezer forintot spóroltunk volna, így fizettünk 22 ezer forintot. Édesapámék nagyon örültek neki, izgatottan várták az utazást.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

3 órás Zepter-bemutató 2 cukorért meg 1 rongyért

2014, november 14 - 10:14

Évek óta megy a termékbemutatós átverés, és oké, hogy néha kicsit változik a körítés, de azért csak volt már cikk erről a Blikkben is, hát hogy lehetséges az, hogy még mindig vannak akik bedőlnek neki! Szerintem mindenki beszélgessen el gyorsan a témáról a nagyival meg a szomszéd nénivel, és máris jobb hely lesz a világ. 

Üdv Homár!

Zepter! 
A múlt héten felhívott egy hölgy, hogy nyertem egy értékes tárgynyereményt vagy egy exkluzív kozmetikai csomagot és egy egészségügyi vizsgálatot, menjek be érte és egy előadás keretében megkapom a nyereményt. Határozottan nem bemutatóról volt szó és el sem hangzott a Zepter szó.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Megbüntették, pedig az app és a térkép szerint is jó zónában fizetett parkolást

2014, november 13 - 14:29

Judit parkolós sztorija kicsit nehezen érthető, a lényeget az erősebbek kedvéért is összefoglalom: a Trombitás utcában parkolt, ami a netes zónatérkép és az applikáció (csatolt képek) szerint is a 3025-ös terület (térképen sárga), 175 huf/óra parkolási díjjal. Judit hiába indította azonban el ügyesen a parkolást az appal, mire kijött a fodrászkodásból jól megbüntették, mert a parkolóőr és a kütyüje szerint a 323-as zónában állt, ahol 350 huf egy óra. Amiből az igaz, hogy a 323-as zónában 350 huf/óra az ácsorgás, csak épp ez a rész elvileg a Rózsadomb másik oldalán van (világoskék terület a Rómer Flóris-Bimbó között). Szóval valami biztosan és nagyon nem stimmel a rendszerben.  (Azért meg majd meghalok, hogy megtudjam, hogy a nyomi kis Vadorzó utcában miért nem kell fizetni a parkolózóna közepén.)

Szóval Trombitás utca. Megáll, leparkol (igaz, tolatva a rendőrök mellett, de ez most nem erről szól) és elindítja a fasza új applikációját, mert van neki, a nemzeti.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1