Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 1 óra 33 perc

Fahéj-gate utánlövés

2015, május 23 - 09:00

Viktor a budakalászi Auchanban fotózta nekünk a Nagy Auchan Fahéj Ügy mellé illusztrációnak, de szerinte nemcsak itt, hanem "mindenhol ki van írva, hogy kamerával nézik - lopásnak minősül, ne fogd meg kézzel, stb. mindenhol ezek a piktogramok, "tiltások", kamerás figyelmeztetések.. csak a hülye nem veszi észre!".

Azt azért tegyük gyorsan hozzá, hogy ebből azt még nem tudhatjuk, hogy Debrecenben is megvolt-e a tábla meg a kis műanyag kiszedő, arról nem beszélve, hogy a téma fő kérdése nem az, hogy szabad-e piszkálni a fahéjat kézzel (nyilván nem), hanem, hogy arányos következmény-e rendőröket hívni az ezt elkövető vásárlóra, aki nem mellékesen többször felajánlotta, hogy kifizeti a terméket, csak haladjon már tovább az élet.

Nesztek - tegnap lőttem a helyi Auchan-ban, aki számára ez a piktogram nem elég beszédes, ott bajok vannak!


Kategóriák: Hírek

Nagy felfedezést tett a debreceni fahéj-gate főszereplője

2015, május 22 - 14:35

Megvan a sztori Andrea és barátnője rendőri intézkedésbe torkolló fahéjszagolgató manőverével? A debreceni Auchan nekünk nem válaszolt, de egy helyi lapnak megírta, hogy szerinte jogszerű volt az intézkedés, viszlát. Ez is valami. Andrea életét viszont úgy tűnik alapjaiban változtatta meg az a kis kiszáradt, összetaperolt fadarabka. 

Kedves Tékozló Homár!

Köszönöm, hogy megjelentetted fahéj szagolgatásunk esetét, és azt is, hogy az áruházat megkerestétek. Esetedben mondjuk úgy tűnik fölöslegesen. Mi ezt pont ezért az előre megjósolható pofátlan, lekezelő, és gusztustalan válaszért nem tettük.

Az egyetlen ok, amiért megírtam a történetet, a tehetetlen dühöm volt.  Hogy ebben a tiltótáblákkal teli, agyonszabályozott kis országban, ahol lassan minden lépésünkre jut egy paragrafus, arra pedig egy hivatal, ami okkal, ok nélkül üldöz, büntet, saját igazunk bizonyítására kényszerít, ebből eredően az ország egyik fele abból él, hogy baszogatja a másik felét, egy szimpla bevásárlás sem múlhat el, valamely, tollvonásnyi halatommal felruházott üldöző vegzálása nélkül.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Kinyírta a UPC a digitális hangot

2015, május 22 - 09:18

Gábor ugyan nem írta meg, hogy az ország melyik részében gyászolja médiaboxának digitális hangját, de a sztori alapján nem ismeretlen a jelenség a cég előtt, úgyhogy megkérdezzük tőlük a holmiértmikorramennyit.

Kedves Homár!

Kb. egy hónapja a UPC-nél egy remekbeszabott frissítéssel kinyírták a média boxokon a digitális hangot. Hiba bejelentve, szerelőt küldik. A kihívott szerelő pedig a megadott időpontban amikor jönnie kellett volna, telefonált, hogy nem megy, mert minek, úgysem tud vele mit kezdeni, majd valamikor, egy nap-hét-hónap-év múlva, ha jön egy újabb frissítés amiben javítják, újra lesz digitális hang. Mások is panaszkodtak, de ő nem tud segíteni. Köszivisszhall. Ennyivel elintézve.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nászút extrával

2015, május 21 - 15:11

Nem mindig könnyű egy feldühödött, csalódott ifjú férjet kezelni, de azért csak meg kéne próbálni nem? 

Túl izgalmas nászút

Kedves Homár!

Az alábbi levelezést osztanám meg Veled és a nagyérdeművel, amit az Unitravellel (majdhogynem magammal) folytattam:

Febr. 26-án írt levelem:

"Kedves Címzett!

XY vagyok, ZZZ- s szerződés (3 éj Bangkok + 9 éj Koh Samui) számon utaztunk Thaiföldre 2015.02.12-25. között. Panaszom az alábbi:

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Egy szál faszban vagyok, bazmeg!

2015, május 21 - 09:11

Az utóbbi időben valami eltörhetett a szép hipszterbringákat készítő Ogre emberében, mert idén áprilisig csupa dícséretet kapott, aztán jötta a "vevőkhöz való hozzáálláson van mit javítani", meg az alábbi emberesnek mondható produkció. Lehet, hogy szabira kéne menni, hm?

Hello Homár!

Szeretném Veletek megosztani a mai felemelő élményemet a Városliget melletti Ogre Bike bringa szervizből.

A múlt héten mentem oda először, elmondtam, hogy generált szeretnék a bringára, illetve egy gyerekülést is szeretnék rá felrakatni. Mondta a fazon, hogy el van havazva, úgyhogy vigyem oda egy hét múlva, kedden nyitásra, azaz délre. A 2 éves fiammal mentünk, nagyon oda volt a sok bringáért meg a szervizért, úgyhogy gondoltam a kedvében járok és ma is elvittem magammal, a párommal együtt. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ez neked a vadonatúj meg az esztétikai hibás?

2015, május 20 - 14:54

Régi barátunk, a Valmart hiába állítja magáról, hogy vadonatúj, csomagolássérült és esztétikai hibás termékeket árul, ezzel Péter és a tapasztalatok alapján még jó páran tuti nem értenek egyet. Az okoskodáson túl (miért nem előre csekkol valaki egy számára ismeretlen céget????) futunk egy kört és megpróbáljuk megtudni, hogy  a hivatalok mit tesznek/tehetnek ilyen esetekben. 

Tisztelt Szerkesztőség!

Volt szó a blogon a Valmart Kft.-ről, beillesztem a történetemet és örülnék, ha fel tudnám venni a kapcsolatot a hasonlóan járt vásárlókkal (Robi, Dániel).

A Valmart Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-nél 2015.03.10-én vásároltam egy mosógépet, ami új, de szállítási sérüléses terméknek volt feltüntetve. A hirdetést az olx.hu-n találtam, telefonon és írásban megegyeztünk. Szállítást és beszerelést kértem, ami meg is történt. Kívülről ránézésre nem
láttam rajta nagyobb hibákat.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Wizz Air akció csalódott vásárlókkal

2015, május 20 - 11:25

Tegnap megint akciózott a Wizz Air (Minden második megvásárolt ülőhely ingyenes), amiről 2 levél is árulkodott ma reggel postaládánkban. Misi Milánóval szemezett, az akciós 170 VS. ma kora reggeli 30 eurós ár különbsége elég mellbevágó, még akkor is, ha azóta 130-ra változott. Az meg tök érthetetlen, hogy egy ilyen elég jól kiszámíthatóan tömegeket megmozgató akció alá miért nem tesznek izmos weboldalt, hogy ne legyen kontraproduktív az egész. Hacsak nem épp az a cél, hogy ne működjön, dünnyögik az öreg konteóhívők a bajszuk alá. Önnek sikerült jegyet vennie tegnap?

Tisztelt Homár!

A Wizzair megint ügyesen akciózott. Tegnap "második jegy ingyen" akciójukban a jegy délelőtt 76 €, este 170€ a két főre, ma reggel (az akció után) 30€ egy főre. Tiszta átverés!

Misi

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Csere-bere nevetek, fülest vissza nem veszek

2015, május 19 - 15:18

Az oké, hogy bugyit, fürdőrucit nem vesznek vissza, de én arról még nem hallottam, hogy a fülhallgató is ebbe a kategóriába tartozik, bár ha belegondolok, hogy milyen érzés lenne egy ismeretlen után a cuccot a fülembe szuszekolni, mélyen egyet tudok érteni a tiltással. Mindenesetre rákérdezünk, hogy mi a helyzet akkor, ha a netes vásárlásnál élő elállási jog és a higiéniai termékekre vonatkozó szabályozás üti egymást. 

Szia Homár,

szeretném elmesélni neked életem első vásárlók könyvébe való beírásának történetét röviden.

Vettem négy napja az A4Team webshopjában egy fejhallgatót. Nem vagyok se audiofil,  se gazdag, így egy néhány ezer forintos modell mellett döntöttem. Egy fontos dolog volt nekem, hogy legyen rajta hangerőszabályzó. Ezen a leírás szerint volt, úgyhogy megvettem. Az csak otthon, kibontás után derült ki, hogy az a bizonyos gomb a zsinóron nem szabályozza a hangerőt. Megállítja a zenét, meg következő zeneszámra ugrik, meg mindent csinál, csak azt nem, amire nekem szükségem lenne.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nem becsüli meg előfizetőjét a National Geographic

2015, május 19 - 09:48

Az ember azért fizet elő egy újságra, hogy gyorsan, kényelmesen és biztosan megkapja az összes lapszámot, Stefanie-nak egyelőre lassan, hektikusan, viszont sok macerával jár a NatGeo. Na, ki kapott kedvet a dologhoz? (A honlap szerint a terjesztő a Magyar Posta, párhuzamosan oda is lehetne írni egy panaszt.)

Kedves Homár!

Szeretném tanácsotokat kérni az alábbi ügyben:

tavaly decemberben előfizettem a National Georgraphic című újságra a Central Médiacsoportnál 1 évre. Az újság februártól kezdett el járni, havonta egy lapszám. Az akkorival nem is volt gond, rendben megérkezett. Utána a márciusi már nem akart jönni. Írtam a kiadónak ez ügyben és néhány levélváltás után megoldottuk a dolgot: küldtek egy pótlapszámot és megígérték, hogy ránéznek a terjesztőre, hogy ne legyen gond többé.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Raiffeisen, Raiffeisen, nem lesz ez így jó FRISSÜLT

2015, május 18 - 14:57

Tejfel Jancsi reakcióideje szerintem nem nagyon segíti az érdekérvényesítést a hétköznapokban - ezt a március végi sztorit 4 napja küldte, így a levél végén feltett kérdése leginkább költői, de azért érdemes lamentálni az egész történeten, különös tekintettel arra a részre, hogy a Raiffeisen-ügyfél fáradjon már át az OTP automatájához, mert az övék éppen nem működik.

Kedves Homár,

Egy szösszenet arról, hogy ingyenes-e az ingyenesnek ígért készpénzfelvét a Raiffeisen banknál. Tanulság nincs, hacsak annyi nem, hogy banknak szavát ne hidd... Amennyiben közlésre érdemesnek találod, tedd ki az oldalra.

Végtörlesztő vagyok, nekem nem járt az ingyenes banki elszámolás. A határidő lejárta előtt egy nappal - sajnos előbb nem volt lehetőségem rá -, március 30.-án reggel első utam az ominózus bank oktogoni fiókjába vezetett, kitöltött nyomtatvánnyal. Röpke órányi várakozás után sorra is kerültem (épp rendszerleállás volt, gondolom a sok hozzám hasonló halogató kérelemdömpingjét nem tudták befogadni) és az ügyintéző úr színe elé járulhattam.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Akinek az állam benyelte a manyup-hozamát

2015, május 18 - 10:48

A magánynyugdíjpénztárak államosítása sokak vérnyomását mozgatta meg 2011-ben, Mici sagája azonban az alapsztorin túl is kínál  bőven izgalmakat sok levéllel, abszurd fordulatokkal és sajnálatosan kevés eredménnyel. A sztoriban nincs külön kiemelve, de az Aranykor magánynyugdíjas ágazata 2013-ban húzta le a redőnyt, az eset nyitánya ehhez az eseményhez kötődik.

Kedves Homár! 
 
Engedjétek meg, hogy megosszam Veletek a megszűnt magánnyugdíjpénztári tagsági ki(nem)fizetésemmel kapcsolatos kálváriámat – mely immár lassan egy éve húzódik és még nagyon nem látni az alagút végét. (Ennek megfelelően a sztori hosszú, előre is elnézéseteket kérem ezért!)

Egyszeri ügyfél (én) anno, törvényi kötelezettségének eleget téve, belépett a munkáltatója által javasolt magánnyugdíjpénztárba (Aranykor Magánnyugdíjpénztár). A 2011-es államosítás alkalmával még maradtam náluk, azonban 2013-ban úgy döntöttem, hogy nem kívánom fenntartani a tagságom, vigye az állam a megtakarítást. Az államosítás értelmében a tőke ment az állam kasszájába, míg a reálhozam kifizetésre került (volna) az ügyfél részére.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nyílt levél az Extreme Digitalnak

2015, május 15 - 17:44

Az Extreme Digital és az idő nem barátok (és nemcsak azért, mert a cég olyanokat bír írni, hogy "Rendelésed átadtuk a Futárszolgálatnak, melyet 2000.01.01. szállít ki."), Tibor pedig egy hete nem tud mosni emiatt. Mi - minden visszafogottsága ellenére - a hónap egyik legkeményebb olvasói levelét köszönhetjük e viszonynak.

[csúnyaszó] Extreme Digital

Múlt pénteken online vásároltam tőletek egy raktáron lévő terméket, amit azonnal online fizettem is. Azt ígértétek (a weboldalatokon, és még a visszaigazoló emailben is), hogy 2 munkanapon belül megérkezik a termék. Ez szerény számításaim szerint e hét keddet jelentette.

Mivel ezt kedd késő délutánig nem sikerült megoldanotok, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatotokat (akikről kiderült, hogy a vásárlói panaszok meghallgatásán kívül semmire sem alkalmasak). Hosszas beszélgetést követően azt a határozott ígéretet kaptam, hogy bár a szállítás elmaradása a ti hibátok, ezen a héten pénteken megkapom a megvásárolt terméket. És ha a vezetőség felé panasszal szeretnék élni, akkor azt írásban tehetem meg.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A boltban undokok, de a kommunikáció tök oké a Sparnal

2015, május 15 - 09:24

Az alábbi poszttal eredetileg a Spart akartuk kutyázni, aztán mielőtt megjelent volna, olvasónk beszámolt a fejleményekről. Bár természetesen az említett üzlet összes dolgozója továbbra is sürgősen nézzen magába, azt is mondjuk ki, hogy a Spar kommunikáció remekül csinálja a dolgát.

A levél:

Tisztelt Tékozló homár!

Számtalanszor botlottam bele a XIII.kerületi SPAR Szupermarket (Országbíró u. 38-42) kis, apró trükkjeibe, ahol a termék akciós ára nem oda van téve, ahol az aktuális termék van.  Például A táblás csoki 100-assal olcsóbb, de csak ugyanazon márka x.y. ízesítésű (fel van sorolva apróbetűvel vagy 5) fajtája. Az ártábla a másik oldalra van rakva, ahol szintén ugyanazon márka, de nem akciós árú, más ízű csokijai vannak. Ha fizetés után észreveszed, odavezetnek, és megmutatják, hogy nem látod hülyegyerek, csak ezekre a fajtákra van akció. Persze... nem láttam, nem figyeltem, elnézést.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Helyfoglalás (egy bizonyos) érkezési sorrendben

2015, május 14 - 14:55

Andrea színházba ment, aztán az ott tapasztaltak alapján rittyentett egy nemzetkarakterológia gyorselemzést nekünk. Hogy következtetései túl messzemenőek-e, azt alul lehet véleményezni, de ettől tök függetlenül: minek írják rá a jegyre, hogy érkezési sorrend van, ha nem így csinálják? 

Néhány napja a Nemzeti Táncszinház egyik délutáni előadásán voltam két kisovodással, a Hagyományok Háza adott otthont az előadásnak. Mivel a jegyen az állt, hogy érkezési sorrendben lehet leülni, ezért korán mentünk.

Kiderült, hogy iskolai csoportak vannak főleg, ezért besoroltunk az első mögé. De kiállítottak bennünket a sorból, mondván: az a szokás, hogy az egyéni jeggyel érkezők (jelzem, mi többet fizettünk a jegyért) megvárják, amíg mindenki leül és akkor foglalhatják el a helyüket csakis az utolsó sorban.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A UPC mobiltelefon, ami sosem érkezik meg

2015, május 14 - 09:47

A telefont majd egy hónap alatt nem sikerült kiszállítania a UPC-nek. Bezzeg a részszámla-kiállítás egyből ment! És a magyarázatok között mi az a próbálkozás, hogy ballagás miatt van csúszás??? 

Kedves Homár!

Április közepén (19. vasárnap) rendeltem online a UPC-től egy mobiltelefont részletfizetéssel. Következő nap telefonon érdeklődtem a részleteken iránt, hamarosan feldolgozzák, minden rendben. Péntekre (24.) sikerült is feldolgozniuk, a várható szállítás 28. kedd, de mint kiderült lehet 1-2 nap csúszás, nem probléma. A visszaigazolásban leírták, hogy 26-tól számláznak minden hónapban, gondoltam nem is lesz ez gond. 

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Ha ez a prémium támogatás, milyen lehet a normál?

2015, május 13 - 16:11

Samsung, Telemax és egy csalódott Krisztián, akinek azt ígérték, hogy ő lesz a világ közepe, aztán valahogy mégsem jött össze.

Kedves Homár !

2014.11.08.-án vásároltam az Euronicsban Samsung Galaxy S5 sorozatú telefonomat. Mindegyik széria megvolt már, soha egyikre sem volt panaszom, tette a dolgát, ahogy egy prémium telefonnak kell. Szerencsére nem volt dolgom a Samsung ügyfélszolgálattal. 2015 márciusában szoftverfrissítést kapott a készülék, és onnantól kezdve a telefon használhatatlan lett, fényképezni, alkalmazásokat megnyitni lehetetlen volt, pillanatok alatt lemerült, megkeserítve ezzel a mindennapi munkámat.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Nem nagyon akaródzik a fizetés a bankoknak

2015, május 13 - 09:30

Ahogy zajlik az élet devizahitel-fronton, úgy jönnek a panaszok. Ezúttal az elszámolós résszel minden rendben volt, a kfiizetéssel viszont vannak problémák. 

Kedves Hilda!

Eddig csak lelkes rajongója voltam az oldalnak és a kommentelők jó részének, most azonban eljött az én időm. 

A múlt héten (17. naptári hét) megkaptam a Ráfázen banktól egy 2006-os személyi kölcsönöm "Ügyfélértesítő"-jét. Mivel a törlesztési időszakban kicsit elúszott anno a CHF a forinthoz képest elég kedves kis összeget, kicsivel több, mint 60.000 forintot állapítottak meg részemre, "tisztességtelenül felszámított összeg"-ként. Mivel nem is számítottam rá így nagyon jól esett.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A Telekom nem bírja követni a Posta újításait?

2015, május 12 - 14:36

Tele volt a net tavaly ősszel azzal, hogy végre a Magyar Posta szintetlép, és több más újítás mellett kötelezővé teszi a QR-kódot a csekkeken. Juhéjj XXI. század, viszlát sorbanállás! Robi is reménnyel telt szívvel várta a január 1-et, hogy aztán jó nagyot koppanjon. Állítása szerint  ugyanis a T egyelőre csak a kód helyét teszi rá a csekkre,. Talán hogy ne legyen olyan sokkoló a változás? Rákérdezünk.

Kedves Homar,

Közérdekű bejelentéssel kérlek, hogy ha időd engedi, kérdezz utána a megfelelő helyen annak, hogy akkor most 2015 eleje óta kötelező-e a QR-kódok nyomtatása a géppel teljesen kitöltött sárga és fehér csekkekre, vagy sem.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A hősök köztünk járnak

2015, május 12 - 09:58

Szabolcs még áprilisban borult ki azon, hogy 2 órát váratta a Vodafone, mert a problémája (biztosítási ügyintézés) mindenki másnál hátrébb van sorolva a rendszerben. A Vodafone bocsánatot kért, de Szabolcs szerint nem eléggé, ezért továbbment. Nem is hiába.

Kedves Hilda!

A vodafone panasszal kapcsolatban küldenék egy kis update-et.

A panaszkönyvi beírásra és az emailben tett panaszra válaszul kaptam egy semmitmondó levelet a Vodától, hogyhát ez egyszeri eset volt, sok volt a sorbanálló stb. stb.

Abszolút nem mondanak igazat, ezt a helyszíni tapasztalat és a saját munkatársuk is megerősítette amikor az eset történt, ezt le is írtam korábban, direkt várakoztatják a lehető legtovább a biztosítós ügyfeleket.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Pellengér: CBA Bp. Nógrádi út

2015, május 11 - 13:48

Hétfő reggel van, de azt hiszem nyugodtan kioszthatjuk az eheti Tuskó Oszkárt.

Bp.1125 Nógrádi úti CBA 2015 05.09. Mikor felhívtam az eladó figyelmét a penészes árúra azt válaszolta,hogy még nem járt le a szavatossága! Ez akár igaz is lehet,de az sem szokta őket zavarni,mert találtam már lejárt felvágottat is.


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1