Friss hozzászólások

Szavazás

Fog-e élni a végtörlesztéssel?

Bejelentkezés

Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 0 felhasználó van a webhelyen

Jelenlegi hely

Tékozló homár

Feliratkozás Tékozló homár hírcsatorna csatornájára
Frissítve: 7 perc 14 másodperc

Debrecenben pusztul a strand a stadion árnyékában

2 óra 5 perc

A debreceni Nagyerdőben egy ideje serény munka zajlik. A terület rehabilitációjának keretében nemcsak a stadion készül/t el,  hanem egy csomó más fejlesztés is: mélygarázs, kibővített Békás-tó, megújult szabadtéri színpad, játszótér, kondipark, tanösvény, ködszínház (bizony!)  és idén májusban csudiszép szaunavilágot is avattak a Gyógyfürdőben. És mindezen zsírkirály frankóság mellett olvasónk szerint ott áll a strand, mint egy kis időkapszulába zárt szerencsétlenség. A képek alapján tényleg elég oldszkúl állapotban van. Ez kidől, az be, az kopott, amaz meg rozsdás, és bizony itt-ott a természet is kezdi visszavenni magának az épületeket. Nyilván minden nem megy egyszerre, de azért mondjuk a strandszezon előtt a padok lefestése nem tűnik olyan nagy etvasznak, hogy évek óta ne sikerüljön. Mindenestre megpróbáljuk megtudni, hogy az általános kiglancolásba beleesik-e majd a strand is valamikor.

Tisztelt Homár! A mellékelt fotók Debrecenben a Nagyerdei Gyógyfürdőben készültek (a csilivili stadiontól 100 méterre), ahol 50 éve megállt az idő. Nehogy már Budapest azt gondolja, a romkocsmákkal egyedülálló divatot teremtett, íme, a romstrand!   Üdv: Lingár


Kategóriák: Hírek

Lehúzás a Bergusonnál

2014, július 23 - 15:34

Ebben a történetben azt hiszem minden van, ami megkeserítheti egy szervizszolgáltatás igénybevételét: félretájékoztatás, csúszás, elfelejtés, túlárazás. Ja nem, az elkészült biciklivel végül is elégedett a tulajdonos, aki biztosan nem infarktusban fog elhalálozni. Sehol egy indulatszó, sehol egy káromkodás, de még felkiáltójel sincs! Hát hogy lehet ilyen higgadt Homár-levelet írni!

Kedves Homár!
Szeretném megosztani veled egy kerékpárszervizben szerzett negatív tapasztalataimat. Köszönöm, ha felületet biztosítasz neki.

Július 7., hétfő
Javításra szorult a biciklim, egy mountain bike. Az óbudai Berguson Kerékpárszaküzlet és Szervizre esett a választás, mivel a közelben lakom és a Testbike-on összességében jókat olvastam róluk. Hétfői telefonos bejelentkezésem után a következő hét keddjére kaptam időpontot, délelőtt 11-re.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Spar Erzsébet megint

2014, július 23 - 08:59

Többször foglalkoztunk már a Spar Erzsébet utalvány felhasználási poliszijével, de úgy látszik örök darab ez is. A témához korábbi poszt APEH-állásfoglalással turbózott Spar-válasszal és egyéb okosságokkal itt. A hivatalos levél nekem mondjuk csak arra magyarázat, hogy miért nem adhatnak vissza belőle, arra nem, hogy miért nem lehet ráfizetéssel használni, de ezt majd megpróbáljuk megint megtudni a Spartól.

Kedves Homár! Az alábbi szösszenetet küldtem a Spár számára délutáni bosszantó vásárlásom eredményeképpen a Wesselényi utca 4/6 villamosmegállónál lévő üzlet elhagyása után. Ráadás ez már nem is az első alkalom volt. Sajnos a probléma létezik és tudnak is róla (!), az interneten keresve számos más helyen, fórumokban is említésre kerül.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Lenovo-javítás Gyurcsók-módszerrel

2014, július 22 - 14:49

Olvasónk laptopja bedöglött, emiatt június 2-án felvette a kapcsolatot a Telemaxszal, a Lenovo hivatalos hazai szervizével. Majd 1 hónapig próbálta rávenni őket, hogy a javításhoz vigyék már el a gépet tőle. A Tmax eközben sokat ígérő, apró meglepetésekkel tartotta fenn az érdeklődését: hol automatikus választ küldött neki, hol postást csomaggal vagy futárt borítékkal, de a kütyü nem mozdult otthonról egészen július 7-éig. Lehet, hogy a Gyurcsók-féle távgyógyítást próbálták számítógépekre adaptálni, és ekkorra látták be, hogy nem fog menni? Azóta mondjuk semmi hír a gépről, de reméljük, a sztori végét a gyógyult Lenovon írja meg majd Csaba. A meglehetősen egyoldalú levelezésben egyébként csodálatosan követhető a folyamat, ahogy a civilizált, udvarias emberből a folyamatos ignorálás miatt kezd előbújni az orángután, és az udvariassági formulák meg a megszólítás helyét átveszik a felkiáltójelek meg beragadt a Caps Lock. 

06.02. Tárgy: Automatikus válasz: LENOVO V370 javítás- Vác Küldve: 2014.06.02. 10:38
Feladó: Lenovo <lenovo@tmx.hu>
Címzett: XXXXXXXX
Másolatot kap: 

Tisztelt Ügyfelünk! Ez egy automatikusan küldött e-mail Lenovo készülékek szervizelésével kapcsolatban. Amennyiben már megküldte nekünk a saját és készülékének adatait (melyek alább olvashatók), szíves türelmét kérnénk, amíg kollegáink felkeresik Önt a készülék elszállításával kapcsolatban.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

40 perce várakozom, cérna elszakad

2014, július 22 - 09:01

 

Ezt most speciel a Vodafon kapta, de úgy érzem, Csalódott Jenő mindazok nevében ordított az ügyfélszolgálaton, akik érezték már úgy, hogy csak addig fontosak a szolgáltatónak, amíg leszerződik élete végéig. 

Szombat délelőtt abban a reményben kerestem fel a Westend-ben lévő Vodafon ügyfél szolgálatot, hogy szerviz javításra leadott, jótállásos telefonomat reparálva vissza kapom, hiszen három SMS-t is küldtek, hogy a leadás színhelyén megjavítva átvehetem. Nem kell a hétköznapi tolongókat szaporítva feltartanom kedves ügyintézőiket. Ezelőtt két héttel kerestem meg őket, elunva 16 hónapos készülék visszatérő hibáit, vásároltam 70 ezer forintért egy telefont. A régebbit otthagyva hátha tudnak kezdeni valamit vele.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Béla így parkolt

2014, július 21 - 14:08

aztán csodálkozott, mert jól megbüntették. Egyet nem értését a filozófia legalapvetőbb kérdéseit feszegető levelében tárta Közterület Felügyelet elé. Természetesen ontógiai fejtegetés ide, történelmi távlatba helyezés oda, egyáltalán nincs igaza, ahogy azt a Fegyületet szépen a válaszlevélben meg is indokolja neki, de szép próbálkozás volt, és az vesse rá az első követ, aki még sose parkolt a fenti módon. A mi szempontunkból egyébként az elgondolkoztató-rovat kérdései az igazán érdekesek. 

Tisztelt Hölgyem/Uram!

A tegnapi napon megbüntetett a Közterület-felügyelet a Bp. XIII. Thurzó utcában, a saját házunk előtt, szabálytalan megállásért (Kresz 40.§. (1) "nem az út menetirány szerinti jobb szélén történő megállás")-ért. A jogszabály, amelyre hivatkoznak, pontosan így szól:  "40. § (1)245 Járművel megállni - ha közúti jelzésből vagy a (2)-(5) bekezdés rendelkezéséből más nem következik - csak az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. A megállást irányjelzéssel jelezni kell."

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Kocsilezúzás az Árkádban

2014, július 21 - 09:09

A plázák parkolói nem őrzött parkolók, mégis valahogy - nyilván a zárt tér, a fizetőkapuk meg a kamerák miatt - ellenőrzöttebb helynek tűnnek az utcánál. Vagy olyannak, ahol legalább könnyen utána lehet járni a dolgoknak, ha gáz van. Éles helyzetben kiderül, hogy egy frászt. Addig oké, hogy rendőr kell a történtek visszanézéséhez, komoly ügynél úgyis hív az ember. De nem ritkán maguk a felvételek gyakorlatilag semmit sem érnek, mert csak pár zombimozgású foltot ábrázolnak szürkemassza háttér előtt. Mint az Árkádban, ahol az önkritikus parkolóőr, azzal vigasztalta olvasónkat, amikor nem engedte neki megnézni, hogy ki zúzta le a kocsiját, hogy úgyse látna semmit, mert "a parkolóban sötét van, a kamerák pedig régiek és rossz minőségű képet rögzítenek." 

(Hogy a 8 megapixeles telefonok korában isten szemét miért csak szimbolizálják, és nem helyettesítik a hivatalosan felszerelt biztonsági kamerák, arról itt egy cikk.)

Kedves Homár!

Nem egy hosszú sztori, de mindenképpen érdemes elolvasni, mivel ahol azt hiszed biztonságban van a kocsid, igazából nem is.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Félár Tesco-módra

2014, július 18 - 14:57

Hú, de mennyi ilyen típusú akciós táblát láttunk már! Jókat lehet röhögcsélni ilyenkor azon, hogy mekkora matematikusok dolgoznak ott, meg, hogy biztos nem telik számológépre, igazán elvetemültek meg nagyokat fröcsöghetnek a lúzer vásárlókat célzó becsapás/megvezetés szándékát feltételezve. A boltban az emberek nagy többsége vagy megkérdezné az eladótól az ésezthogyot, mielőtt bármit tenne egy ilyen ártábla láttán, vagy hagyná az egészet a francba. Nem úgy Moncsicsi! Aki igaza biztos tudatában konkrétan megvásárolta trükkös áras terméket, majd kardcsörtetve csatába indult először az éjszakai, majd a nappali Tesco-személyzet ellen.

Kedves homár! 2014. 07. 09-én tértem be a budaörsi Tesco áruházba. A sorok között kolbászolva odatévedtem ahhoz a részhez, ahol az érték-csökkentett műszaki cikkek vannak ( sárga címkés). Itt találtam egy Acer laptopot, melynél az eredeti, 114990 Ft-os ár mellett ott virított egy 50%-os leértékelés. Alatta mondjuk kicsit furcsállottam a 97742 Ft-os új árat. Mindegy gondoltam, mert a mínusz 50% az akkor is félár, ha maga a gazdaságos Jóisten száll alá, hogy kiszolgáljon engem a műszaki pultnál.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Eheti OrangeStays

2014, július 18 - 08:40

Minden héten jön egy OrangeWays-ügy. Na jó, hazudtam. Múlt héten kettő jött. Már mi is unjuk, de kitesszük, hátha meg tudunk óvni néhány utazót a nyári nagy jövés-menés idején. És ehhez például ritka szép fotódokumentáció érkezett vidékimentől, plusz feltűnik benne kedvencünk, a papírbusz is!

Képes beszámoló az Orangeways egy délelőttjéről, avagy várjuk együtt a bécsi buszt! 2014. június 6. péntek

 

 


Kategóriák: Hírek

Jó, csak a NAV-frissítést nem bírja az online pénztárgép

2014, július 17 - 14:56

Január 1-jétől csak a NAV-hoz bekötött online kassza üzemelhet a boltokban. Már a pénztárgépek beszerzése miatt is nagy volt a morgolódás, és úgy tűnik, az sem egyszerű, ha elromlik a kütyü. Már az gyönyörű, hogy pont a NAV-frissítések tesznek be neki, de hogy emiatt sem használni, sem javítani, sem cserélni nem lehet, az végképp extrém helyzet. Erika ezzel a lehetetlen feladvánnyal küzd, és a megoldás mellett sorstársakat is keres. 

Segítséget kérnék! Tényállás: Adott egy vállalkozó. Mivel belekényszerítették a vállalkozókat a pénztárgépek lecserélésére, így Ő is kénytelen volt.Megvette a csodamasinát 170.000 Ft-ért. Beüzemelte és azt hitte, minden jó és szuper lesz. A gépecskéhez természetesen kötelező internet előfizetés is tartozik, hogy a NAV kommunikálni tudjon vele bármikor. Mármint a géppel.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mennyire 0-24 órás a Tesco?

2014, július 17 - 09:47

Nagy találmány a tesco éjjel-nappali nyitva tartása, hiszen hova menne az ember, ha rúzs, szalmakalap vagy  hulla-hopp karika kell az éjszaka közepén? Az a kérdés, hogy megéri-e a műszaki cikkeket is ott venni késő este. Anikó tapasztalata szerint csak akkor, ha van a pénz mellé jó sok időnk és türelmünk is.

Tesco – számlaigénylés (vásárlói kód nélkül!), 20:00 után

Egy végül pozitívan záródó történetet szeretnék veletek megosztani (de ezt csak sajnos a kitartásomnak köszönhetem). Mindenhol így működik vagy csak Szegeden?

Szeged, Napfény Park - Tesco, kb. 20:05

Egy kis értékű műszaki cikk vásárlására adtam a fejem. A még 3 db nyitva tartó kassza dugig, az önkiszolgálók szintén. Mivel számlát szerettem volna kérni, és nem volt kódom, így gondoltam beállok egy „normális” kasszapulthoz, hogy elmondjam a nyűgömet a kasszás hölgynek. Kb. 25 perc sorban állás következett.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Mese a végtelen mobilparkolásról

2014, július 16 - 15:02

Túrórudi két napja írta ezt a levelet, de talán még most is parkol, mert a rendszer az istennek se akarta bevenni a mágikus stop szócskát. Futott is szegény oszloptól a parkolótársasághoz, parkolótársaságtól a mobilszolgáltatóhoz, mobilszolgáltatótól a Nemzeti Mobilfizetésihez, Nemzeti Mobilfizetésitől vissza a mobilszolgáltatóhoz, és onnan csak azért nem tovább, mert ott bizony a kedves ügyintézőtől kapott egy titkos kódot. Ami ugyan nem működött, de addigra este lett, és hősünk a dolgos nap végén lefeküdt aludni. 

Parkolás végén három gyerekkel toporgunk a parkoló oszlop előtt, elküldöm a "stop" szót, majd várunk, mert azt hallottam a rádióban, hogy minden esetben meg kell várni a parkolás kezdetéről és végéről a visszaigazoló sms-t. Nem érkezik semmi, hívom a feltüntetett hibabejelentő számot, ahol a kerületi parkolási társaság automatája közli, hogy a várakozási idő több mint két perc, de szerencsénkre csak kicsivel volt több.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

TELEtéboly a TELEnornál, TELEatököm

2014, július 16 - 08:42

 

Na, ide egy saller, oda egy koki alapon a tegnapi T után jöjjön a Telenor, a vigasztalhatatlan ügyfél és Szomi Batmant. Az ügytípus (túlfizetés) és annak kezelése (lehetetlen) egyébként szinte szóról-szóra megegyezik.

Kedves Homár, már csak Te és a köznép ereje segíthet. Vigasztalhatatlan vagyok. Úgy kb. 15 éve hűséges ügyfelei vagyunk a Telenornak leánykori nevén a Pannon-nak. Mint, ahogy azt már más szolgáltatónál is megtapasztalhatták sokan, ez semmit nem jelent, pont a hűséges ügyfél fejét tojják le a legmagasabbról.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Festipay-esetek 1.

2014, július 15 - 15:57

A fesztiválokon bevezetett kártyás fizetési rendszer az utóbbi évek egyik legjobb találmánya. Jó a pultosoknak és a jó a népnek is, mert gyors, egyszerű, nem kell aprópénzzel vacakolni, és ha elveszik, akkor is csak a kártyának annyi, ha regisztálva volt, a rajta lévő pénz megmarad. Elvileg. Gyakorlatilag Istvánnak ezt nem sikerült megvalósítania. Ami addig a részig érthető is, hogy ellassúzta a letiltást. De, hogy utána miért nem kapta meg a kártyán maradt összeget, azt ki érti? 

Tisztelt Cím!

A Balaton Sound-on, július 11-én pénteken elllopták a 183004680891 számú festipay kártyámat a zsebemből. Telefonon nem sikerült letiltani (valószínűleg az én készülékemben volt a baj, eddig az én saram) úgyhogy elsétáltam a Helpdesk bódéhoz.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Megint T, ezúttal Home

2014, július 15 - 08:52

Mai T-ügyfelelünk januárban upgradelte az IPTV-előfizetését, amit a Végeláthatatlan Ügymenet kalandcsomaggal is megfejelt neki a kedves szolgáltató, miután félrekezelt valamit az adminisztrációban. Erre az ügyfél hálás, hogy több is jutott neki, mint a Nóta Tv meg a Sport1 HD? Nem hálás. Most komolyan, olyan nagy dolog az, hogy a Végeláthatatlan Ügymenet részeként először lekapcsolták a szolgáltatást, majd felbontották a szerződését! Főleg, hogy egész közel a megoldás: ha beviszi nekik a vevőegységet, akkor az új szerződéshez egyből visznek is egy másikat!

Sziasztok!

Van egy sztorim, szerintem megérné publikálni.

2014. januárjában reklamáltam a T-home-nál, hogy IPTV előfizetésem havidíja drágább lett. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy ennek oka: lejárt a kétéves hűségidő és ettől automatikusan megnőtt a havidíj összege. Megoldás: újabb két évet írok alá és szerződést kötünk mondjuk a Családi + HD csomagra, ami 17 HD csatornával olcsóbb lesz, mint a korábbi, HD csatornákat nem tartalmazó csomagom. Heuréka, 8000 Ft helyett 5390 Ft havi díjért 17 HD csatornám is lesz. Telefonon pár perc alatt megrendeltem a csomagváltást, újabb két év hűségidővel, távszámlás elektronikus számlázással.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Zimmerferizés a Fertő-tónál

2014, július 14 - 15:22

Van itt minden, ami egy klasszik zimmerferis sztoriban szokott lenni: másnak kiadott szoba, lepattant pótszállás, műszálas ágynemű, használhatatlan bicikli, kedélyeskedő beszólások. Ezek egy része persze lehet szubjektív, de mivel Orsolya beszámolója inkább csalódott, mint hisztérikus, eléggé hihetőnek tűnik. A tanulság meg mindig ugyanaz: nem érdemes kamuzni, és ha bármi változás van a foglaláshoz képest, értesíteni kell róla a vendéget. Ennyike.

Kedves Homár!

A következő kevésbé vidám történet esett meg velünk, és már nem csodálkozunk, hogy a Fertő-tó nem annyira népszerű, legalábbis a magyar oldalon.

Szállást foglaltunk Hegykőn, a Kertész Apartmanházban. Az apartmant üzemeltető család olyan mindenben vállalkozó, a saját házuk aljában élelmiszer bolt, nemzeti dohánybolt incl. kiskocsma, apartmanok, és még ki tudja, de hát több lábon kell élni, így próbálkozik a magyar ember talpon maradni. http://www.kerteszapartman.hu/hu/rolunk.html

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Péntek esti alázás az Andersenben

2014, július 14 - 08:50

Levélírónk az Andersenben csapatva próbálta maga mögött hagyni a múlt hetet pénteken. Az nem derül ki, hogy a "nehéz munkahét" keretében bányában vagy a tőzsdén építette a nemzetgazdaságot, de mindegy is, hisz senki nem érdemli, hogy lokális atyaúristenek "kis uborkazabáló geci"-nek nevezzék, aztán kitakaríttassák vele az összehányt mosdót - pláne, ha azt más hányta össze. (Mondjuk nincs az a lokál vagy globál isten, akinek a kedvéért én ezt megcsináltam volna, de oké, az is van, hogy könnyű ezt beleokoskodni a klaviatúrába.) Mindenestre kiváncsian várjuk az Andersen reakcióját.

2014 Július 12. napján betértem egy nehéz munkahét után egy ismert budapesti Pubba este. Jól szituáltan, kulturált társasággal, alkalmi ruhában voltunk. Már voltam ott párszor, ez körülbelül a harmadik de utolsó is volt egyben. Történetesen a 1085 Budapest, Krúdy Gyula utca 17 alatt található Andersen pubról lenne szó. De hogy ne is pazaroljam a szót tovább leírom az esetet.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Parfümillatú Norbi-kenyérke a Teletál csomagjában

2014, július 11 - 15:07

Olvasónk kiábrándult Norbiból is meg a Teletálból is, hiába volt évekig hűséges vásárlójuk. A szakítás teljesen felzaklatta, és olyan mondatok megírására késztete, mint a "Nem vagyok igazán finnyás, főleg mióta saját háztartásom van" meg "Elég durva, hogy csokit kell ennem, mikor diétázom". Élvezzétek!

Évek óta hűségesen rendelem a Teletál update menüt. Nem minden napra , de elég gyakran. A bejegyzés oka az, ahogy a problémámmal  foglalkoztak. Merthogy , eléggé kiverték azt a bizonyos biztosítékot!

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

Don't Ride Bike

2014, július 11 - 09:07

Ovasónk kellemes hétvégi biciklitúrájához csak egy új felnivédő meg egy belső kellett volna. Ezeket felvarázsolni egy kerékre tényleg kb. 15 perces munka egy rutinos bicikliszerelőnek. Azt simán el tudjuk képzelni, hogy szombaton zárás előtt 10 perccel mégsem fér bele egy ilyen semmiség valami határidős munka miatt, de, hogy a másik helyen mért nem vállalták be a nap közepén egy bicajos szerkóban leszerelt kerékkel álldogáló csajnak, azt nehéz megmagyarázni. Azért írunk a Ride Bike-nak, hátha megpróbálják.

Kedves Homár!

A Ride Bike kerékpáros üzlethálózattal kapcsolatos tapasztalatomat szeretném megosztani a nagyközönséggel.

Gyönyörű napsütéses szombat délután úgy döntöttünk a párommal, hogy kerékpártúrára indulunk. Elő is kaptam féltve őrzött országúti kerékpáromat. Sajnos az első kerekem 2,5 km után megadta magát, leeresztett, ami az előélete alapján várható volt. Új felnivédő szalagra és belsőre lett volna szükségem. Nem estünk pánikba, a Ride Bike Rákóczi úti üzlete 500 m-re volt tőlünk.

[...] Bővebben!


Kategóriák: Hírek

A rekeszem nem, nem adooooom!

2014, július 10 - 15:04

Nyomdász és barátai egy rekesz sörrel készültek az estére, amit a Lindből akartak beszerezni. A diszkont adta a sört meg az üveget, de a rekeszt az istenért se. Nyomdász kiakadt. (Nem értem mi baja. Végül is az is lehetne, hogy az üveget se kapja meg, aztán vihetné haza hasban a Beert.)

Sziasztok Homárok! A minap elhatároztuk a helyi Lidl mellett elhaladva,hogy beugrunk,veszünk egy rekesz sört..Olcsó,3%-os..99ft-sebaj,a cukros üdítő helyett jó lesz. Pénztárhoz érve jött a meglepetés: A sört vehetjük/ vihetjük,az üveget is...a rekesz NEM eladó! De van kint az eladótérben vagy harminc~egynéhány! Egyiket sem. Vissza sem veszik. Nem baj,majd másik multiba visszük vissza! Akkor sem. Nem volt kedvünk húsz sörrel a hónunk alatt távozni,hagytuk az egészet. Megjegyzem, minden multinál lehet venni rekeszt is egy ötszázasért-kivéve a Lidl. Ciki! Üdv.: nyomdasz


Kategóriák: Hírek

Oldalak

Drupal theme by pixeljets.com D7 ver.1.1